Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Opeloco wrote:
Ik heb nog eentje staan om te slopen, denk dat die originele rails wel uit te boren zijn ofzo.
Als ik kans heb wil ik er wel eens foto’s van nemen hoe het normaal hoort e zijn.pm
Links nieuwe dorpel en wielrand

En rechts alleen een nieuwe dorpel

Wat is er eigenlijk zo verkeerd aan de manier waarop ik het doe?
Al de roest is uitgeslepen, en daarop zijn nieuwe plaatjes op gepuntlast. En daarna in de menie gezet en afgekit.
Zo zit volgens mij die hele auto fabrieks-af in elkaar..Ascona a altijd al gaaf gevonden, ben benieuwd wat je er van maakt!
(en bij foto’s moet je [img]ervoor en[ /img] erachter zetten)Je bedoelt mijn auto neem ik aan en niet de body?
Die van mij komt zeker niet uit Rotterdam, deze begeeft zich al een tijdje in omg. Nijmegen
Heb wel keuringsrapporten erbij waarin staat dat ie in Haarlem, Goes en Lelystad een eigenaar heeft gehad.Er ligt (voorlopig) een 12s in. Zit te denken over een c20ne, maar eerst even een tijdje zo rond rijden.
Op papier staat dat hij bruin is inderdaad, maar hij oogt wat meer rood/bruin.
Een soort ijzermenie kleur, kijk maar naar de motorkap en de zijkant. Dat is allemaal ijzermenie haha
Maar hij wordt donkergrijs/blauw.@billathome wrote:
Bedankt jongens voor jullie steun,maar zo als de topic luid ” TOTALE RESTAURATIE D ” versta ik toch echt iets anders onder maar dat even terzijde.
Zo’n body vindt je geen tweede waar je bijna nul coma nul aan hoeft te lassen en vooral een D Kadett plus er zit nog een nieuw voorfront bij ook nog.
Maar misschien zijn er wel andere forum leden die zo’n body wel kunnen warderen voor ” TOTALE RESTAURATIE D ” :hmmz
Het is maar waar je je druk om kunt maken, gelukkig is het mijn kadett en niet de jouwe.
Dat lijkt misschien zo, maar al de roest is wel degelijk verwijderd.
En let wel, hij hoeft niet in concoursstaat te zijn als hij af is.@soepkiepe, haha is inderdaad een g60 bumper! :jerry
@GTS2.2DTI, Die deuk was niet het enige het complete binnenscherm was verrot met de wielrand erbij.
@billathome, ik was maar 200,- voor al het plaatwerk kwijt dus lijkt me stug dat ik
goedkoper uit ben door een nieuwe body te kopen..
Wat mis ik hier dan precies? en zou ik het evt uit een sloop auto kunnen halen?
oke, maar de demper van een e kadett pas dus gewoon in de veerpoot van een d kadett?
Daar gaat het me het meeste om.Oke die had ik inderdaad al gevonden maar die was 89.- en die van een corsa 26,- :mrgreen:
Niemand?
Past de tankvlotter van een Corsa A ook in een D kadett?
Ze kunnen het ook moeilijk testen eigenlijk..
of ze moeten m’n tank vol gooien :jerry
Ja maar dat maakt me niet uit.
Het is wel handig dat je in ieder geval een idee hebt.
Maar ik weet wat ik moest weten, dus bedankt!Ik heb nog even gekeken en er zitten op de achterkant van de radio 2 rca (tulp) uitgangen, waar L/R bij staat, en SUB OUT.
Nou heb ik maar 1 subwoofer, moet ik dan een verloop tussen zetten van 2 naar 1 rca?En ik snap nog steeds niet echt wat het verschil is met de versterker uitgang die ik volgens jullie heb.. wat is daar het verschil mee met een sub out?
Ik bedoel het LPF en de gain kan ik toch op de radio instellen..Oke bedankt! Handige site trouwens ;)
Hier heb ik wat aan, bedankt!
Toch iets om over na te denken king:?
lomp als in kei gaaf! haha
Enne.. hoe zit het eigenlijk met de papieren? En hoe gaat dat als je naar het RDW gaat?
Graag! :thumbup
-
AuteurBerichten