Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@sw_reijnders wrote:
ja daar zou ik um dus weghalen dan he
eerst LMM niet stuk, daarna intercooler . . . oh ook niet stuk en ga zo maar doorga eerst nog maar eens langs een goeie vak garage, want officiele dealers zijn de bijna de grootste criminelen die er zijn op de automarkt.
Ja inderdaad!
Ow ze zijn toch zo meegaand als je komt met je probleem.
Ze doen alsof ze het allemaal wel weten. Het ene onderdeel na het andere onderdeel vervangen en de klant steeds vertellen “ja nu moet het echt verholpen zijn”. En je kunt steeds flink betalen. Echt een schande om zo met mensen om te gaan. Voor hun is het gewoon een zakelijke transactie.Ja ik bedoel dat ik het gewoon zo lang mogelijk wil uithouden met deze accu.
Ik weet dat er een risico is dat hij in de winter misschien een keer niet meer start en dat is dan even balen, maar ik heb altijd startkabels bij me.
Dan gaat er ook meteen een nieuwe accu in.Mijn accustatus is ook zwart.
Als ik mijn radio even aan laat staan (10 min), kan ik daarna ook niet meer starten.
Nu zorg ik er gewoon voor dat ik geen verbruikers heb aanstaan als de motor afstaat.Ik ga hem pas vervangen als de vectra niet meer kan starten. En ik had de accu gemeten en deze zat ook onder de waarde die het “So wird’s gemacht onderhoudsboek” aangaf.
Tot nu toe altijd kunnen starten zolang ik geen verbruikers aan laat staan.
Als je de originele accu hebt zou je even moeten kijken naar de status-indicator op de accu. Die zou groen moeten zijn als de accu in orde is.



Als je mij jouw email geeft kan ik je de handleiding sturen uit de “So wird’s gemacht” van het demonteren van de achterbumper van de SW.
Ja dat is ook een goede iderdaad.
Zowieso bij mij ging het losdraaien met normale bougiesleutel ook niet bij alle bougies. Geen vervuiling ofzo.
Toen had ik de ratel gepakt om deze los te halen en toen waren deze zo los.
Daarna de nieuwe bougies gewoon weer met normale bougiesleutel vastgezet.Goede sleutel gebruiken.
Wat heb je geprobeerd? Standaard bougiesleutel?
Als dat niet lukt kan je het met een ratelsleutel proberen met bougiedop erop.p.s. stel je even voor, wordt op prijs gesteld hier.
Bij mijn 1,8 is ook de hele accuruimte gevuld met de accu.
Vrij grote accu dus. Ik heb 55 A/h capaciteit.Welkom.
Mooie glimmende vectra :D
Wees er zuinig op.Mijn Vectra komt uit 2003 en heeft dus alleen rechtsachter dat lampje wat overigens niet werkt en ik heb ook geen bedrading zien liggen in de deur. Misschien dat die deur ooit eens is vervangen bij een schade van de vorige eigenaar.
Het geeft wel wat extra’s.
Wie van jullie weet of de bedrading er wel ligt? Misschien dat ik te vlug heb gekeken.
je zou wel rekening moeten houden dat je speciale connectoren nodig hebt voor het behoud van je stuurwielbediening en boardcomputerweergave.
Het zijn rode lampjes die in de deur (ijzer) zitten.
Ik heb dit zelf alleen bij mijn deur rechtsachter. En ik ken iemand met een vectra c sedan uit 2002 die dit bij alle deuren heeft.Het viel mij bij hem op, toen ging ik even bij mijn eigen auto checken en ik kwam er dus achter dat ik alleen rechtsachter instapverlichting heb. Het lampje doet het niet, ik heb het ook nagekeken en er ligt ook geen bedrading in de deur. Misschien is die deur ooit na een schade vervangen ofzo door de vorige eigenaar/eigenaren.
Ik krijg bij mijn weten altijd de melding bij 1.9 bar.
Laatst kreeg ik melding dat 1 band 1.9 bar was, echter bij de benzinepomp pompte ik de andere banden ook op voor de zekerheid en de meter daar gaf 2.0 bar aan, dus deze banden waren 0.2 bar te laag. (alle vier de banden moeten 2.2 bar zijn bij mij).
Voortaan ga ik die banden maandelijks controleren, kleine moeite en kost niets om deze op te pompen.
Bedoel je deze buislampen:
http://www.led-light-bulb-manufacturer.com/auto-bulb-03.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik zou dus niet zoals in de poll staat:
“Je kunt rustig nog even wachten…”
Ja heel rustig ja.
Maar niet doen dus, gewoon de distributieriem vervangen.
Veel plezier met je nieuwe Vectra.
Het is dezelfde kleur en uitvoering als de mijne. Kan niet beter dus :D
Alleen ik heb geen spatborden.Ik zou wel zeker die mankementen opgelost willen hebben, geen dure verrassingen achteraf.
Bij mijn CDR 2005 moest ik ook die torx-schroefjes verwijderen.
De volumeknop zit over de daadwerkelijke potmeter geschoven, dus die moet je er zonder geweld af kunnen schuiven. Althans bij mij kon ik de zwarte volumeknop er zo afschuiven.Ik heb een Vectra C Sedan benzine 1,8 uit 2003 en ik heb ook geen bodemplaat.
Welkom esox lucius ofwel snoek :D
8 september 2011 om 16:07 In reactie op: Wim’s vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra #17453012Zeker een mooie verandering, ziet er gelikt uit :thumbup
http://www.onderdelenstraat.nl/catalog.php?act=app&fabr=&model=cdr500″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Bij mijn CDR2005 heb ik voor 50 euro mijn potmeter laten maken. Zonde om een originele radio daarvoor weg te doen.
Welkom Ron :D
Whahahahahaha Plopper de plop de plop.
Ik zou eerlijk gezegd ook niet zo kunnen bedenken waar het door komt, misschien een ander voorwerp in je tank? Is het een klots-geluid van brandstof of klink het meer als een voorwerp dat stoot?
Welkom Jonkman :D
Wij zien graag een paar mooie foto’s van de Vectra C 3,2 V6.Je kunt dat via http://www.photobucket.com” onclick=”window.open(this.href);return false; doen. Daar kun je een account aanmaken en daarna je foto’s uploaden en vervolgens plak je die IMG-code (dat is een link) hier in je tekst en dan zien wij de foto’s.
Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst.
Evert.
-
AuteurBerichten