Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
té optimistisch :P
Had er met beide Astra’s ook geen last van…
Ow ja.. Morgen de Motronic met chip van Geert er maar weer op :)
Hey allemaal,
Weer 2 updates..
Deel 1
Poosje geleden het wat deurpaneel delen gespoten, bezig geweest met de grille.
Achterklep gedemonteerd en verder nog Wat plekjes bijgewerkt achter.
Missende stuk van de uitlaat passend gemaakt en laten lassen.( moet er nog onder)
Nog wat werk verricht aan de voorbumper, moet nog beter ivm te veel schade aan de JMS lip.
Bezig geweest met de zijschermen, deze gaan er straks weer af ivm het spuiten aan binnenzijde(zwart)
Verder het interieur weer aangepakt (nu weer een zootje)
-Foto’s van bovenstaand verhaal-





















Deel 2
Afgelopen vrijdag 1e start proberen te maken met mijn schoonvader en E+B Kadett, maar helaas..
De brandstofpomp sloeg niet aan, we konden het probleem ook niet vinden.
We hielden 1 dikke stekker over… die leek ons van de injectoren etc te komen..
Pomp doorgelust rechtstreeks op de accu…. pomp sloeg aan, maar motor nog niet…Na alles doorgemeten te hebben ed.. besloten het eerst maar op te geven.
Maar….
Vandaag was het zover, met hulp van Freek eindelijk de motor startend gekregen..
We begonnen met alles na te lopen ivm bedrading etc … toch was er iets wat niet klopte..
-Stekker naar LFR zat er niet op, die aangesloten
-Bougiekabels goed aangesloten, zaten er verkeerd op…
-Benzinedruk meter deed het niet… bleek de de 2 leidingen net verkeerd om zaten.
-Verder nog beetje draden doorgemeten.Maar toch sloeg de motor niet aan….
Ik besloot eens grondig achter het dashboard te gaan kijken en vond daar 3 stekkers waaronder die van de brandstofpomp.
De draad hebben we doorgelust naar de draad van de brandstofpomp-relais en whop…Omygawd… wat een lawaai.
Maar er moeten nog wat aanpassingen gemaakt worden qua motor..
Things to do qua motor…..
-nieuwe benzine leiding van regelaar naar afvoer leiding
-Nieuwe krulslang van radiateur naar thermostaat (krul niet goed)
-Nieuwe slang van radiateur naar motor.en nog een paar dingen
Filmpje (ik klink als een boer en baal van het verkleurde spruitstuk, en Freek houd van lawaai)
Keep ya posted.
Groeten Eric
:):)
Ja super bedankt…
Ik heb gewoon niet goed gekeken, bleek dus nog 3 stekkers achter het dashboard te zitten, daar hebben we 1 draad doorgelust naar de brandstofpomp relais.
Daarna de bougiekabels goed aangesloten (was óók niet goed)
Toen de Benzinedrukregelaar goed aangesloten, leidingen zaten nét andersom.
Maar nogmaals bedankt Freek voor je tijd en kennis :)
Groeten Eric
Hey Freek..
Heb je nr niet :)
Maar je bent altijd welkom dat weet je.
Topic hoeft niet per sé gelezen te worden
Groeten Eric
origineel gepost door nl-tuning
origineel gepost door Ericjuh
Helaas, dat wilde ik óók, maar kan niet.Zoals ik al zei was ik bezig met een Mattig uitvoering van de Kadett E…
Ik heb als base de witte kadett genomen en als model de Mattig van NL-Tuning. :)
Groeten Eric

