Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
EBkadett
DeelnemerEBkadett
Deelnemer@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
is netjes geworden :D
ik d8 dat jij het niet zo had op interieurdelen in kleur?
bij een astra g dashboard vind ik het midelste gedeelte in een kleur wel mooi anders is alles zo zwart.
EBkadett
DeelnemerEBkadett
DeelnemerEBkadett
Deelnemerhet is polyester dus makkelijk pas te maken.
de smalle versie is in iedergeval passend te maken
http://img130.imageshack.us/img130/395/2453userid6901.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;EBkadett
Deelnemerebay.de € 119.- verzendkosten € 30.-
16 april 2011 om 07:11 In reactie op: Slecht Nieuws Gsi turbo in de brand gestoken Nu met FOTO #17852756EBkadett
Deelnemerhey alain , echt klote van de turbo man .
ik kan ook wel redelijk duits , dus zeg het maar
ik heb laatst een lenner breedbouw kadett uit duistland gehaald ….deze mag je ook wel overnemen hoor , belasting vrij , zit wel werk aan maar dan heb je wel wat
deze type breedbouw is zeldzaamedit : je weet trouwens wel de de zwarte in Tschechische Republik
staat? 1092km rijden ?
ik zou het niet aandurven daar helemaal heen te rijden , je weet nooit wat er gebeurd ..en die blauwe is 547km rijden dat is nog wel te doen :thumbup
EBkadett
Deelnemerik had bij mijn 1.3nb ook vaak rook bij het contactslot weg. bij mij was de oplossing.
starten en de sleutel weer iets terug draaien (er zat bij mij een beetje speeling in)
deed ik diet niet ging het weer roken:hmmzals je de + rechtsreeks van de accu haald (wel een zekering op de +) kan het daar niet aan liggen.
ik heb het nu zelf niet rechtstreks op de accu en geen problemmen.
EBkadett
Deelnemerik ben naar een opel treffen in bohnhorst geweest en totaal 500km gereden. dit ging zonder problemen en hij reed zeer goed:)
alleen valt hij nog steeds uit als de motor van veel toeren terug valt en de koppeling in gedrukt is?
bij lage toeren niet. dus als ik een stukje 10 rij en ik trap hem in blijft hij aan.
en als ik 30 rij en ik trap hem in gaat hij uit ( alleen bij warme motor)wat kan dit nu zijn?
mischien de EDS chip?
EBkadett
Deelnemerhij rijd goed. hij valt alleen nog steeds soms uit als ik rem en de koppeling indruk.
ik heb wel alleen rustig gereden omdat ik er vrijdag mee naar een duits treffen ga.
( http://www.rgbohnhorst.com/Opelfreunde/opelfreunde.html )en daarvoor wil ik hem wel heel houden.
EBkadett
Deelnemernieuwe bougies bosch f5dp0r
verdelerkap
rotor
bougie kabels
benzinerelaien hij loopt weer netjes
vanavond even proef rijdenEBkadett
Deelnemerik heb zondag al vrij ( koopzondag )
nu heeft alleen de kadett het weer eens begeven.
maar ik ga er vanuit dat hij het zondag weer doet.EBkadett
Deelnemerkunnen we hem met het opel forum niet sponsoren?
ik wil hem de volgende x dat hij naar assen gaat best wel 10.- overmaken.
als er dan 50man zijn die dat doen kost het andre nix en hebben de kadett- opel liefhebbers ook weer een top dag.EBkadett
Deelnemerik heb nu het grootste probleem opgelost 2 bougies tegelijk stuk??????:o
Hoe kan dit:hmmz
ik heb er de bosch fr6dc+ in zitten.
stappen motor al vervangen en gereinigd en weert vervangen.
EBkadett
Deelnemerik heb de binneste zuiger opgeschuurd en nu gaat hij wel weer dicht:D
ik denk mooi even proef rijden alles ging goed.
totdat ik wat harder weg trok :fy1:fy1:cryals ik hem start loopt even als een trekker geef ik een beetje gas valt hij weg. ik denk dat het iets met de benzine te maken heeft.
daarom was ik niet met de kadett op Assen.gister een vacuum slang net onder de turbo gemaakt ( op de tekening hier boven nr 1 )
en hij loopt nog net zo slecht.
ik denk zet er even de orginele benzine druk regelaar op breek ik de bout van de injectie rail in het inlaatspruitstuk af:fy1 .
dus ben ik eerst maar even weer gestoptik heb al wel alvast een nieuwe benzine relai besteld voor het geval het daar aan ligt.
