Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@zafirabusiness2008 wrote:
GTS Power: Met een pincet lukt in ieder geval niet, ze zitten echt helemaal in de gleuf.
Darknight2003: Ik hoop op een oplossing zonder de radio/nav er helemaal uit te moeten halen, maar misschien is dat inderdaad de enige oplossing. Is dat goed te doen?
Wat je we kan proberen is een soort dun ijzerdraadje en dan aan het uiteinde een haakje buigen? Wel voorzichtig doen hiermee.
Mooi zo! :thumb
Nu nog de aux-soldeerjob.@pixels66 wrote:
Nou, met de potmeter helaas geen geluk.. Het is weer een speciaal type oneindige potmeter ofzo, en die zijn nergens te krijgen, bij de beste electronica zaken hier in de buurt hebben ze ze niet..
Ik heb ff met die ACS gebeld uit Breda, die kan ze ook niet meer krijgen. Hij kan wel de huidige openmaken en schoonmaken, hoef ik alleen de printplaat op te sturen. Kost; 75 euro. Dat vind ik veel te gek.
Dus nu de radio uit elkaar gehaald, de potmeter op de printplaat flink ingesmeerd met WD40, en morgen weer terugzetten, kijken of het heeft geholpen.. Voor die 75 piek kan ik net zo goed een andere kopen op Ebay, misschien wel twee ook!
Jammer, maar helaas.. Nu wel verder met de AUX aansluiting vandeweek!
Vervelend. Heb je de lege CD al binnen?
Ja inderdaad dat schoonmaken is veel te duur als je het laat doen.
Wil die ACS wel helpen? Want de mijne hebben ze wel geleverd.
Zijn ze wel klantvriendelijk geweest?22 januari 2013 om 10:19 In reactie op: ventilator doet het af en toe, als die het doet piept/fluit #18097755Mooi, ik ben benieuwd :thumb
Ik vind het ook mooi dat matzwart.
In het Ampera gespot topic zag ik ook matzwarte Ampera, het heeft iets speciaals dat matzwart.Mooi gedaan :thumb
@GTS Vectra wrote:
Je kan je vec toch ook zelf verkopen?
Inruilprijs is altijd weinig.groeten Jurgen,
Inderdaad, inruilprijs is een habbekrats.
De Dealer wilt winst maken en hij verkoopt de auto door met garantie, wat ook flink verlies voor de persoon betekent die zijn of haar auto inruilt.Waarom wil je dat als ik vragen mag?
Draag je geen gordel?@enrico1971 wrote:
en er staat op die foto geen egr?
enrico
Nee op de foto zit er een blindplaat voor.
Dus niet elke vectra C Z18XE heeft een EGR….@Fearless wrote:
Allemaal neppe zooi op tv, alles wat je ziet is gespeeld en het neppe druipt er af. Daarom kijk ik nauwelijks meer tv.
Inderdaad, en vooral het lachen om niets, zoals bij ik hou van holland, debiel gedoe met die domme dansjes als ze een antwoord goed hebben.

@pixels66 wrote:
Nog een andere vraag.. De rubbers zoals hieronder zijn totaal anders dan de stangen, hoe past dat op elkaar?? Zijn die rubbers niet voor wat anders??


Dat dunne stangetje (hulpstang) moet je ook checken, toen ik mijn voorveren ging vervangen kwam ik bij toeval erachter dat de rubbers van 1 zo’n hulpstang ook kapot waren waardoor het vet er dus uit is. Je moet dan een heel nieuw stangetje kopen, kost 35 euro inclusief btw, origineel.
20 januari 2013 om 22:16 In reactie op: ventilator doet het af en toe, als die het doet piept/fluit #18097751je hebt dan nodig volgens mij:
Valeo interieurventilator
artikelnummer: 698806voor voertuigen met automatische airco
voor voertuigen met stuur linkszie http://www.carpartsdirect.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
130,73 euro inclusief btw
20 januari 2013 om 22:14 In reactie op: ventilator doet het af en toe, als die het doet piept/fluit #18097750Ja dat klopt, maar zodra ik de kachel aan zet hoor je dat de piep komt uit de kachelmotor.
20 januari 2013 om 12:59 In reactie op: ventilator doet het af en toe, als die het doet piept/fluit #18097738@pixels66 wrote:
Op het engelse Vectra C forum staat een goeie howto over hoe dit makkelijk te verhelpen, voordat ie er aan kapot gaat.. Ik ga het zelf ook binnenkort doen.