PS: Dit is best wel allemaal cool om te maken :)
Het is leuk tijd verdrijven :) (Tijdens het wachten op antwoord in C20XE topic :P )Requests….. ?
Groeten Eric
blauwe is een mattig:jerry:jerry:jerry
groeten nick
Ow… beter kijken/lezen :P:P:P:P whahahha:jerry:jerry:jerry
Hey hoi,
Graag gedaan, hoe is die van jou geworden (beetje nieuwsgierig) :P
Leuk dat je um als avatar gebruikt :)Ben nu druk bezig een soort van tutorial te maken van (mijn droomauto) de DMC DeLorean
Van een soort blueprint wat ik op het internet heb gevonden, naar een Pixel Car :)Zelf ben ik óók nog aan het puzzelen, hoe je van foto naar pixels moet kunnen gaan…
-Foto
-Convert naar Grijstinten
-Convert naar Tekening
-Tekening bewerken
-Verkleinen en wéér bewerken
-enz enzMaar wil nog niet helemaal lukken :P
Groeten Eric
Hallo,
Ga vanavond even weer proberen
-Andere Accu, meer ah :)
-Tellerklok er weer even in
-misschien standaard drukregelaarMaar dat ligt even aan het werk wat er aan zit :)
Groeten Eric
Belgian Opel,
Kon het niet laten, ik ben óók even met je Kadett bezig geweest :)
Hier mijn versie
Groeten Eric

Helaas, dat wilde ik óók, maar kan niet.
Zoals ik al zei was ik bezig met een Mattig uitvoering van de Kadett E…
Ik heb als base de witte kadett genomen en als model de mattig van NL-Tuning. :)
Groeten Eric

PS: Dit is best wel allemaal cool om te maken :)
Het is leuk tijd verdrijven :) (Tijdens het wachten op antwoord in C20XE topic :P )Requests….. ?
Groeten Eric
graag gedaan :)
Ey, kewl… das dezelfde base die ik gebruikte voor de rode GSi :)
Gebruik hem nu ook voor een GTO uitvoering :P
Groeten Eric
Sebas… tof van je dat je probeert te helpen, maar je hebt het verhaal niet helemaal goed gelezen….
Helemaal bovenin staat dat ik van alles overhoud…
2 stekkers + 4 losse draden…
Denk dat dit het probleem is
En hoe sluit je een c20xe in een Corsa B ecotech aan dan?, in principe precies hetzelfde lijkt mij..
Er zal wel een foefje voor wezen, die helaas nog niet is gepost..
Zal binnenkort nog eens alles nalopen.
Zag nl ook dat de stekker van de LFR nog niet aangesloten zat.
Wil graag weten waar die stekker op aangesloten word :) denk dat dat het probleem gewoon is, want die kleurencombinatie is van injectoren/brandstofpomp.
Groeten Eric
Hoesso? zit mistlamp rechts bij Corsa A dan?
-GL, geert.
Heb de standaard Computer er nu in. en heb een GL met jou chip erinGroeten Eric
Hoop dat het iets is :)

Bezig met de Corsa A van Astra F Cabrio Freak, vond een foto van je Corsa in Corsa topic.
Groeten Eric
Mr.F.
Check ff het topic met Manga Cars, je F’je staat erbij :)
Groeten Eric
Hey Mr.F
Voor jou óók even aan de slag geweest
Hoop dat ie je bevalt, heb hem al een beetje gecleaned,verlaagd en aangepast met witte knipperlichten en sportvelgen :)
Groeten Eric

Hey Goossens,
Heb mijn best gedaan..
Hier het resultaat, hoop dat je hem leuk vind :)
Groeten Eric

zoek gewoon via afbeeldingen met Google.
@ Goossens – Ik ben voor je bezig :)
@ Astra freak – Heb geen foto’s van je autoTjah kan altijd vragen, daar blijft het dus meestal bij :P
En over dat aansluiten, Freek en nog een paar anderen hebben in mijn andere topic gezegd :
kleur op kleur en klaar… niet dus… best wel balen. en weet óók nog niet waar dus die 4 draden van de Interieur-Kabel-Boom van zijn…En zoals je zei… Is uitleesbaar, mits goed aangesloten, dit is dus niet het geval…
Maar goed nieuws…. we komen er vast wel een keer uit, hoe we het blok goed moeten aansluiten en aan de praat krijgen.
@Mattemaker- Heb hier eentje van een Kadett E, kon hier verder niks wijs uit worden..
– Zal straks even een digidashje erin zitten, kijken wat er gebeurt.Groeten Eric
-
AuteurBerichten

