Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het is redelijk eenvoudig. Er zit een massa kabel in de koplampunit zelf. Deze gewoon doorverbinden met pin 9 en 10. Xenonsetje erin en gaan!
Als de aansluit stekker hetzelfde is als de originele xenon dan zal je inderdaad extra massakabel moeten maken.
Hier staat ook een duidelijk How-To:
http://www.astratuningclub.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=133&t=10277Hiermee is het mij ook gelukt :thumb, weliswaar met de originele koplampen.
Hier staat ook een duidelijk How-To:
http://www.astratuningclub.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=133&t=10277Hiermee is het mij ook gelukt :thumb
Nogmaals, is makkelijk zelf te doen om de lampen uit de bovenste link om te bouwen. Met 1,5u waren ze omgebouwd en was de xenon er ook in gezet.
Bij die angel-eyes zal je ook wat met de bekabeling moeten doen omdat je de gehele koplamp unit met 1 stekker voorziet van aansturing. En als je de ringen niet aansluit zal je toch op 1 of andere manier moeten zorgen dat je stadslicht krijgt.
Zijn inderdaad als vervanging van de originele xenonkoplampen MAAR die kun je zelf ombouwen door 2 extra massa kabels te maken in de koplamp zelf. Zijn verschillende how to’s voor en heb het een paar maanden geleden zelf ook gedaan. Daarna kun je er gewoon een d2s xenonset in zetten.
Ik zelf heb ze van depo gehaald. Zien er super uit en passen goed!
Koplampen van een GTC/station/hatchback zijn gewoon hetzelfde trouwens :thumb
Mijn inzending:

Nette Astra! Goede updates ook!
Wat heb je gebruikt om het gat van de ruitenwisser op te vullen? En waar eventueel gehaald?
Zeker een dikke J station! :thumb
Inderdaad lekker zelf doen! Ik zelf heb op ebay een bobine gekocht, zelfde nummers en merk als er inzat (delphi), voor 90 euro incl. Verzenden. Dat is makkelijk geld verdienen!
Fsrs shop zou je ook nog kunnen kijken voor de bougies en bobine.
Goed bezig!
Ziet er goed uit. Al wat aan gedaan?
Kan ook hitteschild van de kat zijn, ook gehad bij mijn Corsa.
@bladluis wrote:
me et waarde is gewoon 49 en wil dat de wiel mooi afgewerkt is langs de cas.
Wie kan mij vertelle hoeveel mm ik moet pakke van de spoor vebreders.
opel astra g 2003@bladluis wrote:
Meten zou kunnen maar anders vraag ik het toch niet?
Hij valt 4cm naar binnen dacht ik wat is dan het mooiste:hmmz king:
uhmm…..wat dacht je van gewoon zelf meten?
Heel erg zonde van de gtc!! Zelf niks aan overgehouden?
En fijn dat je een mooie opvolger hebt kunnen vinden!
Ik snap niet helemaal waarom je er bredere op wil leggen….je kmteller zal met 225-45-17 niet meer kloppen, brandstof verbruik zal 9 vd 10 keer stijgen en je heb aanzienlijke kans op aanlopen….

Nice! Wat heb je precies gekocht?
Ik heb al een GTC gehad die een sportknop had en nu mijn Station ook met sportknop maar beide zonder IDS+. Dan zorgt de sportknop alleen voor wat directer sturen en sneller reactie van het gaspedaal (zeggen ze).
IDS+ is het systeem waar ook de vering (demping) wordt aangepast, dit kun je zien aan het controle lampje in de tellers bij op contact zetten en aan de dempers, dan zit daar meer elektronica.
Er zijn 2 types met een sportknop he. Dus een sportknop betekend niet automatisch dat de auto IDS+ heeft!!
@dissie wrote:
De Chrome strip op mn koffer en het chroom van de grill gedipt :D

Ziet er netjes uit! Alleen mis ik denk ik de link met OPC-line (in je onderschrift).
Oké, bedankt!
Dank je. Ja heb er heel af en toe last van. En heb de cim modificatie volgens de dealer al gehad dus zal er uiteindelijk ook aan moeten geloven.
Bij die 230 was dat incl. het inleren van de sleutels?
Mag ik vragen wat het gekost heeft?
-
AuteurBerichten





