Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het ziet er echt vet mooi uit!
p.s. die strip onder je bumper is dus zo te verwijderen?
groeten,
Evert.
2,8 bar zo hoog?
ik hoor heel veel mensen om mij heen ook zeggen dat ze 1/12 rijden. (Met dezlefde auto als ik)
Ik heb een vectra C 1.8 16V en ik rij 1 op 10,5 maar ik rijd voornamelijk stad, naja mag soms wel toegestaan 80, maar veel stoplichten……
En ik kom echt zeker wel boven 2000 toeren uit, en ik trek de auto wel vaak door tot 3000 of 3500 toeren dan trek ik sneller op.
Het ligt denk ook voor een deel aan de auto zelf, bouwjaar en motor bijvoorbeeld. Voorheen had ik een audi 80 B4 2.0 8V 90 pk singlepoint injectie. Die verbruikte dus 1 op 8,5
groeten,
Evert.
Super bedankt!
Bij pioneer kun je inderdaad bij de specificaties van de radio ook zien of er dus een scherm op kan:
Sub-display Output (-) Ja
De subscherm-uitgang is een handige voorziening waarmee u bepaalde Pioneer CD-tuners kunt aansluiten op uw bestaande digitale scherm. De belangrijkste tunerinformatie – bijvoorbeeld frequentie en tracknummers – wordt via de IP-Bus-aansluiting en een optionele interface weergegeven.dit geldt ook voor die ene regel in mijn boardcomputer, of bedoelen ze echt een scherm?
Weet jij dan misschien een goede zaak waar ik die kabels kan halen?
Bedankt!
Jij weet echt alles he!
Op http://www.carkitstunter.nl kun je die inbouwpanelen vinden.
Staan die antenne koppelstukken in deze lijst?
Bedankt!
ik heb het volgende gevonden:
http://www.pioneer.at/nl/products/25/38/18211/CA-R-PI.151/index.html
dit is de connector die ik nu heb in mijn auto:
http://img22.imageshack.us/i/opelcdr2005pin.jpg/
maar is dat een complete set voor het aansluiten van een nieuwe radio of is het alleen voor stuurwielbediening (1e link)
Na een paar uur zoeken heb ik denk ik de goede kabel gevonden voor de cdr 2000 series (ik heb cdr 2005)
Dus en gaat een aparte kabel vanaf de stuurwielbediening als een jack-stekkertje de radio in?
inderdaad:
Draadafstandsbediening
De Pioneer autoradio kan via deze handige voorziening bediend worden met de bestaande afstandsbediening op het stuurwiel (Bron: Pioneer).
Gevonden op http://www.elektro.be/functions/lexicon.waarom met zon vaag woord vraag ik me dan af
Op de site van kenwood zie je bij de autoradio’s(USB-receivers) rechtsboven staan(als je een radio aangeklikt hebt) of deze “Steering wheel control option heeft”.
Bij Pioneer op de site heb ik kunnen vinden:
Eerst je type radio selecteren, dan kenmerken aanklikken, dan naar beneden scrollen en connectivity aanklikken en dan zie je:
“Ingang voor draadafstandsbediening: Ja”
Ik denk dat ze hier stuurwielbediening mee bedoelen, of niet?
Het wordt me steeds duidelijker,
Op de website van kenwood kun je inderdaad je merk en model auto selecteren en dan kijken welke stekker daarbij hoort. (Hebben al die radio’s van kenwood dus eenzelfde type stekker voor de ingang?) Je kunt daar ook zien voor welke auto’s er stuurwielbedieningondersteuning is.
Bij Pioneer heb ik dit nog niet kunnen vinden
Zit die kabel(s) voor je stuurwielbediening geintergreerd in de stekker of is het een aparte stekker/kabel?
Hallo Jurgen en anderen,
Ik heb inderdaad al op de website van pioneer gekeken en een lijst geraadpleegd welke per model weergeeft of er stuurwielbediening wordt ondersteund en externe schermen enzo, ik heb daar niet kunnen zien of het voor een vectra C1 kan.