Oorzaak van het piepen is waterschade, water wat via je pollenfilter naar binnen loopt..
EDIT: heb ‘m zelfs nog ff opgesnorreld voor je: http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?171836-How-2-Fix-a-Noisy-Heater-Motor-the-quick-and-easy-way” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ga jij dan een gat boren zoals in die howto staat?
Zoveel meer moeite is het tocht niet om het motortje in zijn geheel eruit te halen en dan te demonteren?
20 januari 2013 om 12:54 In reactie op: ventilator doet het af en toe, als die het doet piept/fluit #18097737@johan1979 wrote:
hey mensen,
mijn ventilator die het soms niet, als die het doet hoor je piep/fluit toon.
wie kan me vertellen wat het zou kunnen zijn en waar ik dat kan vinden.
heb wat gezocht hier maar kwam verschillende plaatsen tegen waar het kan zittenhet is een vectra c1 met ecc
gr. johan
Als je ventilator het niet doet, is je gehele bediening en ECC paneel dan even buiten gebruik (dus verlichting ook uit van de kachelbedielingsknoppen?)
Of doet gewoon het kachelmotortje het zo nu en dan niet?Dat piepen heb ik ook, ik ga er pas wat aan doen als het stuk is, nu werkt het nog allemaal en de piep is niet zodanig dat ik nu al wil ingrijpen.
Als ie stuk ik gaat er gewoon een nieuwe Valeo kachelmotor in, of van de sloop.Ja inderdaad, dan zullen ze de carpass-gegevens opvragen waarschijnlijk.
@GTS Power wrote:
Ik heb er nog wel eentje liggen van een 2.2
Die is van na de kat.Geen idee of die hetzelfde is hoor?
Ja die heb je waarschijnlijk over van je dubbele uitlaatsysteem.
Die heb ik ook over van het dubbele uitlaatsysteem, daar zit inderdaad een schroefingang op voor de lambdasonde.Bij mijn vectra C 1,8 zit er volgens mij geen in de uitlaatpijp (voorpijp) geschroefd.
@kimmiej666 wrote:
@jraaf wrote:
Ik weet niet of opel ze ‘ leeg’ leverd. Ik heb een klap set bij mij vod kant en klaar inclusief inleren voor 90 euro.
Ze bestellen op je carpasnummer :afro Misschien anti fraude systeem :hmmz Hoe kwam je dan in eerste instantie aan die originel van 45 euri??Groet jraaf
Laatst in Eindhoven bij Driessen vod opgevraagd:
€ 90 euro voor sleutel
€ 35 euro voor inlerenIs de sleutelbaard dan al geslepen als je het bij de dealer besteld?
Ik had vorig jaar via MP zo’n klapsleutel gekocht, maar kwaliteit is bagger.Je moet inderdaad een lange stille opname maken want de CD speler moet geactiveerd worden en dit kan alleen als er een CD met inhoud(stilte) wordt geplaatst.
Men had eerst de verkeerde erin gezet, toen werkte alleen de aan/uit functie van de knop. Zes weken later was uiteindelijk de goede potmeter binnen afkomstig van ACS te Breda.
Schijnt inderdaad met codering te maken te hebben.ik heb de aux-in ook gemaakt/gesoldeerd. Werkt super.
Mijn volumeknop werkte ook niet meer goed, en aangezien de radio toch gedemonteerd was heb ik meteen de frontprintplaat (van de bediening en waar de potmeter op zit) weggebracht.
kosten waren 50 euro inclusief potmeter.Ik heb het laten maken door de plaatselijke techno service (alkmaar), die heeft de juiste potmeter besteld bij onderstaande zaak. http://www.autostylingcentrum.nl/www.autostylingcentrum.nl/Welkom.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Goed opletten want er zijn meerdere typen CDR2005, Delco, VDO, en SIEMENS/VDO.
Niet alle potmeters zijn onderling uitwisselbaar.http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/41/229/4213/41311,41313/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Je bedoelt die twee steunen onder welke met een E-torx vast zitten toch?
Zijn wel te krijgen, zie link boven. Nr. 2. “BRACKET,RADIATOR TO CROSSMEMBER,LOWER “
onderdeelnummer: 9202790Waar komt het precies vandaan? Rechtsvoor bij het dashboardkastje?
Dan zou het de kachelmotor/ventilator kunnen zijn.Ik ben Wim ook dankbaar voor het beantwoorden van mijn vragen,
ook via de PM. :thumb -
AuteurBerichten