Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Multiriempoelie bedoel ik ook hahaha sorry
Als ik de bout alleen in de krukaspoelie alleen doe komt hij ook niet tot de schroefdraad. Als ik de multiriempoelie erop zet ook niet. En met die ring er nog tussen helemaal niet.
Maar bij het oude blok (waar ik hem 2 dagen geleden met de luchthamer vanaf heb gedraaid) pakt hij ook niet meer. :wtfHeb 2 dezelfde bouten geprobeerd maar hij komt niet tot aan de schroefdraad. En het lijkt ook alsof de bout te dun is.
Een iets dikkere bout draait zich wel in de schroefdraad. Maar deze is ook een cm langer.
@Risl
Nee volgens mij is het gewoon een rechtse bout hoor :)Zo ver kan een bout niet rekken :jerry :jerry
Kan ik niet dat ik een draad mis aan de binnenkant van de krukas? :hmmz
Maar het is dus niet verstandig om een dikkere bout (die wel vastdraait) te pakken ?
Want zo schiet het alweer niet op , alleen maar tegenslagen met dat kut blok hahaha :agent10 januari 2013 om 06:30 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092106Dus je bedoelt die 3 u’tjes? Die moeten op dezelfde plaats staan als de foto?
Als ik binnen in de bak de lange stang met uitsparring beweeg en in een andere stand zet, en ik zet de schakeldeksel zo weer erin. Kan ik ineens in een andere groep schakelen. Dus naar de 3 en de 4, en de andere versnellingen weer niet.
In welke stand moet die binnenste stang met uitsparring dan?
De meest linkse, middelste of de rechtse stand? Volgens mij de meest rechtse, hier stond hij ook in als ik het goed heb :jerryIk ga het straks eens proberen, hopen dat hij het dan wel doet. Maar de bak is in ieder geval niet kapot, anders kon ik nu ook niet naar de 3 en de 4 schakelen :jerry
9 januari 2013 om 18:35 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092104Heb vandaag weer wat geprobeerd. Heb hem in verschillende standen gezet.
En toen ik de nok op de andere stand had gezet kon ik ineens naar de 3 en de 4. Maar nu kreeg ik hem weer niet meer in de 1 en de 2 en de 5.
Ben er mee gestopt omdat ik veels te veel last heb van mijn pink. Daar is vandaag een zwaar shredder apparaat op gevallen (200kg ongeveer) :swear
Denk dat het toch aan de schakeldeksel ligt maar zou niet weteb hoe hij nu precies erop zit. Kan iemand eens kijken hoe het bij jou zit?
Nog een vraagje
Ik wou vandaag de krukaspoelie erop zetten, kom ik er achter dat de bout helemaal niet meer pakt.Het lijkt net alsof de bout te dun is, maar ik weet zeker dat dat de bout is. Torx bout, met een dikke ring erop
Ben ik iets vergeten? :jerry
9 januari 2013 om 11:25 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092103Ik ga het straks eens proberen op de oude bak.
En als het lukt op de nieuwe bak:jerry
Vandaag komt de distributieset :D
8 januari 2013 om 21:41 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092101Maximaal een week. Hij was nog aant uitlekken toen ik hem kwam halen :jerry
8 januari 2013 om 20:39 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092099Bak zit zoals hij hoort te zitten. Horizontaal en recht.
Dat pennetje door de schakelstang zit ook goed, die zit geborgd door dat kleine draadje wat eruit komt.
Ik word er strontziek van, ben alweer aant kijken voor een andere bak.
Maar het kan toch niet dat ik 2 kapotte bakken heb :jerryIk heb GSI Racer een bericht gestuurd. Hij woont kort in de buurt.
Hopen dat hij eens wil komen kijken. Ik heb geen idee wat ik met die prul aanmoet haha8 januari 2013 om 19:45 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092097Ik weet wat je bedoelt ;) Dat had ik wel eens af en toe. Maar als je dan een stukje naar voren rolt( dus met de as draaien) , valt hij wel erin.
Maar dit is iets anders :jerry
8 januari 2013 om 19:32 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092095@Mario
Ook dat werkt niet :swearHij gaat vloeiend in de 1 , 2 en de achteruit, maar de andere versnellingen gewoon NIET
8 januari 2013 om 18:48 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092094Ga het zometeen nog eventjes proberen , kan nu niet wachten tot morgen haha :jerry
8 januari 2013 om 18:47 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092093Aandrijfassen zitten er nog niet in.
Zal dat morgen eens gaan proberen , ben op het moment niet daar.
Maar maakt dat veel verschil dan ? :jerry
Normaal moet je toch ook met een uitgebouwde bak kunnen schakelen ?
8 januari 2013 om 18:29 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092092Ja hij hangt nu zonder blok in de auto.
Dan zal ik maar het blok erin gaan leggen als de distributie binnen is.
