Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kijk dat zijn tenminste gelijke meningen, en geen verschillende antwoorden die ik elders kreeg. Bedankt heren!
Dank jullie!
Nou de veren zitten eronder. Nu iets langer over gedaan als bij de GTC maar nu ook meer schoongemaakt en ‘visite’ gehad :P :lol:
Hier alleen voor verlaagd:

Nu ook achter :P

Vandaag weer gewassen, bandjes zwart gemaakt en ook nog het logo eraf gehaald.



Rijdt weer super!
Erg mooi geworden Roy. Mooie foto’s ook ;)
Bij de Opel vertelde ze mij voor de z16xep destijds 10 jaar of 150000km.
Welliswaar op het ATC:
http://www.astratuningclub.nl/viewtopic.php?f=127&t=12296Standaard is dat echt niet op een GTC hoor. Zijn er genoeg zonder, ook gewoon in NL geleverd…
Laatst heeft iemand met een geel/gouden GTC ook originele mistlampen erin gezet. Ff kijken of ik die kan vinden.
@eddie V6 CDTI wrote:
@Engee wrote:
Na een redelijk snel wisselt autoverleden (Corsa B, Clio, Astra GTC, Alfa 147 GTA, Corsa B GSi en nog wat auto’s voor erbij :shock: ) nu aanbeland bij een Astra Station 1.6 turbo Cosmo. Deze zal waarschijnlijk niet na een jaar weer het veld ruimen maar dit is alles van de auto welke ik gehad heb gecombineerd: Ruimte, uitstraling, luxe en snelheid :thumb
Snel foto-tje bij de garage waar hij vandaan komt:

Plannen voor de Station:
OPC-line spoiler
Logo’s cleanen
Verlaging Sportline van EibachAuto gekocht bij Veld in Kallenkote?
Heb ik ook mijn auto’s altijd weg. Geen dure garage en goede service.Hij komt inderdaad bij Veld in Kallenkote vandaan! Erg aardige mensen daar. Zal er niet zo snel meer komen aangezien het niet echt om de hoek is. :thumb
Zag dat ik mijn foto’s van de Astra hier nog niet gepost heb:
Vandaag de Astra maar een goed met de hand gewassen. Was echt heel erg nodig. Deursponningen onder de motorkap….echt alles was wel vies. Het interieur zelf is nog erg schoon en netjes afgezien van een paar dingetjes en vlekjes. Dit is nu ook gelijk weer netjes. Alleen nog een keer het leer goed schoonmaken/voeden en dan gewoon schoon houden.Gelijk even goede foto’s gemaakt van de Astra. Deze ontbraken natuurlijk nog:
Onder de motorkap, voor:

Onder de motorkap, na:

De rest en het intereur:













Eibach Sportline veren zijn besteld en binnen. De er binnenkort maar eens onder knutselen.
:thumb
Kans is groot. Heb dit ook gehad met mijn GTC. Nieuw slot erop en was opgelost. Kan ook zijn dat de puntjes van het slot slecht contact maken met de sluiting. Daar kun je ook nog naar kijken.
Succes :thumb
12 februari 2014 om 14:42 In reactie op: Pixels66′ Astra H GTC OPC Line 1, beetje pech gehad… #18158854Dan ga ik maar eens kijken :thumb
12 februari 2014 om 12:54 In reactie op: Pixels66′ Astra H GTC OPC Line 1, beetje pech gehad… #18158852Mooi stuur! Wil ik ooit nog wel een keer :thumb
Gisteren ma 10-02 het Pipercross inlegfilter erin gezet. Gelijk het restrictiepijpje eruit gehaald. Er kan er nog 1 uit maar die moet dan eruit gezaagd worden. Dit kan ik nog wel een keer doen.
Je hoort de turbo nu iets meer, niet heel gek als ik kijk hoe dik en dicht het originele filter zit. De PPcross is veel dunner en geheel foam.


Oude filter. Was verder heel schoon en nog niet zo oud. Alleen beetje zwart en paar blaadjes:

Luchtfilterbak ook wel iets vies. Gelijk schoongemaakt:

Vandaag (di 11-02) de windschermen binnengekregen. Gelijk erop gezet natuurlijk. Staat goed, valt ook bijna niet op.

Paar kleine krasjes, van het voorjaar eens goed poetsen/polijsten.





Steken lang niet zover uit als die van de Corsa en zijn wat donker getint. Dus ben weer tevreden.
Daarnaast zojuist de Eibach Sportline veren besteld. Zullen over een weekje wel binnen zijn. Dan maar eens kijken of ik nog ff maandje wacht voor ze eronder komen.
Dat was het weer voor nu :lol:
4 jaar oud topic……… :hmmz
Afgelopen zaterdag even naar Venlo met een vriend voor een auto kijken. Staat in dezelfde straat gewoon mijn oude GTC :grin In Doetinchem destijds ingeruild en dan tref je hem uiteindelijk heel toevallig hier……nooit gedacht die nog eens te zien.





