Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
31 januari 2014 om 10:27 In reactie op: Is er iemand bekend met de Steinbauer p box voor Vectra C? #18214492
Eddyvec C
Deelnemer@Kano wrote:
Volgens mij wordt doorgaans afgeraden om dit soort dingen te gebruiken. Er zit totaal geen maatwerk in.
moet er maatwerk inzitten dan?
Eddyvec C
Deelnemer@GTS Vectra wrote:
Oké had je ze dubbel dan?
Ik heb een 2.2 DGi, fijne motor met 157 pkGroeten Jurgen,
Ja ik had chrome en deze, vindt de chrome beter passen in mijn interieur. De pook die ik heb besteld was voor 2.2 benzine. Met achteruit achter de 5
Eddyvec C
Deelnemer@GTS Vectra wrote:
Staan nog wat Irmscher deur pinnen op mp :thumb
Mooi hoor die pook knop, voor mijn auto was hij er niet. :(http://link.marktplaats.nl/772251819″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Groeten Jurgen,
Die deurpinnen zijn van mij die te koop staan. Wat voor type GTS heb je dan. Ik bedoel qua motor.
Eddyvec C
DeelnemerGisteren mijn pookknop van Irmscher geplaatst. Bleek toch niet helemaal 1 op 1 te passen. Na wat knutselen is het toch gelukt. Het gaat om de onderstaande pookknop. Nu op naar de volgende Irmscher update.

Eddyvec C
Deelnemer@Famempeters wrote:
is dikke nep weten we allemaal maar staat verdomd leuk beter als zo,n gare zwarte klauw .
Bert
:thumbup What he said :thumbup
Eddyvec C
DeelnemerBen zeer benieuwd naar je chip verhaal. Ik wil de mijne ook graag laten chippen. En degenen waar ik contact mee heb gehad durfden en toen ook niet aan. De ecu zijn erg crash gevoelig. Omdat de ecu op de brandstofpomp zit zijn ze ook nog rete duur. Want naar mijn weten kun je een gecrashte ecu niet meer redden. Dus geen 100 maar 1200 pleuro.
Eddyvec C
DeelnemerGisteren op Ebay een nieuwe pookknop van Irmscher weten te bemachtigen voor een spotprijsje. Hopen dat hij snel binnen is.
Iemand tips en trucs om deze te vervangen?Eddyvec C
DeelnemerVolgens mij heeft dit te maken met het hendeltje waarmee je de bank naar voren klapt. Want als je de rugleuning naar voren gaat moet de gordel mee rollen. Anders wil hij niet plat. Ik heb er zelf geen last van, ondanks dat ik ook een GTS interieur heb.
Eddyvec C
DeelnemerLeds die.via je canbus lopen gaan knipperen. Dit komt omdat er eerst een korte periode rest spanning op het systeem blijft staan. Hier heb je GEEN last van bij je binnenverlichting. Geen canbus dus geen geflikker. :thumb
Eddyvec C
Deelnemer@gwriemersma wrote:
Mooi man
Ben je er ook bij in meern?Nou ik zit nog erg te twijfelen. Mijn vrouw is dan net uitgeteld. Dus dat wordt een spannende tijd.
Jij gaat wel?
Eddyvec C
DeelnemerMatten zijn inmiddels binnen. De irmscher logo’s zijn van leer. Ook het verstevigde voetgedeelte van de bestuurderskant is van leer. Erg mooi dus
Eddyvec C
Deelnemer@Sharkster wrote:
Een EGR cheater houdt je ECU voor de gek.
Deze electronica (lees: EGR-cheater) laat je ECU denken dat er nog een (werkende) EGR-klep is gemonteerd, terwijl je die gewoon kunt verwijderen en afdoppen.Let op: Dit gaat niet bij elk type motor werken!!!
Ja dat snap ik, maar waarom zou je dit willen?
Eddyvec C
DeelnemerMisschien een hele domme vraag, maar wat doet zoiets precies? En waar dient dit ding voor?
Eddyvec C
DeelnemerEddyvec C
DeelnemerIk weet zo niet welke maat, maar ze zijn allemaal van hetzelfde voormaat. Als je dus 1 eruit haalt, heb je de maat. Canbus is niet nodig want al jouw interieur verlichting gaat niet via het canbus systeem. Scheelt je echt een hoop geld. En geloof me, ik heb alles led in mijn interieur.
