Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
23 augustus 2009 om 12:06 In reactie op: c16xe probleem terugslag in de inlaat vlammen help? nu met #17514890
EBkadett
Deelnemerbougiekabels zitten goed
ik heb de inlaat eraf gehad met alles proberen en daar kwamen de vlammen uit met knallen :o
probeer nu de andere kabelboom
22 augustus 2009 om 19:41 In reactie op: c16xe probleem terugslag in de inlaat vlammen help? nu met #17514886EBkadett
Deelnemerkrukas zender was het dus niet
de vlammen zijn best hoog :wtf
22 augustus 2009 om 19:24 In reactie op: c16xe probleem terugslag in de inlaat vlammen help? nu met #17514885EBkadett
Deelnemerhij staat wel op tijd , motorstoring geeft hij volgens mij wel aan maar of hij aan blijft weet ik zo niet
we zijn er nu mee bezig
proberen nu krukas positiesensor
EBkadett
Deelnemerde eerste bekeuring met de kadett turbo is binnen.
gaat natuurlijk snel veel te hard:wubop een 80weg mar liefst 87km met corectie 84kmpu
dus wel 4km te hard, ik loop nog sneller:Dmet administratie kosten €22.-
ga natuurlijk nog wel even die mooie foto op vragen
EBkadett
Deelnemerde mijne is ook kompleet gereviceerd.
alle lagers, pakkingen, keerringen enz. nieuw
versterkte drijfstangen
cilinderkop professioneel laten reviceren
alle rubber slangen die niet mooi waren vervangen
turbo remmen in 4 gaats
zie http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=105756&page=1blok gekocht voor 1850.- met f28 en 4×4 verdeel bak
verdeelbak weer verkocht voor 250.- dus maar 1600.- voor blok en bak betaald:)ik kan er zo eerst goed mee rijden verdere tuning komt wel als het blok goed ingereden is in als ik weer wat geld te besteden heb.
EBkadett
Deelnemerik heb net mijn kadett omgebouwd van c20xe naar c20let heeft ongeveer 3500-4000 gekost
en heb alles zelf gedaan besteed je het uit dan komt er heel wat bij.ik wil nog meer aanpassen ander uitlaatspruitstuk grotere turbo en uitlaat komt er weer rond de 2000.- bij
EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door Blackbull
anwb lidmaatschap europa service en klaar ben je :jerry:thumbup
ik was in slovenie rijd er een sloveen door rood. mijn astra dood:swear
ik ben gelukkig ook lid van de anwb met vervangende auto.
de volgende dag had ik al een vervangende astra H om door te gaan met de vakantie:thumbupEBkadett
Deelnemermooie brug maar volgens mij past een verlaagde kadett met side skirt er niet op.
ben net voor de apk geweest en daar haden ze ongeveer het zelfde model voor lage auto’s die moeilijk op een gewone brug kunnen. en daar kon die van mij niet op als die poten mee veren komen ze tegen de side skirts.EBkadett
Deelnemerheb je nog hulp nodig ?? ik heb vakantie:D
EBkadett
Deelnemervervuiling, geeft niet heb er net ook 1 besteld:D
EBkadett
Deelnemergeen rare dingen tegen gekomen ,
auto rijdt lekker dumpvalve doet het , ga er vanavond nog mee naar amsterdam
weer een stukje inrijden;)13 juli 2009 om 09:38 In reactie op: vraag luchtinlaat in kadett, eerste versnellings herkenning #17498094EBkadett
Deelnemerbedankt voor de info.
de draden waren van de 1e versnellings herkenning en zijn nu aangesloten met een zelfde stekker als van de achteruitrijschakellaar. die ik nog had liggen.
EBkadett
Deelnemerheb je ook een gm nummer?
EBkadett
Deelnemerdeze is gaaffff
Michael Jackson Tribute – Stockholm. July 8, 2009
EBkadett
Deelnemerhij heeft weer voor een jaar apk:D
ik ga er morgen gelijk mee naar: Flash days papenburg http://www.corsa-team-ems.de
altijd een leuk opel treffen
EBkadett
Deelnemer@gsi-maffia : ik heb 2 nieuwe reservoirs liggen maar elk met 1 aansluiting te weinig , en met 2 kan ik nergens vinden :(
@kadett4x4 : ik zeg c20xe is al zo standaard en let minder;)
ik ga wel voor de rdw keuring , binnenkort even informerenEBkadett
Deelnemereerst standaard.
er komt zeker nog een keer een mooi uitlaat spruitstuk ( de orginele ziet er niet uit)dus ook een andere turbo. het gaat mij niet echt om de pk’s maar meer om het uiterlijk.een xe zit tegenwoordig in iedere opel en een let nog niet. een v6 is ook erg mooi maar een let vind ik net iets meer hebben.
EBkadett
Deelnemerben weer goed bezig geweest
douwnpipe pas gemaakt met kat er aan vast.
de motor ruimte wat netter gemaakt
koelslang probleem tijdelijk opgelost (gaat door de lucht inlaat heen)
tijdelijk de oude bumper er weer onder
en een stukje proef gereden:D
eerst donderdag weer voor de apk.
en daarna weer rustig in rijden. het is wel heel verlijdelijk om het gas eens goed in te trappen. maar dat moet ik de eerste tijd maar even niet doen
4 juli 2009 om 08:06 In reactie op: kopbouten warm na trekken. als ze weer afgekoeld zijn of nog #17497481EBkadett
Deelnemerbedankt voor de antwoorden.
zijn al na gedraait alleen moet hij nu weer verder in elkaar. omdat de assen er uitmoesten omdat ik er geen dunne dop voor heb:hmmzwou ook gelijk de olie keerringen vervangen.
dus tandwiel los gedraaid breekt er een stukje uit de as bij het borg pennetje:fy1
was gelukkig de inlaat as dus heb er maar 1 van een xe in gezet.EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door Andre Botter
twee keer mooiste van europa :hmmzwaren er verder geen kadett’s bij de verkiezing :Dhad je ook mee moeten doen dan was die van jou zeker de mooiste van europa geweest:wub:wors
EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door TRPower
Conformiteitspapieren van de motor ( uittreksel van c20let opel nederland )waar kun je die krijgen?
of heeft iemand die mischien nog liggen van een c20let?EBkadett
Deelnemeronderdelen nodig?
EBkadett
DeelnemerEBkadett
DeelnemerEBkadett
Deelnemeren vriend van mij is gister met de corsa bezig geweest.
we hebben het blok toch maar weer in elkaargezet met nieuwe pakkingen en klep hoedjes.
bij het demonteren van de kop bleek dat de lagerschalen er door elkaar heen in zaten:mad:
ook zaten er al een paar nieuwe kleppen in en zaten van een paar klephoedjes de metalen ringen los in het blok.hij heeft zondermij het blok weer op gebouwd:thumbup heb het al druk zat met de kadett.
bij het voor het eerst starten was ik erbij omdat de multiriem nog bij mij thuis lag, en die ben je dan wel nodig.
hij starte meteen alleen was de benzine slang gaar en spoot de benzine er uit.
naar het monteren van een nieuw stuk slang weer laten lopen en hij rookt weer een stuk minder:D
-
AuteurBerichten












