Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jawohl :afro
Blijkbaar niet, zo ja dan had ik ‘m hier al wel staan :P
Zal ‘m nog wel vaker tegen komen daar, dus volgende x een foto ;)Z’n broer was trouwens bezig met de restauratie van een B-ascona , enkele foto’s van gezien.
werd ook van onder en boven aangepakt. 2.0 sre.
Zag er goed uit zag ik op een aantal foto’s.Vandaag een gave c-kadett sedan gespot, bij Innovam Best.
Was van een kerel die ook cursus wieluitlijning EBAT had.
Kwam van Ospel.Mat zwart, verbreed sr staal, verlaagd, imperiaal met oldschool Dommelsch bierkistje erop, en een zeldzaam interieur zoals ‘ie me vertelde!
Wel een gaaf autotje!
Gaave bug!!
Toneshifterz – Euphoria
Blijft te vet :wub
Dubstep + Hardstyle = Pavelow :wub
@tm: Imogan Heap – Hide & Seek (Pavelow Remix)Is geen apk afkeur zolang deze niet vertakt!
En om het even helemaal duidelijk te maken:
Voor de wet hebben we in principe drie vlakken in een voorruit: 1) het directe gezichtsveld, 2) het indirecte gezichtsveld en 3) de rest.
Het directe gezichtsveld kun je met een (liggend) A4-tje bepalen (een Citro-Expert voldoet ook…). Voor de positiebepaling in de breedte (links-rechts) van de voorruit neem je het hoogste punt van het stuur. Hou het middelste punt van het A4-tje loodrecht boven dit punt. Voor de positiebepaling in de hoogte (boven-beneden) van de voorruit moet het midden van het A4-tje gelijk zijn met het bevestigingspunt van het ruitenwisserblad als de ruitenwisser in rechtopstaande stand staat. Met andere woorden: de ruitenwisser moet in de stand staan waarin het ruitenwisserblad zo hoog mogelijk op de voorruit komt.
Voor het indirecte gezichtsveld moeten we het A-4 ‘tje spiegelen ten opzichte van het midden van de ruit (richting de passagierszijde). Het nu ontstane vlak (zie tekening) noemen we het indirecte gezichtsveld.
De randen er omheen is ‘de rest’.
In het directe gezichtsveld is voor de APK toegestaan: beschadigingen of verkleuringen met een doorsnede kleiner dan 20 mm (bijvoorbeeld de beruchte ster in de ruit), oppervlakte krassen smaller dan 5 mm en enkelvoudige scheuren (dus zonder vertakkingen), ongeacht de lengte. Vooral dit laatste, van die enkelvoudige scheur, is niet overal bekend.
In het indirecte gezichtsveld is toegestaan: beschadigingen of verkleuringen met een doorsnede kleiner dan 50 mm, oppervlakte krassen smaller dan 5 mm en enkelvoudige scheuren, ongeacht de lengte.
In de rest van de ruit (dus de randen) zijn alle beschadigingen toegestaan.
De voorruit mag verder niet voorzien zijn van onnodige voorwerpen die het uitzicht van de bestuurder belemmeren (zoals donkere folie of stickers). NB: aan deze eis wordt niet meer getoetst!
ps: heb nog wel een aantal voorruiten liggen (groen brons & helder) mocht je er 1 zoeken tegen die tijd :P
[rquote=1909572&tid=46746&author=nova….]

Te koop op speurders
http://www.speurders.nl/overzicht/autos-onderdelen/banden-velgen-en-sneeuwkettingen/schmidt-modrn-line-15inch-81452271.html%5B/rquote%5DWel vreemd,
nieuwe vriend van m’n ex heeft deze auto eind januari gekocht, met die wielen volgens mij.. :hmmz
en die woont niet in Landgraaf :Pwater geeft witte rook,
olie blauw, en brandstof zwart..even een nieuwe koeler proberen en kijken wat hij daar op doet .. :hmmz
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
momenteel even een saaie velgenset eronder..
staaltjes liggen bij de coater!Je beseft nu wel dat er niets anders op zit om me uit te nodigen, om mijn troep ook even te stralen hè :angel
kom binnenkort wel weer een x buurten :thumbup
Kom vaker van die slordige rdw fouten tegen ja..
Beetje jammer dat een rijksinstelling zulke rare fouten maakt..heeft ook wel iets inderdaad..
wist niet eens af van z’n bestaan :oGoed bezig daar!
Maar als ik dat zo hoor kan ik hem voor nu misschien beter even met de kleppendeksel schuin laten liggen.
Aanpassen kan nog altijd, en een 265 staat nog altijd op de verlanglijst!Calibra
Alvast bedankt!
