Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja het onderste deel van de bumper is minder spits. Is inderdaad een erg mooie kit!
Volgens mij is het opc line 1 pakket altijd te kiezen geweest, ook na de facelift van 2007. En vanaf 2007 is het opc line 2 pakket gekomen.
Correct me if I’m wrong :thumb
Opc line 1 zijn de bovenste 2 plaatjes, en opc line 2 zijn de onderste 2.

Line 1 zijn echt lipjes die onder de originele bumpers komen en line 2 zijn compleet andere bumpers.
Pfoe hè….dan ben je gewoon dief van je eigen portemonnee :shock:
De H heeft ook nog types met steek 4×100 :thumb Dus kijk eerst welke je hebt. Is bouwjaar afhankelijk!
Er is genoeg keus voor beide steken!
Thanks!!
Foto van de nieuwe xenonkoplampen en custom achterlichten:










Helaas doet photobucket de foto’s geen goed met het verkleinen enzo. Op origineel formaat zijn ze een stuk scherper!
Op de autoweek site kun je de verschillende types tegen elkaar vergelijken.
Maar in praktijk kunnen dan de opties natuurlijk afwijken door eventueel gekozen pakketten/opties van de 1ste eigenaar.
Maar goed bij autoweek zie je dan iig de standaard opties van de verschillende uitvoeringen.
Haha ja vermogen went snel inderdaad.
Met mijn 1.6t rijdt ik gemiddeld 1:14 en dan word regelmatig al het vermogen aangesproken ;)
Kan je wel zeggen dat de 1.6t in een station minimaal net zo snel, zo niet sneller, is als de 2.0t (170pk) in een GTC bij het verkeerslicht. Daarbij is de 1.6t ook aanzienlijk zuiniger, mocht je daar wat om geven.
Daarnaast is de 2.0 wel wat makkelijker sneller te maken als de 1.6.
Keuzes ;)
Misschien ook eens kijken voor een 1.6 turbo?
21 juli 2014 om 08:58 In reactie op: Astra J Sportstourer 1.7 of 2.0 CDTI gebruikerservaring #18243730Weet niet of het binnen het budget ligt maar m’n vader heeft de ‘nieuwe’ 1.6 CDTI en is daar wel tevreden over. Niet de allersnelste maar wel prima meekomen met verkeer.
Gem. verbruik met redelijk doorrijden is 5,2/100km. Schijnt dat de 1.7 qua werkelijk verbruik nog wat hoger ligt.
2.0 heeft een collega van mij gehad en vond het een super motor maar gem. verbruik van max. 1:16 niet echt super zuinig.Beetje afhankelijk van het type radio, maar er zit een verborgen menu in de boordcomputer waar je de kvs temperatuur af te lezen is. Dat is normaal gesproken ook wat je temp.meter zou aangeven.
Bij de CD70 is het de settingsknop een tijdje inhouden tot je de melding krijgt ’testmode switched on’. Dan kun je met de BC knop door het hele menu en kom je vanzelf Coolant temp tegen :thumb
Waar besteld dan?
Tijd voor een andere dealer zo te horen.
Ik had pas geleden wat schokken met laag toeren en acceleren, heb een nieuwe bobinebrug gemonteerd en het probleem was weg. Alleen had ik geen mm-lampje, nu is het wel zo dat wanneer de bobinebrug echt kapot is dat hij mm-lampje geeft.
Inmiddels mijn velgen antraciet gedipt:

Als je het klein beetje hebt dan moet je echt het hele scherm doen. Anders krijg je natuurlijk vlekken op het scherm. Rij er nu dan een week mee en het is echt super. Ook met de zon erop geen hinder van het iets meer spiegelen :thumb
Uiteindelijk toch maar zelf geprobeerd om het scherm krasvrij te krijgen. Erger kon het eigenlijk toch niet!
Heb hem gepoetst/gepolijst met koperpoets:
Voor:

Na:

:D :D :D :DHeel erg blij mee. Spiegelt iets meer als origineel maar absoluut niet storend! Eigenlijk iets mooier zelfs :thumb
Wel monnikenwerk en veel geduld en veel poetsen maar het resultaat is echt super. Gelijk ook werkend ingebouwd!Denk dat het de airco is die stinkt.
Als het al egaal 1 kleur zou worden, zou het al een verbetering zijn. Misschien dat het met korrel 2000 licht schuren nog zou kunnen?

Het is iig een knuppel geweest die dit scherm heeft gehad en mishandeld heeft…..
11 juni 2014 om 10:32 In reactie op: Nieuwe Astra Sports Tourer 1.6cdti gekocht! Hij is geleverd! #18234260Gefeliciteerd met je aankoop! Leuk ook een niet vaak geziene kleur! :thumb
Mijn vader heeft sinds kort ook een Astra ST 1.6cdti. Moet zeggen dat het een erg fijne en stille motor is. Ook heeft hij de AGR stoelen die erg comfortabel zijn en zeer goed te verstellen!
Persoonlijk vind ik de 1.6 echt te traag voor zo’n auto. Is 1 van de hoofd redenen dat ik die destijds heb weg gedaan, hoe goed en fijn de auto ook was. Ik heb nog nooit in een 1.8 gereden in de Astra (wel Insignia) maar dat lijkt me dan al een vooruitgang tov. de 1.6.
Dit is natuurlijk wel echt een persoonlijke mening, ligt er ook aan uit welke auto je komt en hoeveel waarde je daar aan hecht.
Puntjes die ik zo weet bij de H:
– CIM, besturingsmodule achter het stuur. (dat je claxon en stuurbediening maar deels werkt als de verlichting brand)
– Bobinebrug
– Roest aan carrosserie bij de veerpoot (subframe)
– Roest aan zijscherm (voorspatbord)Dit zijn dingen die ik zelf vaker geconstateerd heb.
Mooie wielen! Waarmee en hoeveel verlaagd?
Voor diegene die er wat aan zouden kunnen hebben:
Bobine vervangen en probleem is nu al paar dagen weg :thumbNiemand?
-
AuteurBerichten