Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
60 – 40


vind ‘m nog wat te hoog, dus als hij straks klaar is ben ik wel van plan 80/80 te kopen.
en de rest schiet ook al redelijk lekker op moet ik zeggen :afro

Shot with X550,D545Z,C480Z at 2010-03-24heb je gelijk in,
zal in grote lijnen op hetzelde neer komen ;)de foto’s:

Shot with X550,D545Z,C480Z at 2010-03-24
Shot with X550,D545Z,C480Z at 2010-03-24ik ben toch van plan om voor een metalen te gaan,
dan maar iets zwaarder.. en duurder!hij moet ook strak zijn van onder, en gewoon fatsoenlijk met het originele slot te sluiten zijn :)
goede tip inderdaad!
het betreft hier wel een b-manta bytheway!het gaat me er ook niet om dat ik ze weg wil halen omdat er troep achter blijft hangen,
maar zoals ik al zei omdat deze strip voor 50% rot is ;)ik kan wel even een foto schieten ter indicatie.
straks zal er toch geen troep meer blijven hangen, omdat ik met spatschermen ga rijden zoals ik al beschreef.
Hoe werkt dat nu met montage van zo’n polyester kap?
wil eigenlijk mijn originele slot behouden, dus geen snelsluiters.volgens de adverteerder is het een volledig polyester kap, dus geen stalen onderframe.
origineel slot behouden is dus eigenlijk al geen optie meer of wel?
of een stalen frame onder zetten? die heb ik nog wel 1 liggen.. maar ik vraag me af of dat het netjes af te werken is..begint nu toch wel te kriebelen :P
origineel gepost door MantaTeamTwello
misschien massa kabeltjes ??? achter je dash ergens..
het is na mijn idee echt een electriesch probleempje.. de rest werkt volgens mij goed..ik heb nog wel een temp metertje die niet verder komt dan net uit het blauwe.. tenzij je hem een flinke mep geeft dan schiet ie soms na de goede temp… die mag je wel hebben……:wors
na mijn idee ook ja, als ik dit zo lees..
ja die zou ik zelf ook het liefst 1 hebben,
maar heb zelf de mogelijkheid niet om er 1 te maken,
en ik kijk al een hele lange tijd rond op marktplaats, maar tot op de dag van vandaag geen succes :Phehe, that makes 2 of us :thumbup
en dan zo blij & uitgebreid mogelijk terugzwaaien hè!
tja, persoonlijk had ik ’t bedrag noemen achterwegen gelaten.
jammer door die omstandigheden dat het zo duur uit heeft gepakt!buiten dat, wel een zeer strakke bak!
niet mijn stijl, maar picobello afgewerkt als ik dat zo zie :wuborigineel gepost door manta_dennis
Inderdaad mooie Manta. :wub@ Stender: Zijn de b2 knipperlichten maar dan met witte glaasjes.
die uit mijn b lijken toch net anders te zijn..
maar ze gaan er uit :Phoe is de pasvorm van een Polyester 400 motorkap?
kan er 1 aan komen maar wil wel zeker weten dat ik er geen spijt van krijg.
manta moet 100% worden!!omdat deze voor 50% rot is aan beide kanten.
wordt volledig kaal gemaakt en een L vorm ijzer omheen gelast.geen half werk hier hoor :P :jerry
ja klopt ook wel wat je daar zegt.
die rand gaat er uit,dankje! :thumbup
dat is het inderdaad :o
strakke bak!
net uit de restauratie?heel mooi stukkie :thumbup
origineel gepost door 14XE
je wil ze gewoon bij je reeds aanwezige verlichting aansluiten ??zou ik toch een relais nemen en apart een gezekerde voeding gebruiken.
voor de apk haal je die zekering er gewoon uit
idd via een relais met gezekerde voeding.
zo sluit ik ze ook aan, welliswaar bij DAF, maar dat maakt geen verschil ;)zekeringenkast is er op voorbereid, en het kost wat uurtjes (wil je het netjes afgewerkt hebben)
kom bij apk ook vaker chauffeurs tegen die zelf even dachten wat verstralertjes er bij te knopen.. vast gesmolten zekeringen en weet ik wat ik al niet heb gezien.
kan er soms wel om huilen :thumbdown
in dat geval trek ik alle kabels/peren eruit, en vraag ik ze gelijkeven of dat ze toevallig een doodswens hebben. :Porigineel gepost door McKaamos
Als ik het goed gezien heb zijn die “spotjes” micro-mistlichten van Hella.
Kosten een vermogen voor zulke kleine krengen (150 euro per set), maar ze zijn schijnbaar erg goed en het staat idd wel erg leuk op deze Manta.En lip gecleaned? je bedoelt dat de voorkant naar beneden verlengt lijkt te zijn?
ja hoe dat ik het precies moet zien weet ik niet?
of ze hebben hem langer gemaakt, of weggewerkt in de originele keiénvanger waardoor hij zo lang lijkt.. :hmmz
wel erg gaaf inderdaad! :thumbupcollega van me loopt gisteren rond te zoeken in de garage..
zet alle kisten aan de kant, kijkt onder de werkbank, zoekt in de kastenwaarop ik ‘m vraag wat hij precies zoekt..
”de klok van 5” :D
blokkie geregeld voor de golfplaat,
en tot zojuist aan de manta bezig geweest :)
tja, bij een koptikker kom je toch het zootje aan het demonteren/vernieuwen/reviseren.
denk op zijn minst aan kleppen, ketting,spanner, evt tandwielen, kopset,
onderblok misschien nog even checken, denk aan drijfstangen, zuigers, evt krukas balanceren, dan ook gelijk nwe lagerschalen enz.en vraag jezelf dan nog maar eens af of dat zo’n oude lt dat nog wel waard zal zijn? :hmmz
lip gecleaned in de keienvanger of hoe moet ik dat zien?
appart ook met die kleine spotjes..leuk bakkie zo te zien :thumbup
kwam de matzwart/gele crx met die dikke spoiler van de 1 na laatste foto nog tegen s’avonds op de A73 thv Heumen/Overasseld,
dat ding liep ook HARD :o
maareh, leuke foto’s! genoeg lol gehad zo te zien.
kijk aan, zeker even inscannen ja :P
ben benieuwd!
ook nu weer een dikke respect voor je creatie :thumbup
-
AuteurBerichten