Hij ligt wel iets hoger als ik hem toen had en hij was niet echt superschoon. Voor de rest nog wel hetzelfde :)
Die heb ik laatst ook voor die prijzen gekocht voor mijn Astra H. Doen het super en idd gewoon echte Bosch :thumb
Past er erg mooi bij de spoiler! :thumb
Stuurslot zit er denk ik op. Rustig het stuur iets heen en weer wanneer je de sleutel probeert te draaien.
@Vannos wrote:
@Engee wrote:
Leuk wagentje ;) :thumb Ben benieuwd wat je ervan gaat maken. En hij loopt inderdaad nog zeer netjes voor die kmstand.
Prima wagentje, onderkant ook aardig netjes ! het gerammel zat inderdaad in die midden demper, Had je niet gelukt met een hamer. Dit zat los
de pijltjes waar perforatie bij staat die zat los aan weerskanten en rammelde ontiegelijk :DJe hebt hem opengehaald? Zal een stuk rustiger zijn nu :sleeping :thumb
Motor wat hier inligt is een A14XER
1.4 DOHC 1398 cm³ 4-in-lijn 100 pk 130 NmWaar ik persoonlijk meer waarde aan zou hechten is hoe hij rijdt na chiptuning. Het aantal pk/nm is dan helemaal niet belangrijk. Als hij na tuning veel sneller voelt of je onderin meer trek hebt is dan belangrijker. Daar zou ik dan gewoon de auto op laten chippen.
Dan zou ik me niet zo druk maken over de kmstand. Gewoon lekker rijden en genieten van de auto.
Dit heb ik zosnel gevonden, nog niet bijgewerkt met jou tenaamstelling zie ik:
Opel Corsa
1.8 16v gsi
60-JX-TG
Kleur:Zwart
Bouwjaar:September 2002
Brandstof:Benzine
Transmissie:5 versnellingen
Nieuwprijs:€ 19.395
BPM:€ 3.798Historie
Aantal Eigenaren tot nu toe:14
Datum eerste toelating NL:27 september 2002APK verloopdatum:16 nov 2013
Import auto:NeeHuidige Eigenaar
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 26 september 2013
Dagen Eigenaar: 116
Eigenaar tot: hedenEigenaar 13
Type Eigenaar: Particulier
Eigenaar van: 12 november 2011
Dagen Eigenaar: 684
Eigenaar tot: 26 september 2013Eigenaar 12
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 29 september 2011
Dagen Eigenaar: 44
Eigenaar tot: 12 november 2011Eigenaar 11
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 23 september 2011
Dagen Eigenaar: 6
Eigenaar tot: 29 september 2011Eigenaar 10
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 03 september 2011
Dagen Eigenaar: 20
Eigenaar tot: 23 september 2011Eigenaar 9
Type Eigenaar: Particulier
Eigenaar van: 18 april 2006
Dagen Eigenaar: 1964
Eigenaar tot: 03 september 2011Eigenaar 8
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 11 januari 2006
Dagen Eigenaar: 97
Eigenaar tot: 18 april 2006Eigenaar 7
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 13 mei 2004
Dagen Eigenaar: 608
Eigenaar tot: 11 januari 2006Eigenaar 6
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 11 mei 2004
Dagen Eigenaar: 2
Eigenaar tot: 13 mei 2004Eigenaar 5
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 17 april 2004
Dagen Eigenaar: 24
Eigenaar tot: 11 mei 2004Eigenaar 4
Type Eigenaar: Particulier
Eigenaar van: 03 november 2003
Dagen Eigenaar: 166
Eigenaar tot: 17 april 2004Eigenaar 3
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 26 juni 2003
Dagen Eigenaar: 130
Eigenaar tot: 03 november 2003Eigenaar 2
Type Eigenaar: Particulier
Eigenaar van: 11 oktober 2002
Dagen Eigenaar: 258
Eigenaar tot: 26 juni 2003Eigenaar 1
Type Eigenaar: Eigenaar/eigenaren onbekend
Eigenaar van: 27 september 2002
Dagen Eigenaar: 14
Eigenaar tot: 11 oktober 2002Leuk wagentje ;) :thumb Ben benieuwd wat je ervan gaat maken. En hij loopt inderdaad nog zeer netjes voor die kmstand.
Vandaag de Astra maar een goed met de hand gewassen. Was echt heel erg nodig. Deursponningen onder de motorkap….echt alles was wel vies. Het interieur zelf is nog erg schoon en netjes afgezien van een paar dingetjes en vlekjes. Dit is nu ook gelijk weer netjes. Alleen nog een keer het leer goed schoonmaken/voeden en dan gewoon schoon houden.
Gelijk even goede foto’s gemaakt van de Astra. Deze ontbraken natuurlijk nog:
Onder de motorkap, voor:

Onder de motorkap, na:

De rest en het intereur:













:lol:
Ik heb een GTC 2005 gehad met een 1.6. Dat was echt te langzaam vond ik persoonlijk. Verder wel een goede motor met een grote distributieinterval 150.000/10jaar. Ik ben toen juist naar een 147 gegaan (GTA :wub ). Persoonlijk zou ik dan minmaal voor de 1.8 gaan. Heb nu een 1.6 turbo en dat loopt echt heel lekker moet ik zeggen!
Succes met je keuze! Kijk ook goed naar een eventuele uitvoering, een Cosmo is altijd wel lekker compleet maar er zijn echt zoveel verschillende mogelijkheden mbt radio en uitvoeringen.
-
AuteurBerichten