Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
EBkadett
DeelnemerEBkadett
Deelnemerheb de motorruimte toch maar creme gespoten.
motor is al ingebouwd ik wou hem mee naar assen maar bij het voor het eerst weer proef rijden op de nacht/ morgen voor duitse auto dag bleek dat de het rubber van het oude olie filter nog extra onder het nieuwe filter zat.
een olie spoor van 200meter:swear
politie maar gebeld die hebben toen gelijk de weg afgezet. het spoor liep door een bocht en 3/4 van een rotonde.dus ben ik maar bij mijn vrindin in de golf naar assen gegaan
interieur er weer in met het astra g dash
ik moet alleen de pook nog wat verder verplaatsen de schakelaars aansluiten en een oplossing vinden voor de kachel.het broertje van mijn vriendin heeft de stuur kolom kappen pas gemaakt
ik moet het stuur eigenlijk nog iets naar links verplaatsen. zodat ze wat beter passen.inplaats van de kappen aan de achterkant in te korten heeft hij het gat groter gemaakt zodat hj om de naaf heen past.
Uploaded with ImageShack.us
EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door DEEF
eej sander????turbootje op de kadett??grtn uit limburg!ja heb hem er nu ongeveer een jaar in ligen.
grtn uut grunnen
EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door freek corsa
Dat ventiel regelt de turbo druk, het is dus wel belangrijk dat die er op de goede manier tussen komt.De carterventilatie kun je naar een catchcan leiden, dis kun je mooi verstoppen onder je inlaatspruitstuk.
Of je doet er een filter op, wat niet mijn voorkeur zou hebben.
kan die gewoon tussen een andere vacuum slang of tussen die andere slang die naar de kleppen deksel gaat?
18 mei 2010 om 20:46 In reactie op: help! stuurkogel past niet op nieuwe veerpoot? gat gemeten #17671407EBkadett
Deelnemerheb eindelijk het gat gemeten hij is 16mm en loopt recht dus niet conisch
15 mei 2010 om 08:17 In reactie op: help! stuurkogel past niet op nieuwe veerpoot? gat gemeten #17671406EBkadett
Deelnemerdie van mij komen uit belgië denk dat ik ze al een jaar heb liggen.
doe maar een goed bod dan koop ik die van pipo die 110mm verlaagd zijn :D :wubik heb er nieuwe naven en lagers in zitten en je krijgt er nog 2 achter schroefpoten van een golf 2 bij die ik voor onderdelen gebruikt heb.
ik heb nog geen tijd gehad om het gat op te meten zal wel zondag worden
13 mei 2010 om 20:08 In reactie op: help! stuurkogel past niet op nieuwe veerpoot? gat gemeten #17671395EBkadett
Deelnemerhet zijn inderdaat losse schroefdraadbussen die op de poot gelast zijn dus het is wel over te zetten als het moet.
de stuurkogels passen wel goed op mijn oude poten.volgens mij zijn die van calibra en vectra even dik?
13 mei 2010 om 19:41 In reactie op: help! stuurkogel past niet op nieuwe veerpoot? gat gemeten #17671389EBkadett
Deelnemerze zijn mooi rond. niet ovaal of zo.
dus het ziet er uit dat het zo hoord.
ik dacht dat ze mischien voor de cross dikkere stuurkogels van een ander type auto gebruiken ofzo.13 mei 2010 om 18:27 In reactie op: help! stuurkogel past niet op nieuwe veerpoot? gat gemeten #17671386EBkadett
Deelnemerheb er die van de kadett op zitten
EBkadett
Deelnemerje hoeft niet naar lelystad dat geld voor personenauto in gebruik is genomen na 31 december 1997
mijn e kadett staat ook met c20let op kenteken.
de keuring steld niks voor. koste mij dacht ik eerst 50.- herkeuring 25.- mijn spoorbreedte was te breed dus de herkeuring met orginele velgen.
je moet wel naar lelystad als je de spoorbreedte aan wil laten passen.11 mei 2010 om 18:27 In reactie op: potverdrieeurodubbeltjes dit moet je echt zien mega gaaf!!!! #17670661EBkadett
Deelnemerik weet niet of het waar is maar ik heb gehoord dat er een mini is met een hayabusa motor op nl kenteken.
dan moet het met een c kadett ook geen probleem zijn:)EBkadett
Deelnemerhet hangt ook van de schade hersteller af.
ga je in groningen naar motorspuitbedrijf hazelaar dan +- 300.-
en ga je naar been Autoschade dan 700.-voor been lijkt mij dit geen raar bedrag.
11 mei 2010 om 09:29 In reactie op: Condoleance topic voor city77 -Uitnodiging en erehaag opels- #17669834EBkadett
Deelnemergecondoleerd en veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden.
ik kon hem niet persoonlijk. dus ik heb hem even met de zoek functie zijn laatste bericht op gezocht.
city77 Gepost op 9-5-2010 op 08:05 PM
Senior Member
Posts: 963
Registreerde: 4-7-2004
Lokatie: DE WESTERHAAR !!!!!!
lid Is Offlinedit zet me wel aan het denken op 9-5-2010 om 08:05 zit je nog op het opel forum reacties aan het schrijven.
en nu is hij voor goed offline.
wat kan het leven toch oneerlijk zijn.