Eddyvec C
DeelnemerMooi hoor gerard
Eddyvec C
DeelnemerNou draagarm rubbers denk ik zelf niet, heb namelijk onlangs mijn draagarmen (plus rubbers natuurlijk) vervangen. En de mijne kraagt net zo als ervoor. Waarschijnlijk toch de stabirubbers. Wat ook tijdelijk helpt is een goede vette spray er tussen spuiten. Dit is goedkoop en werkt zeker een half jaar. Met een busje van een 10tje kan je wel 100x spuiten dus intotaal 50 jaar kraakvrij rijden. Das waar voor je geld.
Eddyvec C
Deelnemer@Bartjex88 wrote:
Leeslampjes voor 2x t10
Middenste lampjes voor 2x T10
En achteraan denk ik ook nog 2x t10 al ben ik daar niet zeker van.
MvgEn als je je lampjes van je zonneklep, dashboardkastje en kofferbak verlichting ook wilt doen moet je nog 7x buislampjes hebben.
Eddyvec C
DeelnemerNou ik heb twee setjes besteld. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Eddyvec C
Deelnemer@EddyVectra3.2V6 wrote:
Vorig jaar heb ik voor mijn Vec nieuwe Koplampen gekocht met AngelEyes. Niet duur, maar alle waar naar zijn geld. De Angel Eyes worden gevoed met T5 lampjes. Een wat knullige constructie, weinig licht en de lampjes gaan regelmatig stuk. Als test heb ik voor 8 dollar op Ebay een set LEDs gekocht. De LEDs zijn Canbus proof. Hieronder het verschil:
Resultaat: De LEDs geven veel meer licht en zijn mooi wit van kleur; geen foutmeldingen op het dashboard. Wel gaan na het uitschakelen van de verlichting of het op slot doen van de auto de LEDs tig keer knipperen. Misschien weet iemand hoe dat komt en wat er aan te doen is.
heb je ook een link waar je de leds besteld heb. Hier heb ik ook wel oren naar. Ziet er gaaf uit.
Eddyvec C
Deelnemer@jraaf wrote:
Ik ben der ook niet zo een fan van. Of je hebt 300 PK onder je kap :jerry
Groet jraaf
Bijna
Eddyvec C
Deelnemer@sjoerdie wrote:
niet je achterlichten vergeten dan he, irmsher heeft smoke.
ik vind persoonlijk de achterkant van een vec station erg lelijk, maar met irmsher spul erop wordt ie echt stukken beter. :thumbup :thumbup
Dat smoke achterlichten mooier zijn vind ik ook. Maar das niet bij alle Irmscher vectra’s standaard hoor. Er zijn verscheidene i35 zonder smoke achterlichten. Ook de stations in de irmscher folder zijn zonder smoke.
Verder heb ik nog een meningsvraagje: De i35 vectra die op de motorshow van Essen stond had een gele sticker op de zijkant. Zou deze in het matzwart ook op mijn auto lijken?
Eddyvec C
DeelnemerSchokbrekers achter vervangen
Eddyvec C
Deelnemer@gwriemersma wrote:
:thumb ziet er strak uit :thumbup
Ga je ook nog voor irmscher rims of …
Ja als ik er geschikt aan kan komen wordt het compleet Irmscher aan de buitenkant.
Eddyvec C
Deelnemer@fastrogeke wrote:
Start altijd eerst de motor en dan de verlichting.dit ivm de accuspanning. Heb zojuist aan beide zijdes de kastjes tbv het canbus systeem verwijderd. En de verlichting op xenon gezet via de opcom. Vooralsnog werkt nu alles prima. Geen melding meer op de boordcomputer en de lampen knipperen ook niet meer.ook niet als ik de verlichting uitzet met draaiende motor. Nu hopen dat alles blijft werken.
Wordt vervolgd en iedereen een prettige jaarwisselingWat heb je verwijderd? Mijn vader heeft precies hetzelfde. Als hij de lampen aan doet en dan de auto start geeft de BC geen melding. Start hij eerst de auto dan geeft de BC storing aan. Ook knipperen de lampen.
-
AuteurBerichten

