Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
daarnaast zou ik graag willen weten hoe ik hem kan resetten.
moet dmv een adaptie rit (zoals bij chrysler) of … ???Ja die gaat via de hendel dacht ik (morgen even checken)
Hoe bedoel je geschakelde plus, voor de radio of voor de BC/hendel ??
thanks !
meestal zie je het ook niet aan het profiel, maar vaak is het wel te voelen als je er met een vlakkke hand overheen strijkt……. je voelt dan wat hobbels/golven
probeer het eens op http://www.bmwfan.nl
bij 120km/h op de criuisecontrole rijd ik een 7,5l op de 100km (iets meer heuvel op, iets minder heuvel af etc)
En dat is een 2003 2.5 DTIBij 140km/h is dat als snel 10l op de 100km
EGR kan je zelf makkelijk schoonmaken… even googlen of zoeken hier op de site, is al heel veel over geschreven.
geen idee,
De gps ontvanger van mijn vdo-dayton (vast ingebouwd systeem) ligt helemaal in de rechterhoek van het dashboard onder de ruit.
Mijn ontvangst is super.
Ik rij een B2 uit 2003.Kan je al particulier ook een toegang aanvragen voor mijngrossier.nl ?
Je kan ook je complete inlaat even reinigen, incl de EGR etc.
Verstuivers slijten ook, maar vind ik bij 2ton al wel wat vroeg.
En een diesel mag best een beetje zwarte rook uitstoten als je ineens volgas geeft.Als ik met mijn omega 2.5dti (bmw blok) een tijdje rustig rij en dan ineens flink gas geeft komt er ook een pluim rook uit.
Ik vind dat niet storend.
Heb een nieuwe vectra B 2.2dti gehad en die rookte vanaf nieuw af aan al flinke zwarte pluimen.er zijn ook sleutelboeren die je chip kunnen kopieren en inleren in je auto.
Heb ik voor een BMW laten doen op de amsterdamsestraatweg in Utrecht, kosten daar 79,- kosten bij de dealer 159,-Vreemd, hoe is het met de vloeistoffen gesteld ? en dan met name van je differentieel ?
die versleten kruiskoppelingen had ik bij mijn vorige omega ook.
Dat begon eerst met trillingen als ik een bocht nam ( in bebouwde kom, haaks de hoek om ) en in de bocht gas gaf.Er zit geen gps antenne op het dak.
Er zit aan aparte navigatie set in met losse monitor en unit in kofferbak.Kleurenscherm weet ik niet, ga ik zo ontdekken…
Ok thanks.
Morgen ga ik er een proefrit in maken,
tevens gelijk even langs een vriend zodat die even op de brug kan, en aan de computer.Dat van het starten weet ik, vanwege de verstuivers.
Koplamp heb ik niets geks aan gezien, maar zal het morgen even testen, net zoals alle andere opties.Voor wat die radio betreft,
ik weet niet of er een kleurenscherm inzit, als dat zo is schijn je die niet meer te kunnen bedienen.
Dat zou ik jammer vinden, en is denk ik ook een puntje om hem te laten staan, want hoe kom je erachter wat er origineel voor unit in gezeten heeft.Anyways, to be continued.
heb je niet per ongeluk achter ook 2 verschillende zitten nu ?
ik dacht voor en achter verschilde in de hoogte namelijk.
Vind dit dashboard persoonlijk mooier als die van eu omega B2
ik vind het een hoop eurotjes voor heel veel kilometers 287dkm…
Opkrikken en kijken of je ergens speling hebt…. mag je best met een stuk ijzer of koevoet tussen wrikken..
Voor wat betreft de veer, dat kan je zien / voelen.
Makkelijkste is het wiel er even afhalen dan.yup… zijn je schokbrekers, en evt gebroken veer erbij…
heb je ecc ?
bij mij is een keer zo’n electrische klep blijven hangen, gaf ook zo’n geluid, was wel een vectra.Handiger om te weten…. waar komt het geluid vandaan, links/rechts of midden ?
Hoe bedoel je slecht presteren ???
Het zijn zware bakken, dus ze hoeken niet zo makkelijk als een corsa oid.
Echter moeten ze wel gewoon strak sturen e.d. dus heb je speling, of hij zoekt naar zijn spoor oid, dan duid dat op slijtage.oow ok…. das idd veel handiger
7 september 2010 om 07:04 In reactie op: ombouw Omega B 1994middenconsole van 1din naar 2din #17725455je hebt ook geen ruimte voor 2din, tenzij je de asbak laat vervallen.
maar……. het sluiten van deuren en ramen op afstand is toch standaard ???
-
AuteurBerichten