Ja dat was november 2007 als ik het me goed herinner!
Tijd vliegt blijkt maar weer :cryedit:
Het pratende alarm is helaas verleden tijd.
Heb destijds de gegevens opgezocht van ’t systeem (Clifford) want de boekjes zaten er niet bij.
Ding ging weer elke nacht af (zoals jij me al vertelde bij verkoop, omdat er katten rond liepen enzo)
Vervolgens het alarm minder gevoelig ingesteld, en dat ging goed.
Totdat hij volledig van slag raakte, en na meerdere malen resetten niet goed meer wilde functioneren. Toch maar gekozen om het er tussenuit te knippen.Heb de Unit nog steeds liggen, en weet nog niet wat ik er mee ga doen in de toekomst.. :P
‘Last warning! Alarm will sound if you don’t back away from the vehicle’ :wub
Hey Blitzkicker!
Ben jij dan degene waarvan ik hem in 2007 overgenomen heb?
kocht hem van iemand uit Amersfoort.
Stond onder een appartementencomplex in een garagebox!
En weet nog dat er een vriend van hem bij was, die een e36 reed.
En bij het op de aanhanger rijden reed m’n vader meteen de bumper naar de Kl*te :fy1De GPS meter lag er nog in bij aankoop haha!
echter nooit gebruikt,
wist dat 54 op de teller, 80km/uur was
en 35 op de teller was 50 km/uur
74 op de teller was 120/uur
en 128 op de teller (max) was 225 km/uur :afroZo goed als de hele voorgeschiedenis is me inmiddels bekend.
Revi opelteam, circuits ed.
Ook de foto’s hiervan heb ik destijds ontvangen via Louwe!
Nu zorgen dat ik ‘m in eren kan houden :afroDie foto’s mag je mij best wel eens toemailen ja! (Emiel_de_mulder@hotmail.com)
oa. de foto bij de fontijn, waarmee hij geadverteerd stond op marktplaats?Kofferbak was erg slecht, en ook de kriksteunen & bodemplaat hebben veel aandacht nodig gehad. Ze was stiekem toch erg slecht hier en daar.
Ook verschillende plaatsen tegen gekomen waar ze bij de restauratie nogal veel plamuur hadden gebruikt, dat is allemaal kaal gemaakt en fatsoenlijk overgedaan!houd dit topic maar in de gaten ja, gaat helemaal goedkomen hier!
Oké bedankt! Even kijken nog wat ik daar mee zal doen.
binnenkort even ’testhangen’ en kijken hoe ’t eruit komt te zien ;)
Wat bedoel je precies met ‘recht’ Ben? en wat voor inlaat heb je gebruikt?
Bedankt voor de reacties tot dusver,
Ben van plan de voortrein wel iets aan te passen, zodat ik iets beter weg kom met de bocht van m’n turbo. ‘
en natuurlijk de verstevigingen.@ Lenn0: klopt, de 1 zegt er geen last van te hebben, en de ander weer wel. Omdat ik straks niet voor verrassingen wil komen te staan, doe ik het maar uit voorzorg.
@ Louwe: stuur hem de link maar door ja! misschien dat ‘ie ’t wel leuk vind!
Kleur blijft niet geel overigens. wil hem een aubergine Ford kleur geven (Morello)
en ik verwacht dat dat wel chique gaat staan :afro@ de rest: bedankt voor de reacties, zal zo nu en dan wanneer ik tijd heb, weer wat van me laten horen! :thumbup
[rquote=1905599&tid=145631&author=Eric BB]haha.. sorry jongens.. het was idd een 1 april grapje:D.. Ik heb nog steeds geen ideale Manta gezien die kan concureren met de Corrado..[/rquote]
Ieder ze smaak,
Maatje van me rijdt ook een heeeule mooie corrado 16v g60, met genoeg pk’s..
Blijf het gave auto’s vinden! :thumbupIk betrap mezelf er ook steeds weer op ja.. :fy1
heel gaaf bakkie!
heb je de originele tellerunit van ascona gebruikt toevallig?
en al testresultaten van deze setup?Keep up the good work!
m’n pa heeft hier nog een b2 front compleet met bumper liggen.
heeft een half jaar gemonteerd gezeten destijds, toen de auto van achteren total loss werd gereden.
inclusief bumper €200,-Bij interesse voor foto’s stuur maar even een u2u.
vanmiddag tussen 4 & half 5 gespot op de Deurnseweg tussen Ysselsteyn en Venray,
een lage rode B-corsa, met een booskijkend frontje en zwarte achterlichten.Zag er op ’t 1e gezicht wel gaaf uit,
Heb niet zo veel met corsa’s, maar vond deze wel nice! -
AuteurBerichten



