Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
EBkadett
Deelnemermooie orginele gsi maar voor dat geld moest de kilometerstand 30.000 zijn en niet 98.000km
een astra g opc van bj.2000 heb je al voor minder.
ik ben een echte kadett gek maar ik weet wel dat ik voor de opc ging.
EBkadett
Deelnemer1cm
EBkadett
Deelnemer
de voorste wielkasten hebben de zelfde hoogte en toch is de rechter behoorlijk lager.
er zitten wel een paar leuke aanpassingen op om na te bouwen:hmmz
EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door marcel
origineel gepost door E+Bkadett
heb net de keuringsafspraak bevestiging binnen gekregen.
hier in staat:
soort keuring: KEUR.VOERT.LICHT BEOORD.GOEDK.MAX. 9 ASP
? wat bedoelen ze hier allemaal mee?
maak er zelf van: keuring voor een licht voertuig door beoordeling……???iemand een idee?
keuren voertuig licht (dus onder de 3500kilo) beoordeling goedkeur maximaal 9 aspecten
9 aspecten op je kentekenbewijs. gewicht, cilinders, cilinderinhoud, en dat soort dingen
ok dankje.
hoeveel moet er in de tank zitten? er staat niks over op het formulier.EBkadett
Deelnemerheb net de keuringsafspraak bevestiging binnen gekregen.
hier in staat:
soort keuring: KEUR.VOERT.LICHT BEOORD.GOEDK.MAX. 9 ASP
? wat bedoelen ze hier allemaal mee?
maak er zelf van: keuring voor een licht voertuig door beoordeling……???iemand een idee?
EBkadett
Deelnemerheb gister een afspraak gemaakt voor mijn kadett e met c20let motor
van 150pk naar 204pk
moet er 1-oktober heen.
in groningen. had na het maken van de afspraak even bij de werkplaats naar binnen gekeken. en ik vraag me af of de kadett wel op de brug past?laat wel even weten hoe het afloopt.
heb er al wel even een orginele uitlaat lijn onder gezet.
EBkadett
Deelnemermijn oude corsa blok c16xe 1:70km de nieuwe 1:? nog niet weer bij gevuld:D
EBkadett
Deelnemerkom ook wel weer even kijken. net als ieder jaar.
heb er wel eens leuke dingen gekocht18 september 2009 om 16:57 In reactie op: c16xe probleem terugslag in de inlaat vlammen help? nu met #17514920EBkadett
Deelnemerhet probleem is inmiddels opgelost het was wel de inlaat :o
EBkadett
Deelnemerkun je denk ik alleen nog het scherm er los op zetten.
deur open doen en het scherm zo ver mogelijk richting deur schuiven dat hij hem niet raakt. dan het scherm vast setten eventueel nieuwe gaten er in maken.EBkadett
Deelnemerachter past zeker niet. zonder bumpstops
ik heb met orginele schrmen 14″ 8j et15 195x45x14 gereden.
dit kon alleen met een hoop bumpstops en begrenzers en maximaal 1 persoon achterin.voor kan denk ik wel
ik had er 14″ 8j et 20 195x45x14 onder zonder problemenik werd toen wel binnen een week door de politie aangehouden die dacht dat ik spoorverbreders onder de auto had. omdat de velgen zo ver naar buiten staan. maar die had ik dus niet.:angel daarna ben ik er nooit meer voor aan gehouden.
EBkadett
Deelnemerdan moet het passen.
of 1 van de auto’s heeft een x goede schade gehad en zijn de spatborden aangepast op de schade?als de deur dicht zit met het spadbord er op steken ze dan allebij even ver uit?
de naad tussen de deur en spatbord is die overal ongeveer gelijk en +- 5mm breed?EBkadett
Deelnemerzijn allemaal gelijk
somige zeggen dat een cabrio scherm anders is.
maar daar heb ik ook wel eens zonder problemen een scherm van een niet cabrio op gezet. alleen een cabrio scherm heeft een knipperlicht gat.EBkadett
Deelnemerhoi,
ik kom morgen wel even langsEBkadett
Deelnemerorigineel gepost door berry berkhout
origineel gepost door mark
nou kan zelf ook wel redelijk overweg met lassen ed, spuiten doe ik zelf al 6jaar in de autoschade,maar snap niet goed hoe ze dat zo bol krijgen met alleen kloppen , wist niet dat je plaatwerk zoveel kan rekken,weet zelf niet beter dan openhalen naar buiten halen en weer terug lassen,Als ik de kassen bol slijp ik niets in. ik verbouw wel het binnen scherm wat dan hoger komt.. ik zal wel eens wat foto’s posten…
Enne die difuser van Botter BBT made. Jammer van de kopie..
klein beetje reclame voor mezelf mag wel toch? Zeker als je een lippie mag maken voor dat oranje monster..:thumbupwaar blijven de :kewlpics
EBkadett
DeelnemerEBkadett
Deelnemerhier kun je zien hoe trabi het gedaan heeft
jammer dat er nu weinig op zijn site gebeurd.
