Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Haasje17 wrote:
Welke ecu hangt er aan die saab?
Meeste zijn ook wel zo te krijgen dat ze standalone draaien.Tronic t7
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
In principe is het heel simpel complete motor overhangen en gaan met die banaan, alleeb de pest is dat je de saab ecu niet aan de praat krijgt in een opel ivm diverse blokkeringen.. anders was het allemaal niet moeilijk geweest
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
En mocht het allemaal nou niet willen werken kan ik altijd de boel eraf schroeven en dan houd ik weer een kale x30xe over
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Heb al een jaar of 5 een 3.0v6 in mn astra en dat klinkt heerlijk als daar nu heel zachtjes een pufje bij kan komen is dat natuurlijk helemaal top,
Compressor is ook leuk uiteraard
Ik heb zelf complete 9-5 estate gekocht met b308e motor voor heeeel weinig geld, vandaar dat mijn keus al vast stond
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ben ik met je eens, mannen van saab forum zeggen het ook allemaal tot max 250 pk is het leuk daarna heel ingrijpend
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Top
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Leuk filmpje, interresant om te zien hoe ze dat doen
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Heb je meer info daarover bart? Kan weinig bij mn vriend google erover vinden, zeg mar gerust niks
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ga ff google!
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Meende toch echt dat er relais zaten vokr geschakelde stroom.. maar zo niet heb ik niks gezegt, maar als helemaal niks het doet is er wat anders aan de hand.. lijkt me wel sterk dat het een massadraad is aangezien er meerdere naar de motor en chassis gaan, en dat kleine lampje vast wel zn massa ergens weg kan trekken,
Maar controleer voor de zekerheid of alle kabels goed zijn
Contactslot sluit ik eigelijk uit omdat helemaal niets werkt.. en het dus verderop gezocht moet worden
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Nee draai nu gewoon op c25xe ecu bart..
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Had het stukje idd gelezen bart, is wel interresant, gaat me ook absoluut niet om de pk’s maar gewoon fun en het hebben ervan, denk dat ik met een week of 2 die saab wel hier heb staan word bezorgd uit boxtel weg, dan heb ik ff wat meer inkijk over hoe alles zit, intercooler moet passen onder voorfront, oliekoeler zou er voor moeten passen nog, wellicht dat ik de radiateur nog verder naar voren moet plaatsten dan nu maar dat gaan we allemaal meemaken tzt!
ALS.. als ik voor vrij program. Systeem zou moeten gaan wat is dat handig om voor te kiezen? Wat ook niet te veel zeer doet in mn portemonnee
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
En toch is het orgineel zo en zou het goed moeten gaan, anders zou het een fiasco zijn geweest… gaat ook maar over 0.36 bar
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Dat word inderdaad allemaal wel even passen en meten maar het is te doen, heb meerdere gezien die het aan de voorzijde hadden, uiteraard is het mooier als die aangedreven word door alle 6 cilinders maar daar gaan we wel naar kijken al hij erin hangt,
Klopsensors heb ik al zoveel drama mee gehad wim… 2 x een v6 gehad waar ik meerdere keren sensor v.v wat geen resultaat had, ook te lezen in het linkje paar post terug
Nu ben ik er al achter dat het met de t7 ecu van saab niet gaat lukken, dus mijn 2de keus gaat naar de orginele 2.5 computer of 3.0…
Nu ben ik benieuwd of dit te realiseren is.. enigste sensor die niet aangesloten kan worden dan is laaddruk sensor..
Kan altijd nog voor stand alone systeem kiezen maar ivm kosten is dat laatste keus
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
meest voor de hand liggende is inderdaad contactslot,
binnenverlichting werkt nog wel?
en er is niet echt een hoofdzekering, wel een relais.. die je contactslot aanstuurt
Wil graag de b308e proberen, iets wat ik bij nog niemand in een hollandse astra heb gezien!
Moet te realiseren zijn toch? Gaat me niet om de pks van die motor gewoon om de fun v6/turboVerstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
@bart-gsi wrote:
en welke prijs zit er achter deurtje 3??
2011 bart… prijs was 5 tientjes voor ander onderblok en probleem is toen 1.5 jaar weg geweest, is nu weer terug en probleem is 2.5 ecu op 3.0 motor
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
jongens geloof mij, het zit niet daar in maar ga daar verder ook niet mee verder, heb het 2x eerder gehad en het zit in het onderblok dus kantelende zuigers,
wil ik net een topic openen hierover staat er al 1! en nog recent!
heb in mijn astra op het moment een x30xe liggen
heb nu een saab 9-5 gekocht met een B308e motor , de 3l met turbo
maar nog heeeeel veel vragen over aansluiten van de kabelboom iemand die hier wat meer info over heeft?
dit is als je een turbo wil rijden op een v6 verreweg de goedkoopste oplossing en lees op saabforum dat er mensen zijn die deze licht kietelen naar 250 pk zonder ernstige aanpassingen.. dus low budget een turbo
Netjes kerel
Probleem bij starten is verholpen, massakabel naar bak toe was kapot!
Nu alleen het inhouden nog
Heb er ook vaak mee lope stoeien, maar this vrij zetten? Boortje erin iets draaien aan het mechanisme pook vastzetten en vastdraaien..
Was ik morgen idd van plan. . Wellicht troep int filter, zit wel nieuwe tank onder.. brand overgins geen mm lampje
22 februari 2015 om 10:42 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193090Netjes, dikke turbo jonghh
8 februari 2015 om 10:08 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193085Bij cope langs geweest?
Heb je de kadett bestelbus ook wel ff bewonderd zeker, aardige kerel dat -
AuteurBerichten