Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat was ik zelf aan het bedenken, maar neen! die ben ik niet vergeten.
wel is het zo dat de kop niet in 1x goed op zijn plaats viel, en ik hem iets heb moeten schuiven.
zou ik de ring zo vertrokken kunnen hebben?
mocht dat zo zijn dat gaat de manta de stal in, en komt hij de komende lange tijd niet meer buiten.
heeft me nu allemaal even iets teveel centen gekost..ik probeer morgen nog een andere bougieset, en stel de kleppen nog een x na.
mocht het dan nog niet verbeterd zijn dan regel ik een lektest op m’n werk, om te kijken of het koelsysteem nergens lekt.zal dat ding wel wezen die een tijdje terug te koop stond,
met 3liter onder de kap meen ik? enkel niet op kenteken..
was een knap autotje!jawel, aan de hand daarvan heb ik hem nu goed gesteld,
hij was inderdaad 1 tandje verlopen doordat ik het nokkenastandwiel met m’n stomme hoofd iets te ver naar beneden had laten zakken :Pmaar goed, alles is nu teruggeschroefd, en ik heb de kleppen opnieuwd gesteld, dit x met succes!!
echter ondervind ik nu het volgende probleem.. (ik blijf aan de gang ja :( )
wanneer de motor koud is loopt deze als een zonnetje, nergens geen last van, starten/lopen!maar wanneer de motor goed op temperatuur is gaat deze ineens maar op 3 cilinders lopen?
het is de 1e cilinder die niets meer blijkt te doen (kabels los gegooid)waar moet ik dit probleem gaan zoeken?
zelf zou ik zeggen dat het de koppakking zou kunnen zijn als ik iemand dit hoorde vertellen, maar die is nu net een uurtje oud??? :angelmorgen eens een nieuw setje bouigies proberen, maar ide kans lijtk me ook klein, aangezien rotor/verdeler/kabels&bougies net een half jaartje oud zijn :hmmz
volgens mij komt diegene uit Schijndel,
en heeft die hier ooit eens een 3-delige irmscher spoiler gekocht.
pin me er niet aan vast, maar de auto was toen (nu een jaar geleden) net gerestaureerd.origineel gepost door Maarten_Rekord_C
al een paar keer gezien in Nieuw-Bergen (L) op industrieterrein De Flammert een (mat) zwarte Diplomat. Kenteken niet duidelijk kunnen lezen… Iemand van hier?die rijdt al jaren hier in de buurt rond.
stoer ding is dat hè :P :wubvelgen zijn van ATS,
genaamd ‘pepperpots’
mocht je er ooit van af willen, dan meld ik mezelf als koper :thumbup
rvs uitlaatsysteem pas maken onder een golf 1 :wub
haha, hier geld meer ’t motto: schraaaapend laag :P
leuke cc!
ruig ook met de ats pepperpots eronder :D :wub
en persoonlijk zou ik ‘m flink omlaag gooien :P
ben niet aan de ontsteking geweest!
maargoed, dat wordt dus even checken morgen!
puntje in ’t nokkenastandwiel moet toch gewoon loodrecht naar beneden staan?in dat geval moet het wel te doen zijn ja :P
ben benieuwd ;)iemand daar een duidelijk plaatje bij? want om eerlijk te zijn kom ik niet echt wijs uit het werkplaatshandboek dat ik via ompk heb gedownload :(
die van mij is van 3-11-’78
loopt zo’n cih blokkie nog als de distributie 1 tandje verdraaid staat?
zo ja, ernstige gevolgen?
heb alles gemonteerd met de juiste nokkenas dit x,
maar echt vermogen heb ik niet?
trekt momenteel nog geen plak kaas van de boterham af,
loopt op top amper 140.dat is dus niets vergeleken van wat hij eerst deed?
origineel gepost door postbusmanta
Een uur later ?? :oDit duurde echt een paar minuten voordat er 3-4 politieauto’s door de wijk scheurden.
tsja, daar zet ik ook nog steeds vraagtekens bij,
zeker iets beters te doen rond middernacht? haha..
ag, ik woon in een boerengat, en ze moeten van 15km verderop komen,
eer dat ze de koffie eens leeg hebben, de jas aan hebben getrokken en de mac light tevoorschijn hebben getoverd zijn we ook weer een half uur verder he :Porigineel gepost door gts power
origineel gepost door ((gsi))
het was in het midden van de uitlaat daar krijg je geen sneeuwbal.
is gewoon condens geweest mar hoe dat zo erg is kunnen worden:wtfmisschien door heel veel korte stukjes rijden de uitlaat niet droog kan worden:hmmz
maar dan zou het ijs wat er van je vorige keer nog zat ook moeten wegsmelten door het rijden:hmmzkleine rondjes om de kerk rijden,
ding wordt niet warm, condens hoopt op.standaart pijpje is niet al te breed, dus in princiepe zou het mogelijk moeten zijn ja..
zojuist bij de mac donalds venray een Matzwarte B Commo, flink verlaagd.
stond langs een oker gele rekord D station.
jammer dat ik niet met de manta was :Pzo zeg,
dat zie je niet alle dagen..
JIJ hebt geluk :wors
prachtig beesje!ik ben jaloers op je harde manta EN je wielen :wub
super!
Deepack & Frontliner ft. MC Lan – To Ya Brain
ik ben de afgelopen paar weken toch al enkele keren benadert ofdat ik hem niet uit wilde lenen voor de carnavals optocht,
maar ik waag ’t er niet op, stelletje zatlappen, je weet nooit hoe dat je ’t ding terug kan verwachten!
zo heb ik er 3 jaar geleden ook eens 4 op laten pakken,
kwamen met 2 auto’s zonder verlichting om 23.00 door ons dorp gereden.nee dat valt niet op :P
tot dat er 1 zo gek is om z’n mitsubishi colt hier recht voor mn deur neer te zetten, waarna hij een breekijzer onder ’t rechter voorscherm vandaan haalt :hmmz
gelijk de politie gebeld, en samen met m’n pa in de tuin gaan staan met wat gereedschap om ze aan te pakken wanneer ze onze tuin in probeerde te komen.
dat was gelukkig niet het geval, en toen was het wachten op de politie!
die arriveerde +- 1 uur later, en de auto stond nog steeds op z’n plek.politie is bij ons in de tuin gaan zitten wachten tot dat de inbrekers terugkwamen van hun shop-avondje, en ze zijn netjes ingerekend en mee genomen :thumbup
heb er toen nog 2 bioscoopbonnen voor gekregen ook :wub
en dan weer die typische GS reacties :thumbdown
vandaag in Mook (of Molenhoek, nu weet ik het niet zeker meer)
een Oranje/rode B asci,
helemaal origineel, met een oud stel achter ’t stuurprachtig plaatje! :thumbup
Vandaag in Panningen bij Dorssers een heel erg nette witte B commo,
wat een plaatje :wubHeuj, een 2e manta rijder die de naam Emile/Emiel draagt :angel
welkom hier!
-
AuteurBerichten