27 augustus 2009 om 17:07 In reactie op: c16xe probleem terugslag in de inlaat vlammen help? nu met #17514913EBkadett
Deelnemerhij loopt weer mooi.
heb er niet super goed naar gekeken maar kon zo niks zien.26 augustus 2009 om 08:36 In reactie op: c16xe probleem terugslag in de inlaat vlammen help? nu met #17514907EBkadett
Deelnemerandere luchtmassa meter geprobeerd, andere kabelboom,andere bougiekabels,bougies, kabels in de volgorde die op de ontsteking staat, andere ontsteking,krukas sensor,nokas sensor, computer, injectoren, injectoren rail, injectoren rail kabelboom, klepstoters gangbaar gemaakt, enz. enz.
heb nu de inlaat er helemaal af liggen wat een :puke klus bij een corsa kan ja nergens bij.
binnen kort de orginele inlaat van mijn oude blok er op zetten.ik heb gister met de gene gemaild waar ik het blok van heb. hij houd vol dat hij lopend uit de auto gekomen is. alleen is toen de inlaat stuk gegaan?
en heeft hij er een van een astra op gezet?
ik hoop dus dat het daar aan ligt.EBkadett
Deelnemernette prijs voor het uit rollen.
weet niet of hij eerst de binnen kant van de wielkasten hoed schoon (roestvrij) maakt anders moet je dat zelf even doen. en als ze gerold zijn gelijk het omgebogen stuk afwerken met strijkkit zodat er geen vocht tussen komt.als er al plamuur op de schermen zit breekt het bijna zeker. als ze roestig zijn zeker niet doen. de kans dat de lak scheurt is altijd mogelijk maar valt meestal wel mee.
heb er zelf achter de bumpstop van suppersport in zitten samen met losse bumpstops.
24 augustus 2009 om 12:46 In reactie op: c16xe probleem terugslag in de inlaat vlammen help? nu met #17514901EBkadett
Deelnemerheb net uit gelezen: code 12 opstarten en code 68?? staat niet in de lijst?
als de motor loopt worden uitlaat buis 1 en 2 niet zo warm als 3 en 4
als de compresie goed is kan er dan nog een kromme klep in zitten?
riem staat op tijd pijl onder de poelie naar beneden op het merk teken en die van de nokken assen horizontaal in het midden naar elkaar toe.
op het blok zit een andere inlaat het het bovenste stuk is van metaal in plaats van kunststof. denk uit een astra f. kan het hier aan liggen?
24 augustus 2009 om 11:49 In reactie op: c16xe probleem terugslag in de inlaat vlammen help? nu met #17514897EBkadett
Deelnemerik heb net gehoord dat het ook de klepstoters kunnen zijn , dus daar ga ik straks eerst ff mee bezig ,
maar eerst ff uitlezen24 augustus 2009 om 08:09 In reactie op: c16xe probleem terugslag in de inlaat vlammen help? nu met #17514895EBkadett
Deelnemerallemaal al geprobeerd , en uitlezen , ik zou niet weten hoe ik bij de dealer kom zo :cry
23 augustus 2009 om 13:25 In reactie op: c16xe probleem terugslag in de inlaat vlammen help? nu met #17514893EBkadett
Deelnemernee maar met inlaat draait hij het zelfde dus dat maakt niets uit
bovenste gedeelte eraf gehad
film!!______________________________
http://www.youtube.com/watch?v=6fFlFn0ciSE
________________________________________
met de inlaat er op hoor je de zelfde knallen en zaagt hij ook23 augustus 2009 om 12:36 In reactie op: c16xe probleem terugslag in de inlaat vlammen help? nu met #17514891EBkadett
Deelnemerkabelboom geen verandering:(
-
AuteurBerichten