Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat denk ik ook :cool:
als het complete achterschot ontwricht is komt het totaalplaatje toch wel degelijk boven die €1000,- euro uit, willen ze dit in originele staat herstellen :)
denk niet alleen aan het materiaal,
maar ook lak, gereedschappen & man-uren tellen mee!13 januari 2010 om 20:55 In reactie op: Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande #17585210ben het niet met de stelling eens.
simpelweg omdat het voor veel mensen vaak nog teveel gevraagt is om een setje velgen om te schroeven.
mensen die weten dat ze met slechte/zomerbanden rijden moeten gewoon even beter uitkijken.
foto is mooi,
maar kadett e is totaaal niet m’n ding,
6 :thumbup
zulke dingen bouw je er toch het liefst zelf op, of hoe heb ik dit nu?
en achteraf maar pronken met andermans creaties.. :wtf
kicke man,
even een ”tussendoortje” uitvoeren met een m50 vanos,kicke!
en die ascona al helemaal :wors
als ze de deuk maar niet dicht smeren met plamuur..
eerst zo netjes mogelijk uit laten deuken, anders had ik er al geen zin meer in gehad..erg klote btw! sterkte ;)
zo zeg,
die site heb ik gelijk maar even opgeschreven..
leuke dingen! voor idd een schappelijke prijs.bedankt!
een maatje van me werd gisteren van de weg gereden door een tegenligger die kwam inhalen.
schoof met z’n net aangeschafte e30 de stoep op, en kwam tegen een lantaarnpaal tot stilstand.
tegenligger reed vervolgens hard door, en zelfs getuigen stopten niet eens.
wat hebben we toch voor samenleving?
schade:
-nieren
-linker grille
-koplamp
-radiateur
-m-tech II bumper
-motorkapnee, die mogten ineens niet meer zo heten.
zelfde geld voor de sint en z’n pieten,
is vorig jaar nog een bult commotie over geweest.persoonlijk vind ik het voortaan erg ver gaan,
maar wie ben ik om hier iets van te zeggen/aan te doen?
als die ratten iets willen dan komt het er toch wel.:wub
om hier nog even op terug te komen,
ik ben er zojuist weer mee bezig geweest, heb de hele week geen tijd meer gehad,
maar ik kom er dus net achter dat ik een ketting zonder sluiting heb.juiste handeling zou nu dus zijn om de kop er weer helemaal af te schroeven,
maar ik zou er ook een sluiting tussen kunnen monteren, zodat ik hem in de toekomst ook makkelijk los kan maken.vind het namelijk erg jammer dat ik nu weer een nieuwe pakking & bouten aan zou moeten schaffen :(
weet iemand van jullie waar ik die sluitingen nog zou kunnen verkrijgen? of heeft iemand er toevallig 1 liggen?
kettingpons ed. heb ik zelf allemaal wel.
nja, vergeet Piet & knoll niet he :P
kopset & bouten.
daar zit alles bij, inclusief kleprubbers etc.even speciale sleutels regelen voor je nokkenastandwiel & kopbouten (tenzij de kopbouten al eens vernieuwd zijn, dan is de kans er dat er gewoon 6kant inbus in zit)
vergeet het rubbertje van je waterkanaal niet!
kijk, dìt is netjes!
bravo :wors
ik wacht op m’n nieuwe werkplaats,
auto is al kaal, spit is klaar gemaakt etc.
gaat hier ook goed komen :thumbupsucces met de opbouw, en houdt ons op de hoogte!
de eerste training is zondag 10 januari 13.00
hmm venlo, da’s in de buurt joh!
dat is misschien wel leuk om aan mee te doen,
eens een x wat anders dan je auto tot de max drijven op een drift-circuit :Pje hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
mooi plaatje :thumbup
9
direct link niet toegestaan,
maar ik zal eens even kijken,
misschien dat ik nog iets voor je kan doen ;)als je weet wat je precies nodig zult hebben van e30 kan ik dat hier wel even na vragen.
paar maatjes van me doen bijna alleen maar e30 & e34,e34 heeft ze onder de achterbank,
en (zwaardere) e30 in de kofferbak,
die hebben waarschijnlijk nog wel delen als kabels en bevestigingsmateriaal liggen ;)origineel gepost door Freestyler
origineel gepost door ar
origineel gepost door Freestyler
origineel gepost door ar
Ik zet de accu ook altijd in een kunstof geheel gesloten bak met een ontluchting naar buiten.Hoe maak je die??
Gekocht voor €15,- in de watersport winkel, in boten hebben ze ook het probleem van de gasvorming.
Zijn er in diverse afmetingen.Heel handige tip. thnx :thumbup
@eddepet, die zit idd zoals Henk400 al zegt, voor bij de koplampen (bestuurders kant)
Op de zelfde plek als de ascona diesel ze heeft.Maar die plaat heb ik er dus niet bij.
die heb ik een tijdje er na nog heelhuids er uit proberen te slijpen, zodat ik hem je evt nog na had kunnen sturen.
maar nee sorry, hij zat toch lastiger bevestigd als dat ik had gedacht, dus deze heeft het niet overleefd :(
haha shit zeg,
die mag door voor banaan.het kan wel,
alleen is 1 bout bij de startmotor altijd zo lastig!
daar heb ik een snede in gezaagd zodat ik hem vanuit het motorruim met een schroevendraaier los kan draaien op ’t moment dat ik de moer een slag los heb gedraaid.en eraan hangen is ook wat lastig,
persoonlijk haal ik liever motor & bak tegelijk er uit.
wel even opletten met de pook.7 januari 2010 om 09:36 In reactie op: Manta bij TMF Complete Aflevering op pag 3! (Nu met film) #17546552origineel gepost door giuliettaevo
500 pk komt er in…:omag niet zeggen wat voor een motor.:jerry Maar het is iig geen opel motor. We hebben de motor en baksteun al gemaakt, Getrag 265 zit er ook al aan. Volgend jaar moet hij toch wel rijden denk ik. moeten eerst wat andere dingen afgeewerkt worden… Nick zijn Jetta 1 met vr6 turbo en zijn VW LT oprijwagen met Opel 3.0 CIH.:D
dat is wel kicke dan ja!
die zie ik misschien tegen de tijd dat hij klaar is nog wel eens voorbij komen..
leuke projecten :Plijkt op de problemen die ik had,
alleen viel er bij mij niet meer te rijden,
radiateur sprong op elke hoek kapot,
thermostaat had het al begeven,
en ik kon om de 2 dagen antivries bijvullen.kop er af gehad, 2 scheurtjes waarvan 1 tot onder de zitting, en een koppakking die er uit lag.
andere kop klaar gemaakt, en draaien als een zonnetje
(enkele details daargelaten, aangezien er 2 soorten cilinderkoppen & nokkenassen zijn voor cih)
-
AuteurBerichten