En als hij dan niet wil schakelen breng ik hem wel naar de garage. Kijken ze hem daar maar na :jerry
Ben ik van de zeik af hahaha.Om bij de garage te komen hoef ik niet de 3de , 4de en 5de versnelling te gebruiken :jerry
8 januari 2013 om 18:10 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092090Ik dacht dat dat 3 en 4 waren op de bak , maar dat waren dus schijnbaar gewoon de 1 en 2.
In de achteruit kreeg ik hem niet op de bak , maar nu wel via de pook. Waarschijnlijk doordat je die klik omhoog doet ?
8 januari 2013 om 17:52 In reactie op: Helaas de gtc gaat de deur uit… astra g opc gezocht :-) #18093278Staat er ene op t forum , maar dies met turbo :jerry
8 januari 2013 om 17:43 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092088Het kan ook niet aan de schakeldeksel liggen denk ik.
Heb 2 schakeldeksels geprobeerd , maar dan nog wil hij niet naar de 3,4 en 5 schakelen.
En dat zou wel heel toevallig zijn als deze allebei kapot zijn.Als het aan de pook of de schakelmechaniek ligt kan ik hem wel gewoon met de vork in de versnellingen duwen. Maar dat gaat ook niet.
Pfffff… Krijg er slechte zin van! :swear
8 januari 2013 om 17:36 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092086Dan zou het heel toevallig zijn als ik net 2 kapotte f15’s heb :jerry
Voor de rest ook geen idee waarom hij niet wil schakelen ?
Misschien dat toch èèn van die tandwielen aan de binnenkant verschoven is?
(Ik zeg ook maar wat , heb zon bak nog nooit van de binnenkant gezien hahaha)Uitlezen bij de garage.
Of
Uitlezen met de opcom thuis/lid van forum
:wors
8 januari 2013 om 17:28 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092084Maar heb t al beide geprobeerd trouwens , heb die schakeldeksel wel op 100 verschillende manieren erin proberen te doen. Maar waarschijnlijk dus nog altijd niet op de juiste.
Of de bak moet gewoon echt gaar zijn :???:
8 januari 2013 om 17:22 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092083Wat is het nu ? met of zonder boortje? :jerry
Theunm zegt : Zonder boortje schakeldeksel monteren , dit is alleen voor de pook af te stellen
en jij zegt : SChakeldeksel monteren , met boortje erin uiteraard
:jerry :jerry
8 januari 2013 om 17:00 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092081Wat wil je daarmee zeggen ? Draai maar alles los ? :jerry :jerry
:jerry
8 januari 2013 om 16:50 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092079Heb de motor nog niet erin, maar ook niet als ik aan de price as draai.
Word er een beetje moe van haha
Ik heb laatst eens een tank constant doorgereden. Flink in de toeren.
Toen haalde ik nog 450km met een tank :jerryHeb wel eens 550km gehaald , dat was wel constant snelweg 120-130 km/h :vertag
Maar gemiddeld rij ik 400-450km met een tank. Veel korte stukken , veel remmen en gas :D
8 januari 2013 om 15:50 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092077Heb het vandaag geprobeerd. En de bak maar eens ingebouwd.
Ik zag geen 3 u’tjes op een lijn. Wel 1 uitgeslepen vlakje op een stang. Daar heb ik die nok op laten komen.
Ik heb de schakeldeksel zonder boortje vastgezet op de bak. Daarna het schakelmechanisme vast gemaakt aan het vorkje en op de andere baksteun tussen die pin gezet.
Daarna de schakelpook vastgezet door middel van een boortje in de meest linkse stand in het midden.
En ook een boortje door de 2 gaatjes van de schakeldeksel.
Daarna de stang van de pook vastgemaakt aan het schakelmechanisme.
Daarna de boortjes eruit gehaald, en de pook staat opzich redelijk in het midden.Ik kan hem dan in de 1ste en de 2de versnelling schakelen , en ook in de achteruit.
Maar hij gaat niet in de 3de , 4de of 5de versnelling.
Als ik hem in de 4de versnelling wil DUWEN beweegt de hele bak mee :jerryWat is toch met die kut bak aan de hand :swear :swear
Zou die bak die ik gekocht heb ook naar de gallemieze zien ? :wtf
De olie zit er inmiddels in , dus daar kan het niet aan liggen denk ik dan
Hoop dat jullie me kunnen helpen want zo kom ik natuurlijk niet verder met de motor inbouwen :argue
Ja klopt.
De bekabeling is eigenlijk niks. Zorg eerst maar dat je een mooi frame hebt waar je de teller in kan zetten.
Ik ben er een week mee bezig geweest , en nu ziet het we redelijk strak uit.
Veel succes, als je nog vragen heb vraag maar :jerry
-
AuteurBerichten