Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gooi ’t hier eens in de groep Ben:
kwaliteit ver te zoeken?
in welk opzicht?afwerking? niet recht?
ben benieuwd ;) !
ja, als ik dit zelf nu helemaal goed begrijp heb ik t/m november ’08 met een geschortte auto rond gereden,
maar vannaf toen tot nu dan?als de schorsing vervalt na dat jaar,
en hij is gewoon verzekerd en heeft apk,
hoe zit dat dan precies?? want dat heb ik nu dus in dit geval..beetje raar, normalitair zou ik al 324534x een dikke boete in de bus hebben gehad dan.. :hmmz
dan inderdaad eerst opvragen of dat hij nog als geschorst geregistreerd staat, zo ja: verlengen; en zo niet: meteen opnieuw schorsen…. :hmmz
spanningsstabilisator bedoel je?
dan is dit topic misschien wel iets!
sorry, vind het niet staan bij een manta.
wel erg jammer, omdat ’t de kwaliteit van je geluid ernstig verpest.
een goede compo set hoort gewoon in een auto met fatsoenlijk geluid.”bedankt emiel, voor de maten” :thumbup
:swear
:jerry :jerry
nu de pu’s nog :thumbup
vanmiddag omstreeks kwart voor 1,
en groene Cali 16v, met een raamband van Crazy Opel Friends,
bij de MC Donalds in venray!mooi autotje, mooie velgen, ben alleen geen fan van de lexus look achterlichten.
u2u ;)
maar waarom precies de loodvervanger als ik vragen mag?
heb daar eigelijk nooit iets over gehoord/geweten… :wtfik rij gewoon op alles,
meestal 95 ongelood.. nooit labeur mee gehad :hmmzfoto’s van de 400 kap Robin?
heb daar toch wel belang bij!!wat is je richtprijs?
kan je er waarschijnlijk snel van komen verlossen ;)ik hoor het wel!
Heel gaaf jongen!
super bakkie :thumbup
Leuk topic Ben.
Succes ;)60/60 moet gaan hoor,
in ’t ergste geval even wat plattere bandjes monteren..
:DShowtek ft. MC DV8 – Own the Night
next:
Toneshifterz – Unleash the Dragon
Welkom hier ;)
heeel donkerblauwe gsi met jalouzie, hier vandaag in het dorp (holthees)
en m’n ma vertelde dat ze ook nog een bruine had zien rijden, meer specs heb ik er helaas niet van.

moeilijk kijken,
tevens 1 van m’n hobbies:


en zo heb ik er nog wel bergen hahaha king:
zit wat in,
en daar zal ik de komende tijd nog dagelijks aan herinnerd gaan worden door m’n collega’s :Pik heb vandaag de dood in de ogen gekeken..
ik weet niet wie m’n beschermengel mag/wil zijn, maar diegene heeft z’n werk goed gedaan.
was vanmorgen omstreeks 8.15, net aan het werk.
hoogteregelventiel van een oude daf 2500 deed nogal raar.
a-fijn, wandel de put door, en zie dat er aan de linkerkant een regelstang los hangt van het hoogteregel ventiel.
gekeken of hij nog gangbaar was ,en hij reageerde normaal, dus ik wist wat ik moest doen.stangetje even demonteren, en opnieuw vast zetten, dacht ik.
collega erbij geroepen, die me vertelde dat ik ’t stangetje maar los moest draaien, en dan zou hij licht bij schijnen.vrachtwagen in de hoogste stand van de veren, zodat ik tussen het achterwiel & de opbouw de regelstang los kon draaien, dat had m’n collega allemaal gedaan zodat ik meteen kon beginnen.
ben ik net een minuutje bezig met het frotten om die stang los te krijgen, wanneer ik mezelf bedenk dat hij toch wel erg vast zit, en dat ik hem misschien beter even in kon spuiten met kruipolie zodat ‘ie wat beter los zou gaan.
nja toch nog maar even 1x aanzetten en hopen dat hij los komt, wanneer ik ineens rechts van me iets heel zacht begin te horen kraken & ‘zingen’.
als de gek gemaakt dat ik tussen ’t wiel en de opbouw weg kwam, en nog geen tel later klapt de complete luchtbalg uit elkaar
complete opbouw (varkenswagen uit ’88) valt als een baksteen naar beneden op de wielen van de achteras (waar ik dus net tussenuit kwam zetten)en dan bedenk je je voortaan voordat je anderen aan die auto zet, terwijl je zelf niet precies weet wat er aan de hand is. en zoveel mogelijk opbokken!!
jammerlijke is dat zulke dingen er heel langsaam insluipen.
in het begin doe je alles op de degelijke manier, maar al snel denk je: ach, als ik dat nu even niet doe, scheelt dat tijd! en wanneer gaat het nu daadwerkelijk mis?wat was nu het geval, m’n collega had de luchtveren in de hoogste stand gedraaid, maar had hem op het hoogste punt niet in de stopstand gezet waardoor hij contstant lucht aan bleef voeren op de balg.
(daf 2500 heeft een 8bars luchtsysteem, maar omdat de auto van alle kanten lucht lekte hadden we de luchtslang vanuit de compressor er aan gehangen, zonder druk regelaar, dat is zo’n 10 bar)ik ben niet snel bang, maar toen trok ik toch wel even wit weg zeg..
hmm nee, sorry schat,
had gedacht dat je me onderhand toch wel zou herkennen :wuborigineel gepost door Opelkees
haha das goed om te horen!ik ben van 1990:jerry dus echt Na de goede auto tijd
welkom bij de club :P
en welkom olde-opels!!

rengdengdeng :angel
@tm:
The Pitcher & Noisecontrollers – Cherish
next:
Showtek – FTS (Organ Donors ‘Live4Pillz’ remix) :wors :wors
kan me nog uit m’n brommertijd herinneren dat dat niet echt benzine bestendig was,
iig niet op de langere termijn ;)loctite schroefdraadafdichting is wellicht een betere optie..
-
AuteurBerichten