Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wil je toch serieus het circuit op, ga dan echt voor de betere merken bijv. intrax, deze maken ook op maat en de in en uitgaande slag is gedempt.
of bijv. H&R maar dan wel de duurdere sets.Het lijkt wel of je de flens mist!
NEE IS NIET MOGELIJK!!
GEWOON JE OLIEDRUK LATEN METEN!!!!!!!
Nou, ik vind in iedergeval koni geel niet geschikt voor het circuit, bilstein heb ik geen ervaring mee.
NIET MEER MEE RIJDEN, VRAGEN OF DE GARAGE HEM OP WIL HALEN EN DE OLIE DRUK WIL METEN!!!!
Als je er mee door rijdt, dan kan je heel je motor naar de gvd rijden!!!!
Je merkt als leek vaak niets, totdat hij niet meer loopt.
Ik denk dat je remblokken bijna opzijn, de klauw schuift dan zover naar buiten waardoor hij nog maar een klein stukje draagt op de geleide pennen, hierdoor gaat de klauw rammelen.
Met nieuwe blokken valt de klauw verder naar binnen waardoor de klauw op een groter gedeelte van de geleidepen rust.
Waarom wil je dat weten? een gaat het dan om om het laag spannings gedeelte of het hoog spannings gedeelte???
Je zegt, hoeveel ampere levert, dus neem aan het hoogspannings gedeelte??
:jerry
Dat denk ik ook idd en met meer vermogen, maar de vraag was wat er mogelijk was :afro
Dus je bedoelt de raam slinger (zo heet dat!!!!!!!!!!!!)
Deze zit idd met een clipje vast, kun je idd met een kleine schroevendraaier eraf duwen
Ik moet zaterdag a.s. naar almelo, dan kom ik zo ongeveer door ede geloof ik, als je wilt kunnen we misschien afspreken dat we hem dan proberen, als je wilt.
Voor zover ik weet ook, de “hoes” is niet los te verkrijgen, en op de sloop hebben ook bijna alle airbags dat probleem, is echt een (zeg maar gerust) een opel kwaal, vectra b, astra g, zafira a.
Heb even op het duitse zafira forum gekeken, en de TB is voor als je navi hebt, de ta is zonder navi.
Alleen staat er helaas niet op de wisselaar of het ta of tb is.
Als je bij mij in de buurt woont, is het misschien het makkelijkste om een keer aan te komen, ik woon in regio Eindhoven.
het is een CDC3, dus ik weet niet of je er wat mee kunt, tis een wisselaar voor 4 cd’s in radio (1 din) formaat.
Zal kijken ok ik er foto’s van door kan sturen.
Andere nokkenassen met grotere inlaat kleppen, compressie verhogen d.m.v. kop vlakken, hogere benzine druk met eventueel grotere injectoren, stand alone motormanagement iets als KMS, eventueel in combinatie met throttle bodies, natuurlijk je uitlaat (als daar nog wat te winnen valt).
En dan eventueel je onderblok nog, krukas balanceren samen met vliegwiel, vliegwiel afdraaien, stalen drijfstangen en gesmede zuigers.Ik heb nog een cd wisselaar thuis liggen, zal is kijken welk type het is, misschien kan ik je er blij mee maken.
tja, ik zeg FOUTCODE hier posten, dan kunnen we meer info geven!!
tja, dan is het idd op dat moment de beste oplossing :thumbup
kan op 101 manieren, klikken, klakken, popnagels, schroeven, kit noem het maar op.
Idd welke maat en welk merk en type, en wat voor radio heb je erin zitten??
Remlicht schakelaars gaan regelmatig kapot, waarom niet gewoon vervangen door een nieuwe, ding kost maar een paar euro.
Als er iemand achterop rijdt en blijkt dat je remlichten niet werken, kun je zwaar aansprakelijk gesteld worden.
Je zult hem toch echt uit moeten laten lezen om er achter te komen of het schadelijk is voor je motor.
Waarschijnlijk is ook je CO uitstoot op dit moment te hoog, waardoor je problemen krijgt met de apk keuring.
je bedoelt zo’n knipperledje in de vorm van een aanstekkerplug???
Ik denk dat zoiets weinig afdoet, zeker bij een moderne auto, maar dat terzijde.
Ik zou is bij de halfords gaan kijken, of http://www.conrad.nl
ik zou de positie sensor laten zitten, deze is alleen goed een multi-meter en afstel gegevens goed af te stellen.!!!!
Als het een enkel een schakelaar is, dan kun je hem wel handmatig afstellen.
14 september 2009 om 10:48 In reactie op: als ik in een 18 moter een nokkenas steek van 2liter 8v krij #17522483Waarom pak je dan niet gewoon een 2.0??
Verdere kun je grotere inlaat kleppen monteren, compressie verhogen. goede uitlaat, en je carb goed afstellen op testbank.
-
AuteurBerichten