Jurgen: Jij hebt dus ook meerdere autoradio’s onderzocht, geprobeerd en dus geconcludeerd dat jouw kenwood de enige was die compatibel was voor vectra C1?
mvgr,
Evert.
Hallo allemaal,
Bedankt voor de reacties, het wordt me steeds duidelijker:
Dus ik moet kijken of ik ISO- of mini-ISO-stekker heb als ik mijn originele radio afgekoppeld heb.
Vervolgens moet ik een ISO- of een mini-ISO verloopstuk kopen wat allebei merkgebonden is.
Heb je voor bediening van je stuurwielknoppen ook weer speciale stekkers/verloppstekkers nodig?
mvgr,
Evert.
Ik heb jullie reacties nog eens goed gelezen
Bedoelen jullie misschien dat als ik mijn originele radio demonteer, ik dan naar die stekker moet kijken(niet naar de radio), en dat die stekker(die ik losgekoppeld heb) direct in mijn nieuwe (kenwood) autoradio zou moeten kunnen.
mvgr,
Evert.
hallo jraaf,
Bedankt voor je reactie.
Die stekker die jij laat zien hierboven, is dat de stekker die je in je originele stekker van je autoradio steekt en waarop je vervolgens gewoon weer je standaard radio aansluit?
Ik bedoel het geval: Ik demonteer mijn huidige autoradio, haal de stekker(s) eraf. Vervolgens stop ik die in een koppelstekker, en op die zelfde koppelstekker kan ik de nieuwe(ISO) radio op aan sluiten?
Ik hoor het graag,
mvgr,
Evert.
Ik had die storing ook:
“storing in het motormanagement, opel dealer raadplegen”
zoiets staat er in het boekje.
bij mij ging het vanzelf weg.
Hallo Speaker,
Bedankt voor je reactie.
Ik ben nog even verder gaan zoeken wat betreft die stuurwielbediening en ik heb op de website van pioneer een lijst gevonden met de compabiliteit van de diverse autoradio’s van pioneer met stuurwielbediening en externe schermen enzo. Ik weet nog niet precies welke ik wil, maar ik wil graag weten of het uberhaupt mogelijk is bij mijn auto voordat ik er een ga aanschaffen.
mvgr,
Evert.
Hallo allemaal,
Hier even een voorbeeld om te laten zien dat het goed opletten is wat betreft het bouwjaar:
http://www.icebuyer.co.uk/vauxhall-astra-omega-vectra-corsa-iso-wiring-adapter-ct20vx02-p-12232.html
http://www.iceclearout.com/product_info.php?products_id=12231
mvgr,
Evert.
Volgende zin van Sjouke:
mart opzich een leuk idee maar je houdt toch van die goofy’s die overal gewoon een nieuw toppic voor maken …
geweldig dit!!!
:wtfBedankt voor het zoeken allemaal!
Zijn dit kapjes of hele nieuwe deurgrepen?
Gr,
Evert.
Nu ik dit zo lees kom ik erachter dat het niet functioneren van mijn ECC dus een storing is die zich ook wel eens in andere elektronische componenten uit. Het betreft bij mij ook de blower. (Vectra C uit 2003 1.8, 16V)
Mijn blower werkt als ik mijn auto start(dus geheel koud) alleen op stand 1 en 2 en als je 3, 4, 5 of 6 wilt, schiet de blower op 7. Als ik ongeveer 5 min gereden heb doet hij het weer perfect. Laatst was de gehele ECC control unit uit(bij opstarten en dus koude motor) en het display van de radio mbt de ECC gaf ook niets meer aan, alleen radiofunctie en tijd. Dit duurde langer dan 5 min, want ik was op weg naar mijn werk wat een kwartier duurt. Toen ik klaar was met werken om 16:00 en weer in mijn auto stapte deed de ECC unit het weer wel, maar het probleem met de blower heb ik altijd.
Aan gezien ik nog garantie heb, ga ik ermee terug naar de dealer.
gr,
Evert.
Tuurlijk ga ik dit weggooien!!!!!
Ik heb gepeild zoals er in het instructieboekje staat.
En zowel warm als koud was het peil 1 cm te hoog.gr,
Evert.
-
AuteurBerichten