Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Ben_M
kijken kan natuurlijk altijd Emielking::thumbup
zal je sterker vertellen,
toen die kerel z’n tattoo liet zetten had ‘ie nog niet eens een rijbewijs,
laat staan dat ‘ie nog 18 moest worden!:wtf
ik zag vandaag een sprinter die er nog erger uit zag als de gemiddelde astra f op de sloop.
wielkastranden had ’t ding niet meer,
en alle deuren konden ademen.ik weet dat opel slecht staal heeft gebruikt, en pas in ’93 fatsoenlijk is gaan tectyleren maar over ’t algemeen vind ik dat die mensen de verhalen maar opblazen.
wat dan weer ’t mooie is, is dat iedereen altijd wel loopt te fitten op opel, ‘slopel’
maar als ik ze vertel dat die gele manta van mij is dan is het ineens: oh, maar dat vind ik dan wel weer een gave auto.
jongens, loop de bende aub niet achter na zolang je niet weet waar je het over hebt.. :puke
geen lmm?
nja, stoer bakkie zoals ik op msn al vertelde,
wie weet kom ik hem wel een x bekijken als jij ’t goed vind ;)succes met de restauratie, en ik hoor ’t nog wel als je wat spul nodig hebt ;)
ik heb ’t topic doorgelezen..
schuld is niet aan de koper..
maar aan de verkoper.
jammer dat er zulke badmutsen rond lopen.volgens mij ook :P
ik ga eens even rond zoeken :P
haha maar dat is een grote kooi, geen halve.
ik wil de vertikale buizen achter m’n stoelen hebben zitten, dus niet doorlopend tot aan het dasboard.
ik weet dat stroeve ze verhandeld,
maar ik vraag dus bij deze om foto’s van gemonteerde kooien in een manta,
zodat ik het eindresultaat kan beoordelen ;)bedankt voor je antwoord!
dacht dat eddy deze gekocht had?
of heb ik dan weer de verkeerde voor me :hmmzdie heb ik gemeten met losgenomen stekker.
ik meette 12 volt.
heb oranje injectors.maar ik heb het dan ook gevonden.
ben de draadboom gaan strippen op plaatsen waar ik het niet zo vertrouwde,
en ja hoor, ik kwam een draadbreuk tegen.kabeltjes opnieuwd gesoldeert, dicht geseald en rijden maar.
eindelijk kan ik weer gebruik maken van m’n schatje :P
ze loopt als een zonnetje! :thumbupbedankt wederom voor al jullie antwoorden,
hoop knappe koppen hier die me er altijd weer uit laten komen! :wors26 februari 2010 om 18:07 In reactie op: Wij shopping center oostblok of gewoon een dief…? #17621600goeje handel is ’t ja,
afgelopen 2jaar 2x de airbags uit de golf 4 van een maatje van me gejat,
en vorig jaar hebben ze onze audi ook proberen te ontdoen..alleen heb ik een clifford alarm op m’n auto zitten (stond er vlak naast onder de carport), dat iets te scherp afgesteld stond..
die gaf op een gegeven moment een waarschuwing, en de 2 inbrekers zijn ‘m vlug gesmeerd..origineel gepost door mayhem
hij is netjes, maar toch gaat er geen enkele bmw boven een E30 of E34:Poo jawel hoor,
de e24 635 csi :wub:wub:wub
@Jermir: mooi man, knap autotje van gemaakt!@ Xo nogwat: tering man, dan komt de dood toch ff dichtbij niet? :o
dikke gaten boren en grote parkers er in :D
:P :jerry
ik heb het dan toch eindelijk gevonden denk ik zo..
vandaag de compressiemeter er aan gehad,
nu vind ik de uitslagen niet fantastisch, maar het kan er mee door.. hing tussen de 9 & 10 bar.dat zou dus al in orde moeten zijn,
koelsysteem gewoon afgeperst, maar na een kwartier nog amper lekverliezen (ja wat langs de slang maar kom)toen ik me toch maar weer over de injectoren heb gebogen.
