Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De remmen moeten idd werken, maar zoals al eerder gezegd kan een auto met remschijven die zo dun zijn een stuk karton en remblokken waar nog 1mm remvoering opzit gewoon worden goed gekeurd mits hij de vertraging haald en het remverschil niet groter is dan 30%.
Maar de remmen zijn dan simpel gezegd wel tot op de draad versleten!!
Misschien ook iets duidelijker zijn mett wat je nu precies zoekt :hmmz.
2 schokdempers voor voor? en 2 lucht? schokdempers:wtf
Als je temperatuur sensor kapot is, dan zou je dat kunnen zien middels een co meting / 4gas test.
Je CO uitstoot zou dan namelijk veel te hoog zijn.
Is je CO/4gas meting goed, Co = nul en lambda 1.000 dan werkt je motor management in iedergaval goed.
Als er een sensor kapot is, dan zou ook je engine check lampje moeten branden!!!
Mogelijk is je temperatuur sensor kapot, als die -40 aangeeft blijft ie constant op de choke staan zeg maar.
En als de foutcodes vervangen worden? welke komt/momen er dan terug?
Het zijn allemaal nogal verschillende foutcodes.Verder trek je de motor dan eerst uit elkaar en laat een fatsoenlijke diagnose stellen.
Dat gokken van de monteur kan nogwel is aardig verkeerd zitten natuurlijk.
En als het je zuiger veren zijn, dan kun je die ook gewoon los vervangen, cilinders honen, nieuwe zuiger veren erop, en rijden maar weer.
Tja dat is nu eenmaal een gok / risico, zeker als de auto niet duur is.
En dan is het aan jouw of je dat risico neemt.8 juni 2009 om 05:55 In reactie op: xenon inbouwen in orginele zafira-a/astra-g koplampen?? #17487375De montage van de h7 lampen is bij astra-g en zafira-a is toch hetzelfde dacht ik???
*De mate van slijtage is voor de apk niet direct een rede om af te keuren (os de schijven moeten echt achterlijk dun zijn) zolang de remvertraing maar gehaald wordt.
Rem vertraging en remslijtage hoeft ook zeker niet iets met elkaar te maken te hebben (remschijven en remblokken die versleten zijn, kunnen net zo goed remmen als nieuwe remmen).
Dus ik zou me om die remmen niet druk maken, gewoon vervangen als je hem koopt.
*Wat betreft het warm slecht stationair slecht lopen kan een groter probleem zijn, bijv. een distributie ketting die opgerekt is (vrij prijzig om te vervangen).
*Radio code is op diverse manieren op te vragen, is dus ook geen probleem.
*Alarm en knipperlichten moeten werken voor apk, mocht de auto toch goedgekeurd zijn, en werken deze lichten niet, gewoon contact met rdw opnemen, dan is de auto niet gekeurd volgens de richtlijnen, en worden er tegen het desbetreffende bedrijf sancties ondernomen.
Laat hem is uitlezen bij de garage? waarschinlijk is er gewoon een foutcode aanwezig, mogelijk op je lmm, egr of zelf je brandstof pomp
Boor een klein gaatje aan de onderkant van de lamp unit, en steek er eventueel een stukje 6/8mm slang inwat naar achtere wijst, hierdoor krijg je een soort vacuum in je koplamp wat ook het vocht eruit zuigt.
Oke thanks, hier kan ik tenminste wat mee.
Dus als ik een ander info display (TID) erin zit ( is dat wel plug en play) en dan een paar draden bij trek zou het moeten werken.
Nee de wisselaar zit er helaas niet meer in, en ik kom ze op marktplaats ook niet zoveel tegen.
Anders misschien toch maar een kenwood of pioneer erin met interface voor de stuurwiel bediening.
-
AuteurBerichten