EBkadett
Deelnemerde mensen die wel gesponsord zijn steken zelf ook duizenden euro’s in hun auto. het is echt niet zo van ik heb een calibra verbouw die even voor mij voor 20.000,- dan ga ik met een sticker rond rijden.
dan doen ze er nog wel even 2.000,- bij en dan is het hun calibra.een jonge die ik ken had een sponsor die kreeg alle onderdelen voor inkoop +btw het heeft hem dus zelf ook meer als genoeg gekost.
hiervoor had hij stickers op zijn auto en moest hij op meetings folders uit delen.EBkadett
DeelnemerEBkadett
Deelnemereindelijk de motorruimte in kleur
ik geef hem eerst de zelfde kleur als de auto.dan de effect lak en blanke lak er over.
door dat ik weinig kleur lak en blanke lak spuit ervaring heb.
heb ik de blanke lak niet genoeg verdunt waardoor het 1 grote sinasappel geworden is ik mag hem dus eerst weer op gaan schuren en weer blanke lak gaan spuiten:(Uploaded with ImageShack.us
20 april 2010 om 12:37 In reactie op: Garret gt28 turbo op c20let, met standaard chip verstandig? #17656721EBkadett
Deelnemerhoi,
dit gaat dus over mijn auto.
ik heb met d nieboer gesproken over de bij behorende computer maar hij wil hem eerst op zijn corsa proberen.
als hij geen verschil merkt verkoopt hij hem aan mij.als ik nu deze air fuel ratio meter koop. kan ik dan snel genoeg zien of hij niet te arm of rijk loopt? er staat bij dat hij met sensor geleverd word. is die goed genoeg of moet er dan nog een wide band lambda bij komen. het moet wel deze meter zijn die past bij mijn andere meters. iemand ervaring met deze meter?
EBkadett
Deelnemerweer wat nieuwe foto’s
astra g dash
de afgezaagde rand
even passen
de steunen aan gepast
nog wat zaag werk
de schakel stang verlengd
de pook en astra g handrem op hun nieuwe plek
en weer passen
de ruiten wisser motor op zijn nieuw plek met daar boven nog een steun voor het dashboard.
stuk verlengd
en dan nu een probleem de ruiten wisser komt door de kachel heen.
het lucht aanzuig gedeelte komt achter het dashboard vakje en komt waarschijnlijk uit een golf 2 die is lekker kompact.
ik heb boven uit het kachel huis al een stuk gezaagd zodat hij goed past. en een stuk van de regelklep warme of koude lucht af gezaagd. nu moet ik dat allemaal nog aanpassen zodat de lucht daar straks niet langs loopt:hmmz:hmmz
dus daar vermaak ik mij nog wel even mee.EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
hoezo straks,voor al dit gelas en geplamuur, schrok ik me al dood wat hij woog :angel
maja straks genoeg paardjes onder de kap, om van z,n plek af te komen :)
bij de herkeuring van de rdw kwam hij op 1120kg:hmmz
dan maakt dat plamuur van nu ook niet veel uit.
EBkadett
Deelnemerjammer dat we in groningen geen tunnel hebben.
de eerste tunnel is 70km rijden en die is maar 1 km lang.
maar daar hebben we wel altijd een hoop lol als we er met de opel club door heen rijden. ramen open en gassen maar:)EBkadett
Deelnemerje hebt mijn spruitstuk goed na getekend;)
deze zit wat dichter op het blok mischien heb je wat aan die foto’s
http://cgi.ebay.de/Opel-Faecherkruemmer-C20LET-C20XE-Turbokruemmer-Kruemmer_W0QQitemZ220385508347QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item334ffffbfb8 april 2010 om 20:35 In reactie op: waar kun je de tin krijgen voor vertinnen van plaatwerk #17652474EBkadett
Deelnemerik heb het ook een x met die tin gedaan maar met verkeerde vloeivloeistof. dat kwam na een paar maand omhoog onder de lak.
dus ook de bij behoorende vloeivloeistof er bij kopen en niet die je bij normaal solderen gebruikt.EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door Ericjuh
origineel gepost door E+Bkadett
origineel gepost door Ericjuh
Hey,dat ziet er goed uit zeg :) heb je mooi gedaan..
Tevens dikke :wors voor je G-dash :)
Groeten Eric
ik dacht wat jij met een astra f dash kunt kan ik vast ook met een astra g dasch.
Jah, klopt, al ik dan dat gaatje van het digidash dicht gemaakt. Dit omdat het gaatje niet overeen komt met het gaatje in je glaasje :)
Groeten Eric
een gaatje boren werkt ook.
maar dat kun je wel beter doen voordat je er folie in plakt.
het is bij mij nu wat beschadigd. maar ik haal wel een x een nieuw glaasje en dan doe ik het goedEBkadett
Deelnemerorigineel gepost door Ericjuh
Hey,dat ziet er goed uit zeg :) heb je mooi gedaan..
Tevens dikke :wors voor je G-dash :)
Groeten Eric
ik dacht wat jij met een astra f dash kunt kan ik vast ook met een astra g dasch.
EBkadett
Deelnemerheb weer wat foto’s
kadett gsi dash in astra g dash gebouwd.
eerstde binnen kant uit het astra dash gehaald en aan de achter kant 2 hoekken er uit
opvul stukken van metaal gemaakt en er in gelijmd
en aan de achterkant verder opgevuld met polyester harswat plamuur er over
het orginele lcd glas is getind en die van de astra niet

beetje plak plastick er onder doet wonderen

ik heb veel reacties gehad dat de motorkap schanieren niet zouden passen.
door dat ik de plaat iets schuin gezet heb past het net.
nu staan ze op de allerlaagste stand met de kap er op gaan ze minder laagde motor ruimte begint er al op te lijken. maar wat een …:fy1:fy1 werk al die hoekjes schuren, heb geen vel meer op mijn vingers over.
-
AuteurBerichten










































