Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zo, tijd om dit topic weer even te kicken..
M’n daily mk3 gti heeft deze zomer op 17” 8J Chevlon WRD mesh’ gerold..



Plannen voor volgend jaar:
-Vento grill met de rest monteren
-Harten wellicht weer een andere kleur geven
-6mm kleinere spacers op de vooras, meer camber en dus meer zakken
-Cambershims & 5mm spacers op de achteras, ook flink zakken
-Speaker-deurbakken bij de achterdeuren monteren
-Leer interieur inbouwen
-rode Hella’s monteren, mocht ik een betaalbaar setje tegen komen.en de passat GT die momenteel te koop staat (€1300 op deze wielen):


Dus mochten jullie iemand weten met interesse, dan hoor ik dat graag :thumbup
@arjontje wrote:
@kaneelschep wrote:
dikke dikke dikke bak!!!! :)
En die vento grill en lampen staan altijd goed op een golf 3 ;) :thumbis de Amerikaanse uitvoering.
? Us mk3 uitvoering heeft normaal gesproken gewoon een golf front.
Running lights in de bumper zijn idd van een amerikaan ;)Hele dikke bak, tijdje bij staan kwijlen @ MIVW.
Vd winter komt er ook een vento frontje in mijn golf, maakt die 3’tjes toch wel een stukkie dikker ben ik van mening :thumbup
:wub
http://agrowingconcern.tumblr.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zo.. ik win :wubHey goeje tip van de veer idd, gaan we doen :thumbup
Ik zat op iets van 35eu ex voor OEM schalen, en die zijn me dan toch een stukkie goedkoper als de Mtech drijfstangschalen. Weet niet waar die ACL schalen op zitten? En is het bewezen dat de kwaliteit vele malen beter is? want in dat geval ga ik daar niet op bezuinigen natuurlijk king:
Haha precies. Ach ik verdien eraan, dus die pakking pakken we er gewoon bij.
Ik ga even op zoek naar ’t juiste gereedschap, en dan moet dat wel goedkomen!Thnx leute king:
@nova…. wrote:
Nice pics heren :kewlpics
Emiel … verklaar ff die hond en die egel, ff f het spoor bijster da zijn tog geen chickies :hmmz :jerry
Mja direct linking.. Don’t ask why king:
Gunz4Hire live @ Decibel Afterparty 2011
@tm: Gunz4Hire – Put it onWat een dikke alias van RanD & Adaro :wub
Dat de koppen het zelfde zijn wist ik ja, maar aangezien een let wat warmer wordt zou het kunnen zijn dat de samenstelling van de klepseals anders zou zijn ivm hard worden? Maar dit is dus onzin :)
’t is een KS700 kop, dus het is misschien wel wijsheid om het buisje te laten persen in ’t voren inderdaad. Ik denk hier nog even over, omdat ik in dat geval ook opzoek kan gaan naar een Coscast kop.@ Corsaboy: Dat snap ik. Ik vraag alleen wat het meest wijze is om bij deze setup te gebruiken. Dat je het zo gek kunt maken als dat je zelf wilt is natuurlijk wel zo, maar ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel.
Brennan Heart ft. Wildstylez – Lose My Mind :wub :wors
Oke, dus ARP kopbouten & ARP drijfstangbouten wordt ’t sowieso dan.
Drijfstanglagertjes, moet ik daar ARP kwaliteit voor pakken, of voldoet OEM in dat geval ook?En zijn de klepseals van een XE ’t zelfde als van een LET? want dan heb ik dat al vast klaar liggen :thumbup


























Snap ik ja.
Sprak vd week een bekende van me die ook Manta rijdt,
had na 5jr restauratie z’n C-kadett Rallye klaar met 2.5 enzo,
Die had een Watt-stangenstel op z’n achteras gemaakt, zo pas klaar te verkrijgen.
Zit nu zwaar te twijfelen om dat ook zo te doen. Incl diff-deksel iets van €400,-
Dan doe je ’t in princiepe wel in 1x goed (voor zolang ik met een manta-as zonder 4link blijf rijden)Sterkte met de scheiding.
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
ingevuld alleen winterdagen rijd ik wel met Bumblebee Manta A maar niet met Icequeen Manta B
haha hoe kom je er eigenlijk op om een bijnaam voor je manta te verzinnnen ;)
Leuke enquete!
Heb ‘m ook even ingevuld voor je :thumbGooi je min-pool eens even los, kijk wat ‘ie daarna doet.
:thumbup :wub
Die lak gaat nergens heen, dat heb ik alwel gezien vd week haha!
Nog wat gedaan aan de carosserie, of nogsteeds geen zin? :jerryIk kom van de week wel even dat staarstuk met dwarsligger brengen,
mag je ‘m zelf demonteren, en dat alu stuk mag je kleingeld van maken ;)WAUW, such a nice 400 for only €22000,-…
Lucky bastard!! king:
Very nice car!! Be carefull with it ghehe :thumbupPulsgever van de bak even controleren.
Even een andere proberen en kijken of dat het er beter op wordt.Maar dat onderbreken doet mij meer denken aan een draad-breuk om eerlijk te zijn.
Probeer eerst de pulsgever, en dan kun je nog altijd verder zoeken.Dat is óok een compressor, maar heeft deze 3 uitgangen.
Deze 3 uitgangen samenvoegen geeft een grotere luchtstroom, maar minder bars aan druk.
Aangezien de fluit op 6bar moet werken wil deze fatsoenlijk z’n werk doen, kom je hier tekort en zal je claxon wat triest klinken.Heb zelf ook zo’n compressortje liggen en heb ’t verdeelblok gedemonteerd tot dat ik enkel het ‘compressor-gedeelte’ over had. Ik ga proberen om een nippel of iets op de uitgang te plaatsen, en even te meten hoeveel bar ik dan uit ’t ding krijg gepompt. Ben alleen bang dat wanneer de nippel te smal van omvang/doorgang is, ik ’t ding alsnog opblaas omdat ‘ie z’n druk niet fatsoenlijk kwijt kan… Eigenlijk zou je er een buisje op moeten lassen zodat de doorgang niet vernauwd wordt, maar dat is erg lastig bij dat pis-aluminium.
Wordt vervolgt :thumbup
Deze claxon werkt op lucht druk, en heeft enkel spanning nodig om de relaisklep te openen ;)
Of dat de kop gevlakt moet worden hangt af van de daadwerkelijke schade.
Lekkage naar buiten is over het algemeen niet zo’n probleem.
Maar wil je het volledig verholpen hebben dan is een nieuwe koppakking monteren wel de beste optie. En daarbij zal de kop voor alle zekerheid altijd even gevlakt moeten worden, of in ieder geval gecheckt op vlakheid.Wat dit je ongeveer gaat kosten is niet te zeggen. Ik weet niet of dat je hem naar een dealer brengt of naar een beunhaas, en ik kan vanuit hier niet zien wat de daadwerkelijke schade aan je motor is ;) Lastig te zeggen dus.
Jep, asfalt vreten verdomme! :wub :wub :wub
Ga met m’n golfje nu redelijk plat over straat op 3-delige chevlon’s & cheap ass v-maxx schroefsetje..
Baal er wel van dat er geen fatsoenlijk schroef-systeem voor m’n manta te krijgen is :(Maar excuses voor de offtopic!
Ik zeg: 14” 8J rondom. Altijd dik op een crossa.
En een schroefsetje kan niet uitblijven natuurlijk! -
AuteurBerichten