Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb een stalen Elring liggen voor mijn let. originele dikte, was iets van 3 tientjes kwijt op Ebay..
Haha nice, dan was het inderdaad jou manta!
Nice job :thumb
Heb deze al weleens gespot op Weeze..
Loopt lekker!Was het niet deze manta die laatst z’n motor liet klappen?
Hoorde iig van een maatje van me die ook vaker drift, dat er iemand met een Manta in Weeze of raceway z’n onderblok kapot had gereden.Jeps, hoorde het ook al van Danny.
Mooi zo, dan weet ik genoeg.
Deze kan straks de schappen in :thumb
Dankje!Gister avond de Blitz van Sik nog gespot bij de Mc Donalds in Venray, met de Omega er achter op een aanhanger.
Lekker bezig geweest op de circuit de Peel zeker? Kontje van de Omega zag er iig uit alsof die lekker heeft lopen walltappen :thumb :thumbupDikke 2-tone Signum gespot, vandaag op de A1 tussen Schalkhaar & Rijssen..
Tijdje langs en achter gereden toen we onderweg waren naar de VW-Speed midwintermeeting.Had een zilvere onderkant, en zwart dak + stijlen, US-lights en lag mooi laag.
Bekende van hier?Reed zelf met een Bora, en een maatje van me met een oude Passat, die heeft nog even het gas open getrokken naast je :thumbup
Niemand hier die me verder kan helpen?
Vivaro heeft geen dimmer voor de tellerverlichting bytheway ;)Waar zou ik die moeten kunnen vinden bij een vivaro?
Wederom strak werk Ben! :thumb
Rond 22uur vanavond een Astra F rat gespot.
Reed over de Maasheese weg, vanuit Maashees richting Mc Donalds / Venray.Gele koplampen, lekker laag, brede wieltjes, verder kon ik het niet zien.
Om nog maar even ietsje meer offtopic te gaan,
Ik heb voor mijn manta een remmenset klaar liggen die bestaat uit 260mm Honda prelude schijven en 4pots Volvo 240t klauwen.
Achter BMW e30 schijven icm Golf 3 klauwen,
Vol doet de Senator HRC icm Bekrachtiger van Rekord dan nog, of moet ik dan toch iets zwaarders pakken?
Het moet GOED en HARD remmen straks, dus ik moet niet tegen de maximale capaciteit van de HRC aan zitten, dan gaat het geheid een keer fout..Alsof terug gaan nog gaat lukken na deze ombouw Ben :jerry :jerry
:wub :wub
Terberg kan het ook, eveneens in Baarlo.
Zo moet dat! PK’s op die wielen :)
Vind de ATS’en er alleen niet echt bij staan. Veel te grote wheelgap imo..
Beter 15 of 16” !Netjes Ben!
Hoop dat de schroefpoten gaan werken :)
Maar goed, voor de prijs kon je het ook niet laten :thumbIk zal de carterpannen even met elkaar moeten vergelijken, maar verwacht dat mijn zeef iets dieper mag hangen als in een standaard XE/LET pan. Hij komt in een Manta, dus met 18S carterpan ;)
De olie aanzuig buis maak ik me nog niet zo druk over. De jongen waar ik normaal altijd heen ga voor fatsoenlijk laswerk (Kiwiparts) heeft dit zo in orde :)
GVD het gaat hard hier!
Super werk Ben, respect!!Doe mn uiterste best de set morgen avond even op te pikken.
Dan kijk maar ff wanneer je ze kunt komen oppikken ;)30 seconden lang tussen de 1000 & 2000 toeren schommelen ligt dus ècht niet aan het weer hè?!
Motorstoringen al eens uitgelezen toevallig?
Kan aan meerdere zaken liggen namelijk… :hmmzSja ik dus ook, maar daarom vraag ik naar mensen met ervaring.
Mocht het zo zijn dat er in het verleden al eens een opgefokte let in de soep is gelopen door zo’n geintje, dan gaat deze jongen zijn vingertjes er niet aan branden natuurlijk.Iemand ervaring met deze pomp:
http://www.vauxhall-car-parts.co.uk/acatalog/VAUXHALL_OIL_PUMP_-_24406585N.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Naar zeggen passend op X20XEV motoren,
En in andere topics zie ik dat deze ook weer passen op de Z20LET..Waar zit hem het verschil precies?
Want ik zie door de bomen even het bos niet meer..Vind het prijsverschil nogal groot, gezien een originele pomp +-250 kost, en deze ineens maar €40,- kost? :hmmz :hmmz
Kan me niet voorstellen dat het kwaliteit zal zijn, maar mocht het tegendeel worden bewezen dan zou ik een dief van m’n eigen portemonnee zijn natuurlijk.Ik heb de tijd, dus hoor het graag.
Dat is het ding idd niet meer waard. Mooi verschrotten dat ding, voordat er straks helemaal geen ijzer meer van over is.
Gewoon niet doen.
Sorry, maar als ik iets zonde vind is het wel het aanpassen (en/of vervangen) van origineel materiaal voor het bevestigen van speakers.Gewoon een degelijk setje 3-weggers onder (of in) de hoedenplank, en eventueel een sub-kistje in je kofferbak, en het volstaat imo.
Met de juiste afstelling gaat dit hard genoeg hoor! :thumb
@Astraaa wrote:
http://www.pverkuylenautos.nl/index.php?category=voorraad
Pagina 2 voor slecht 42.000 eigenaar worden van een nieuwe manta!
Dat ’t nog bestaat!!
Gaaf om te zien, maar of dat het z’n geld waard is? :hmmz@SimpleFace wrote:
Deze staat bij mijn huisgarage, schijnt door de eerste eigenaar ingeruild te zijn:





Heb geen flauw idee van de waarde, maar wat denken jullie kwa prijs ?
Ongerestaureerd of gerestaureerd?
Buiten dat een erg net exemplaar! Je ziet het bijna nergens meer.
Een €9000,- is het wel waard gok ik zo. -
AuteurBerichten