EBkadett
DeelnemerEBkadett
Deelnemerik heb zondag met andre botter afgesproken dat hij even naar de kadett kijkt.
hij heeft mij verteld dat de slang die ik als 1 genummerd heb aangesloten moet zitten. hier zal ik een aansluiting voor in de turbo moeten maken.bij mij blijft ook de binnenste zuiger steken.
ik heb hem net uit elkaar gehaald maar hij gaat heel stroef.
ik weet niet of dit ook op te schuren is met fijn schuurpapier? want afdraaien kan ik niet.
of een dikkere veer ofzo.ik heb ook al een baily’s dumpvave van een vriend geprobeerd maar daarmee valt hij ook uit en hoor ik hem tijdens het rijden valse lucht zuigen. wat ik met mijn eigen baily’s dumpvalve ook had.
ik heb de 470cc injectoren er ook al in zitten in de hoop dat dat beter rijd maar dat hielp helaas ook niet.
EBkadett
Deelnemerik heb de kadett weer uit de winter stalling gehaald maar ik heb nog steeds het zelfde probllem heb er nu een botter dumpvalve op zitten en die staat ook nog steeds open
bij stationair schommeld de auto in toeren en zie je de dumpvalve open en dicht gaan.
als ik rij en de koppeling in druk valt de auto uit.
als ik bij stationair de vacuüm van de dumpvalve af haal loopt hij netjes.
ik haal de vacuüm van een t stuk die weer op het gasklephuis komt. ( hier zit de orginele dumpalve ook op)
als ik de stekker van de stappenmotor los haal loopt hij ook netjes, alleen hoog in toeren.het gaat om een c20let met garrett gt2871r
waar kan dit aan liggen?zie toegevoegde foto.
op de charge pressure control bypass valve( 5 ) zijn 2 vacuüm slangen niet aan gesloten omdat ik die niet meer heb door de garrett
dit zijn:
1 die uit de turbo komt.
2 die op de dikke slang komt die op het kleppendeksel komt.op de tekening staat staat bij de pijl iets wat er bij mij niet tussen zit.
kan het hier aan liggen? HELP want ik word hier helemmal:fy1:puke van

Uploaded with ImageShack.us
EBkadett
Deelnemersinds wannneer ligt groningen in assen( drenthe):hmmz
EBkadett
Deelnemer[rquote=1881896&tid=143602&author=kadett4x4]@vinci, dat zijn bedragen om over te praten.
is toch ook ergens een link van een duitser, die een kadett e ombouwd naar rwd.
die gebruikt een halve omega, aan onderdelen.
kan die link effe niet vinden, maar weten jullie wat ik bedoel???groeten.[/rquote]
EBkadett
Deelnemerzo weet ik er nog wel een paar uit eigen ervaringen.
altijd als je heel veel kracht op een tang zet schiet hij los en zit je vel of je vinger er tussen.
als een vast zittende bout of moer los komt sla je met je hand altijd tegen iets scherps aan.
als je last valt er altijd een las sputter in je schoen.
soldeerpasta en thinner brand in wonden.
EBkadett
Deelnemermaandag is goed
stuur maar even een u2u kunnen we nummer uitwisselen en kun je me bellen
dit is misschien wat makkelijkerEBkadett
Deelnemerkomen kijken kan wel maar ik werk zaterdag
dus dan kan ik vanaf half 6 savonds of voor half 10 sochtends
zondag en maandag kan op afspraak wel de hele dagzaterdagavond is hier in groningen altijd de plaatselijke meeting vanaf een uur of half 9;)
EBkadett
Deelnemer@ Vinci, maar welke set wilde je nu hebben ?;)
rugleuning is de sport en de zitting is de cdx uitvoeringEBkadett
Deelnemerhet schanierpunt van de rugleuning is op laatste foto goet te zien. de buitenste zijn gelijk als bij de kadett maar net iets breder. ik denk dat de sleuf iets breder maken genoeg is. de bovenste punten zijn totaal anders.
-
AuteurBerichten










