Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nationale Nederlanden had toen ook zo’n commercial.
Maar dat was met een Escort.. en Modern Talking muziek :thumb
Mss dat de commercial die jij bedoelt ook van NN is ipv Achmea?Toegevoegt ;)
Da’s geen failtuning, maar een domme photoshop.
Geweldig filmpje van die golf :) Kende ‘m al een tijdje.
Zijn gewoon nederlanders btw.
Binnenkort willen we zelf zoiets gaan doen met een passat 35i van een kameraad van me king:Plaatwerk en dergelijke kun je natuurlijk wel 2e hands nemen.
Werk zelf bij een Daf dealer bedrijf, en op aanvraag van de klant monteren wij gewoon 2e hands spul. Maar ook dit zonder garantie.Maar als bijvoorbeeld plaatwerk schade is verkregen door een ongeluk, en de de schade-expertise wordt vergoed door de verzekering, moet er verplicht nieuw spul gemonteerd worden.
Echt veel zin om er een sloperij bij te openen heeft geen zin, daar is de vraag en omzet bij een dealerbedrijf gewoon te klein voor!
Hoe wil je dat gaan doen met lease-contracten?
Zulke auto’s kun je moeilijk 2e hands onderdelen op schroeven, en veel van de nieuwe auto’s van nu lopen onder een lease-contract. No-way dat de banken accoord gaan met 2e hands onderdelen.
+ dat je nooit kan zeggen wat de levensduur van een 2e hands onderdeel is. Kan jaren lang goed gaan, maar kan ook binnen een week afgelopen zijn.Als dealer zijnde kun je je zulke dingen niet permiteren. Wordt je naam niet beter op.
Ken wel bovag garages die er een demontage afdeling bij hebben, maar zulke onderdelen worden enkel gemonteerd wanneer een klant hier nadrukkelijk om vraagt. Garantie tot aan de deur.
Beter verder kijken ;)
1952 kapitan & olympia hebben er iets van weg,
maar kapitan had een spijltje tussen de voorruit, en de olympia heeft de lampen tegen de motorkap aan zitten.Geen opel iig..
Hmm balen man..
Heb helaas geen donor meer,
die blauwe die ik toen had was helemaal hard, was een mooie voor je geweest. Maar die heb ik toen naar de sloop moeten sturen vanwege de verhuizing :(Komt goed, kom maar een x halen.
Ik kan zelf ook weer verder met m’n manta..
T golfje van m’n zusje is eindelijk klaar :thumbWat een happertjes hier zeg..
Prachtig wanneer ik hier weer eens kom kijken :wub
Grootspraak, internet helden, en waarom..?Goed bezig weer Ben!
Komde nog een x onze kant op of hoe zit da? :P
M’n golfje gti daily,
inmiddels omgebouwd na vr6 :thumbup


Dat mag wel van Allah?
even zonder ongein, wat een stuurmans kunsten king:
Vanmiddag omstreeks 14u, een rode C-Aero in ’t centrum van boxmeer. Reed richting treinstation.
mooi verlaagd met ik meen Wolfrace velgjes.Auto mag gezien worden :thumbup
Reed zelf met m’n daily Golf 3.Onze hond, Yes heet ze.
Mechelse herder, als pup over laten komen uit Romenie. Met stamboom etc..
Ze is nu 3.

M’n ma loopt hier IPO trainingen/examens mee.




Ideaal! lekker verwarmde stoelen terwijl m’n golfje nog ijskoud is s’ochtends :thumbup
Mijn resterende hobbies zijn oa ons Vdub-clubje :thumb
Verder het sleutelen in het algemeen, outdoor festivals bezoeken, plaatjes draaien en m’n vriendin :wubPS, modje; je capslock staat aan.
@RicoW wrote:
whuah hell yeah…
dit is een topic waar ik wel van houd :D
heerlijk dit topic :jerryTjieuw wat een dikke mk3, en ook nog eens een 5deurs :wub
Smaken verschillen! :thumbup@TedMechanic wrote:
@RicoW wrote:

haha raad je plaatje… wat was het?Ik vind die Audi Alhambra wel nice. Als je het niet weet, dan zie je er niks raars aan en dat is juist het gene wat ik het mooiste vind bij auto styling. Dat het lijkt alsof het zo hoort. Dat is iets waar heel veel mensen (ook hier op het forum) keihard in falen.
Zeker diep respect voor de gene die ‘m gebouwd heeft. De kerel bouwt gewoon een auto die Audi zelf ook had kunnen bouwen, maar het gewoon niet gedaan heeft.
Eindelijk iemand de het snapt!
Deze zogenaamde ´audi R5´ is volgens mij in 2006 gebouwd.
Op basis van een Seat Alhambra idd, ding is best rap ook trouwens.
Tijdje terug een aantal km mee over gereden in de buurt van Tiel.Weer goed bezig chef! Keep up the good work :thumbup
Gewoon origineel Jelle.
Anders begin ik er niet eens aan voor je king:Komt goed kerel :thumb
Hoi Kevin,
De motorsteunen durf ik je helaas niets over te zeggen.
Ik weet niet in hoeverre dit gelijk is aan een manta-voortrein.
Ik maak gebruik van origineel manta 1.8 motorsteunen.Heb helaas maar 1 set, en weet er zo ook geen te liggen.
Misschien zou je het eens aan Ben_M kunnen vragen, weet niet wat hij nog heeft liggen en misschien kan hij je hiermee verder helpen.Intercooler heb ik de volgende voor:
http://www.txautosport.co.uk/medium-alloy-front-mount-universal-turbo-intercooler-151-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;
In princiepe mag je een maat kleiner monteren, maar op deze manier laat ik wel ruimte, mocht ik straks verder gaan met opvoeren.Jou remmen voor de voorzijde zijn ook goed hoor. Ben_M hier op het forum, bouwd dezelfde setup in zijn manta, en gaat ook met calibra turbo remmen rijden!
Succes met je project, en mocht je vragen hebben dan probeer ik ze daar waar mogelijk gewoon te beantwoorden :thumb
set die ik in moet bouwen komt in een mk3.
Dus verbouwen naar TT of mkIV dash is dan nog wel te doen.Had er laatst al een topic over geopend omdat er relatief weinig over te vinden was @ vw-forum.. maar helaas tot op heden nog geen reacties gehad!
M’n manta’tje.
Kocht ‘m toen ik net 17 was geworden.
Nog altijd in bezit :thumb
-
AuteurBerichten

