Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
14 april 2015 om 05:07 In reactie op: Astra H GTC 2007 1.9 diesel aka BLACK BOSS! (in progress) #18280808
Leuke plannen!
Persoonlijk alleen de Opel logo’s van de centercaps eruit gehaald zodat ze chroom bleven. Nu wordt het denk ik wel echt zwart…zwart…zwart.
Verder goed bezig! :thumb
Cool!
Iedereen bedankt voor het stemmen, ik ga eens een nieuw onderwerp verzinnen.
Is echt alleen het spiegelglas eruit of ook de achterplaat? Want die spiegelglazen laten gewoon los van de achterplaat. Lijmt droog op en dan verlies je je glas. Heb ik al bij beide spiegels gehad, staat ook een topic over op het forum!
En inderdaad zijn ze voor 20 euro te bestellen online, wel goed opletten of ze verwarmbaar zijn!
Zeker een dikke Station! En erg mooie foto’s!
Persoonlijk vind ik zelfs de 1.6 ondergemotoriseerd voor de H. En zo zuinig vond ik hem ook niet.
Staat erg dik met die wielen!!
Een how to bestaat er al van. Daar staat ook in beschreven hoe je de massa punten maakt. Maar als je die set zoals je beschreef van GMT besteld hoef je niks meer om te bouwen!
Edit: Dacht dat die ook hier op het forum stond maar die staat op een ander forum:
http://www.astratuningclub.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=133&t=10277Volgens mij klopt dat ook wel dat je er niet halogeen in kan doen. Een D2s lamp is volgens mij alleen voor xenon.
Wat Opeltje17 zegt!
Waarschijnlijk doet de claxon het wel als je de lampen uit hebt staan en de claxon het niet als je lampen aanstaan!
@ahrend wrote:
Zo foto’s bijgeplaatst ,stukkie terug :agent
Ziet er goed uit! Hoe is nu bij jou het lichtbeeld aangezien je ook de reflector hebt gespoten? (die had ik namelijk afgeplakt)
Honda Civic (Hybrid) Type-R
Wederom een leuk onderwerp:
18 maart 2015 om 07:22 In reactie op: Bagagenet voor Opel Astra H (2008) en montagepunten nodig #18278304In mijn Astra H Station heb ik gewoon 4 ogen/haken in de vloer zitten waar je een net tussen kan spannen.
Ja idd. Je kunt er ook een universeel felxstuk tussen zetten. De huidige er tussenuit slijpen de de nieuwe er tussen. Zijn ook te vinden met klemmen zodat je niet hoeft te lassen. Scheelt aanzienlijk in de kosten.
De kat zit bij de foto bv aan de rechterkant. Daar zie je net het eerste stukje van de kat.
Is het flexibele deel van de voorpijp. Dit is er bv 1 zonder kat:
http://www.mijnautoonderdelen.nl/uitlaatpijp-walker-08965.htmlJe zou er eventueel ook een universeel flexibel deel tussen kunnen lassen.
Is standaard ja. Sowieso zitten ze altijd standaard op een turbo. Weet niet of ze bv ook op een 1.8 zitten.
@skyline643 wrote:
@Engee wrote:
Als je ze schoonhoud is er niks aan de hand!
Hier inmiddels ook de zomerset er onder :D
Knappe Astra H! Ook foto’s van de achterzijde? Ik zie dat er een andere uitlaat onder zit en ik ben eens benieuwd.
Is de standaard uitlaat :thumb


Nooit echt weggeweest hoor. Heb tussentijds nog een Corsa gsi gehad naast de Alfa :thumb
Misschien hier eens het topic afstoffen. Ondertussen in mei 2012 de GTC ingeruild op iets compleet anders, namelijk een Alfa 147 GTA.


Die een jaar gereden en ook weer verkocht. Toen kwam er in januari 2014 wederom een Astra. Het is een 1.6 turbo Cosmo met half leer Recaro’s.





Ondertussen al het nodige veranderd, zo staat hij er nu bij:






Verder nog:
GID vervangen voor CID
Dumpvalve
Pipercross inlegfilter
Verlaagd
OEM Xenon koplampen erin gezet
OPC voorbumper+achterspoiler
Achterlichten van binnen donkergemaakt
19” BBS CKPlannen:
OPC-line skirts+achterlip
Motorische misschien nog chippen:thumb Nick
Denk inderdaad een z16xep. Dan is het 10 jaar of 150.000km :thumb
Toevallig afgelopen week APK laten doen bij de VOD. Kreeg wel afkeur op knipperbolletje niet helemaal oranje. Mocht hem meenemen en vandaag laten herkeuren (had ook remverschil op de achteras). Moest 19,- betalen bij de afkeur en vandaag 10,55 voor het afmelden.
Ja was ook voor mij een reden om ze te nemen, buiten dat ik ze heel mooi vind staan. Heb ze helemaal laten opknappen :thumb
-
AuteurBerichten