heb voor de grap de injectiestekker van de 2e cilinder er eens af getrokken, en gemeten waar deze nu spanning kreeg.
dat bleek zowel op pen 1 als 2 zo te zijn.
toen de stekker van de 1e cilinder los gehad, en daar had ik maar op 1 pen spanning.toen voor de zekerheid de stekker van de 2e cilinder op de 1e gehad, en die draaide weer mooi mee.
stekker van de 1e op de 2e gehad, niets daar.dus dan kan het nog maar 1 ding zijn.. een draadbreuk in m’n injectieboom dacht ik zo?
minder joh..
neem aan dat je ‘m wel weer oplapt?zie de coupètjes steeds meer uit ’t straatbeeld verdwijnen.. jammer maar waar :(
zo’n ding staat ook nog op me verlanglijst..
helder blauw, met een 2.5 vanos, of 2.8 king:verder gezocht naar ’t probleem waarom m’n beesje nog maar op 3 cilinders loopt als ‘ie warm is,
maar wederom zonder resultaat..en zojuist nog even een distributie riempje van een polo 6n2 gti.
damn damn damn
good job! :wub
hey bedankt voor de reacties jongens!
heb gelijk even het 1 en ander geprobeerd,
maar dat met die stekkers gaat bij mij niet op.
ik trok de stekker aan de zijkant van m’n thermostaathuis los (de oranje) en de motor viel vrijwel meteen stil (warme motor)toen wat met de injectorstekker van de 1e cilinder aan het kloten geweest, en dat leek heel even te helpen, maar jammer genoeg liep hij vrijwel meteen weer op 3 cilinders :(
even voor de goede orde:
de bruine stekker hoord vertikaal op het thermostaathuis te zitten,
de zwarte stekker horizontaal boven de oranje stekker, aan de zijkant van het thermostaathuis te zitten. zo heb ik het goed toch?en de stekkers van de injectors had ik gemerkt, dus daar is niets fout aan.
gelijk even een compressiemeter aangeschaft,
vanmiddag is die binnen, dus dan eventjes ophalen, en maar weer iets gaan proberen :)zo,
weer enkele sleutel-uurtjes verder,
maar nog niets daar :(had zoals gezegt de bougies vernieuwd, iets dat even leek te helpen, maar na een paar minuten was het weer raak :(
daarna maar eens een andere bobine gemonteerd, maar nog geen verschil.
andere bougiekabels, nog geen verschil.uiteindelijk de kleppen maar weer eens nagesteld, maar dit mocht ook niets baten :(
ik ben nu echt ten einde raad, zou niet weten waar ik dit nog moet zoeken?
-hij heeft het alleen als hij warm is..
-de 1e cilinder loopt dan niet mee..
-toen hij s’avonds op 3 cilinders begon te lopen heb ik hem stil gezet, om smorgens te checken of dat de bougie ernstig verroest was, dat zou jmoeten duiden op water, maar ook dit is niet zo.enige dat ik nog niet heb gedaan is een compressietest.. ik verwacht (weer :() het ergste
24 februari 2010 om 18:00 In reactie op: Auto kopen: lenen of sparen? Wat is het beste volgens u? #17620452zit er wel dik in ja.
ik ga voor sparen.. fuck dat lenen.
hehe..
wat is de overeenkomst tussen sven kramer & de ns?
wanneer er ijs ligt werken de wissels niet!
mij lukte het zo niet :O
heb er een uur mee lopen vechten, en toen vond ik het wel mooi geweest :Phad ‘m al zien staan..
vind de kleuren zonde!maar is zeker nog wel iets van te maken ja!
ik had nog geen deelbare ketting ;)
nu wel :thumbup
ik schroef zo even de bougie van de 1e cilinder eruit,
dan valt vrij makkelijk te zien of dat hij gisteren water heeft gehad zat ik me zojuist te bedenken.en als er al water op de zuiger zou moeten liggen, dan zou hij toch ook moeilijk moeten doen met starten? dat doet hij dus echter niet, starten/lopen!
-
AuteurBerichten