Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
naar de plastish chirurg slijptol plaatwerk en fixen maar :thumb
las ooit dat tom coronel zij dat een ascona minder waard was dan een pak wc papier datzelfde gold een lange tijd voor de kadett maar nu worden ze steeds schaarser het zou je verwonderen hoeveel mensen nu omkijken als ze een mooie kadett zien het gaat ooit een mooie klassieker worden het is een tijdloze auto om te zien ………ich liebe auto,s :wors :wub :afro
mijn eerste auto was een astra f 1.4 lpg fx-vg-30 maar ………..mijn tweede auto was een witte kadett station zr-68-vs heb die auto 6 jaar gereden staat nu in de garage ik heb 6 kadettjes gehad me een reuma gelast versleuteld mijn witte kadett heeft 4 aanrijdingen overleefd iedere keer verwonderde ik mij er over hoe makkelijk het te repareren was :wub hamer tang nieuwe bumper lampen en gaan met die banaan de kadett is de kever van opel de beste auto die ze ooit gebouwd hebben naar mijn mening en nee over een paar jaar zelfs nu goede kadettjes worden steeds duurder de mooisten kadetten zijn de c en de e en de gsi 16v is de auto die ik heel mijn leven zal koesteren goede auto briljante moter =super prestaties :thumb van alle auto die ik gereden heb is dat de enige die nog iedere keer vlinders geeft en ik heb rx7 s echt allerlei autos gereden samengevoegd ze roesten kraken roken rammelen maar vertroetel ze en je hebt iedere keer een smile op je gezicht :thumbup :D king: :thumb
11 september 2013 om 18:23 In reactie op: Kadett E Verschil in chassisbehandeling in bouwjaren #18172859ik leer iedere dag weer wat over de e kadett :wub
bij mij zijn ze nog geen een keer kapot gegaan en ik spaar ze echt niet
10 september 2013 om 20:06 In reactie op: Kadett E Verschil in chassisbehandeling in bouwjaren #18172856een kadett is als een pizza van iglo [met die krokante bodem] :vertag king:
kijk nu snap ik het jammer voor mij dan
kijk daar heb ik wat aan ben al aan het sparen trek ik het blok open doe ik zuigerveren ,spagetti en de zuigers wil de drijf stangen ook wel doen maar kost best veel en zie het nut niet afgezien dat het sterker is :hmmz
dat is mijn droommoter 230 pk non turbo
sommige mensen hebben er 7 autos op hun onderschrift staan mij lukt dat echter niet
heeft het zin om de zuigers te veranderen bij mtec kun je zuigers kopen met een compressie verhouding van 12.5 win ik daar nog wat mee ik wil de spagetti halen en eigelijk de zuigers en de klepveren meepakken
heeft octaan booster zin valt daar nog wat mee te winnen
ik wil mijn kadettjes kwa moter orgineel houden maar mijn corsa moet let worden dan of ik moet een kadett turbo kopen :hmmz
ik heb geen klachten over de ks700 kop maar de coscast is de beste dus wil ik ook een keer hebben en aangezien ik al een c20xe in mijn corsa b heb dacht ik dat het goedkoper was om een compressor erop te gooien aangezien let blokken duur verkocht worden en dan moet hij er ook nog in bvd
gaat nu al tot 8000 toeren
het nadeel van de webers is dat alles gestript is geen kabelboom of computer meer heb ik wel netjes los in de doos erbij maar het heeft wel een machtig mooi geluid nog geen auto gehad die zo vet klinkt iedere keer kippevel komt denk ik ook door de groep a uitlaat bvd
ik wil mijn c20xe in mijn b corsa naar 2.3 opvoeren onderblok van de zwarte kadett is nieuw vind ik zonde om op te boren wil kijken of er meer vermogen uit te halen valt weet dat de kadett versterkte kopbouten heeft klep veren weet ik niet maar wil dat wel gaan doen wil ook een coscast kop want alle 4 mijn motoren zijn ks700 de kadett heeft 190 pk met de spagetti hoop ik richting de 200 te gaan kon pasgeleden en set jenvey tb kopen maar had toen geen geld staat wel op mijn verlanglijstje evenals een compressor voor de corsa
heb acht auto.s maar mag maar 100 tekens gebruiken
hoe kan je trouwes je auto.s invullen onder je berichten
btw door de webers is ie onderin zoiezo al onrustig maar heb hem ook niet voor rijden in de woonwijk
het is een c20xe en ik hou gewoon van atmosferies wil kijken wat het kost om cilinders uit te boren zag op internet een 2.3 liter c20xe wil meer vermogen maar geen turbo en wil kijken wat er mogelijk is bvd
8 september 2013 om 10:54 In reactie op: En ons Kadett GSI project/ Update Opbouw van onze paarse GSI #18157078roest in vrede :cry
8 september 2013 om 10:37 In reactie op: dader van de kadett turbo die is afgefikt is bekend!!!! #17898239ik ben van nature geen aggresief type maar heb twee banen om mijn hobbie te bekostigen en als iemand aan mijn auto komt dan trek ik zijn kop eraf heb ook vandalisme in het verleden gahad netjes gemeld werd niks aan gedaan adres van de dader nog aangeleverd :wtf volgende keer geen incompetente :swear politie meer ik regel het zelf wel …..veel sterkte met je vervelende situatie ik hoop dat er licht aan het einde van de tunnel komt helaas heeft de politie het te druk met het pakken van de echte boeven………mensen met een kapot achterlicht op de fiets of die drie km te hard rijden :puke
ga er volgende maand grotere spagetti op plaatsen rest van uitlaat was al rvs en groter
ze zitten in de zwarte kadett met dubbele webers en afgedraaid vliegwiel is gewoon een straatauto maar was benieuwd wat tussen alle soorten nokkenassen gewoon de beste was omdat ik geen turbo rijd wil ik het beste uit de moter halen bvd
-
AuteurBerichten