Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
EBkadett
Deelnemerals je de bak er af gehad hebt moet je hem op nieuw af stellen.
schakel stang los halen ( in de motorruimte achter het blok)dan zit in de bak boven de plek waar de schakel stang in de bak komt een zwart dopje.
die er uit halen hier een boordje 5 in duwen en met de hand de bak in de 1 zetten. dan kun je het boortje er nog een stukje dieper in steken als eerst. als je de pook hoes er af haalt staat bij sommige een pijl op het witte plastik stuk onder aan de pook en op de witte kunststof rand naast de pook een vierkantje de pijl moet naar het vierkantje wijzen.heb je geen pijl of vierkantje dan de pook in de 1 houden ( niet te ver naar voren)
dan de schakelstang weer vast draaien. terwijl iemand anders de pook op de goede plek houd.EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door freek corsa
Welk type zuiger bodem koeling is die speciale Botter zuiger bodem koeling ? ( slijm slijm, haha )Waar boor je, en waar richt je op, waar of hoe maak je de olie aanvoer ?
en wat kost het als jij (andre) dat doet
EBkadett
Deelnemerik heb het ook gedaan zuiger er via de boven kant uit en aan de zijkant zit een borgveer die er uit dan kan het busje uit de zuiger en is hij los van de drijfstang.
zuigers er in de zelfde volgorde en richting weer in zetten.fabian zijn vader heeft een zuigerklem( geen idee hoe dat echt heet) om de zuiger weer in het blok te zetten.
die heb ik toen geleend.18 juni 2010 om 06:00 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686851EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door freek corsa
Je mag voor de APK ook gewoon van die computer koelertjes op je dashboard hebben liggen om je raam te ontwasemen.Je mag die van mij wel lenen ;)
mocht ik er niet uit komen dan hoor je het wel
17 juni 2010 om 19:00 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686849EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
rijdt hij al?:D:worseven benzine halen en hij doet het.
maar ik ben eerst nog even wat dingen aan het aan passen voor de apk volgende maand.accu staat nu vast in de kofferbak in plaats van achter de stoel.
ruiterwisser stangetje verder verlengd dus die is ook weer klaar.
nu alleen de kachel nog:hmmz16 juni 2010 om 20:47 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686847EBkadett
Deelnemerdus het zijn de zelfde?
maar op verschillede manieren geschreven16 juni 2010 om 16:55 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686845EBkadett
Deelnemereds geeft aan dat je Bosch F6DTC bougies moet nemen
wat is dan het verschil met de FR6DC?15 juni 2010 om 15:45 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686842EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door skinsdale
huh wat raar waarom heb ik dat niet
en hij rijd perfect zonder die draadheb jij die chip zelf ingebouwd of eds?
deze is bij eds ingebouwd ik moest van hem wel mijn computer open maken om te controleren of hij echt op pin 24 zat.
dus hun doen dat ook niet standaard( als hun het al gedaan hebben?)EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door freek corsa
Dat potje is een pulsatie demper, die zorgt ervoor dat er geen druk schommelingen ontstaan in de brandstof druk.Ik heb altijd al zonder dat ding gereden, maar andere mensen zeggen dat ik gek ben, dus ik weet niet wat ik je nu moet adviseren.
Als je hem hebt, waarom monteer je hem dan niet gewoon :P
als het wel een soort drukregelaar is kan het dan niet zijn dat hij te weinig druk geeft als ik op de injectie rail 4-4.5bar heb staan?
14 juni 2010 om 18:24 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686839EBkadett
Deelnemerik heb de vraag ook naar eds gestuurd en heb antwoord gekregen.
hij zit op pin 24 en is een extra aarde draad die op de injectorrail moet komen13 juni 2010 om 10:14 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686837EBkadett
Deelnemerde draden van de schakelaar zijn rood-blauw-groen
en het losse draad is rood en is dikker als de andere draden op de foto het bovenste draad.12 juni 2010 om 14:42 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686834EBkadett
Deelnemeraan de schakelaar zitten 3 draden ( 1 moet weer vast)
en er is 1 dikke losse draadop het papier van de testbank staat phase 3
12 juni 2010 om 10:13 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686829EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door freek corsa
Heb je Patrick al gevraagd ?Hij is nu nog wel in China denk ik.
nee ik heb verder nog niemand gevraagd.
ik verwacht dat ik hier op het forum zeer snel het juiste antwoord heb.op de eds site staat het niet daar staat alleen het aansluiten van de standen schakelaar op.
EBkadett
Deelnemerdit zijn de waardes van de z20let injectoren
350ccm at 3,0 bar fuel pressure,
375ccm at 3,5 bar fuel pressure,
400ccm at 4,0 bar fuel pressure,
435ccm at 4,5 bar fuel pressure.
Resistance: 14,2 Ohm – Bosch part number 0280156021.
Injectors have a 4 hole configuration.volgens nieboer hoorde deze bij die auto
als ik op de eds site kijk staat daar dat er bij phase 3 een 4.5bar druk regelaar bij moet en er staat niks over andere injectoren?
EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door gsipiloot
erg mooi ding met de orginele voorbumper!!t enige wat ik persoonlijk zou veranderen zijn de side skirts en de diffuser aan de achterbumper
ik zou er orginele skirts opzetten en zon dikke achterlip van t zelfde merk als je lip op de orginele voorbumpermaar dat is smaak verschil hij is echt vet en je motorruimte is echt uber!!!!:wub
ik heb/ had originele side skirts.. maar das ruk, blijft water achter staan.. omdat ze om de hele dorpel vallen..
als je dat mooi vind moet je voor originele JMS side skirts gaan.

ik zoek ze ook nogsteeds :P
ik zal ze ook wel even op zoekken.
maar dan wel voor me zelf:P
of deze van metaal
12 juni 2010 om 09:34 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686827EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door freek corsa
D Nieboer weet dat wel ;)nee hij wist het niet meer:(
vandaar deze vraag
EBkadett
Deelnemerik heb gister weer wat onderdelen voor de kadett gehaald.
de computer met chip en standen schakelaar die bij mijn garrett turbo hoord

injectoren die ook van de zelfde auto af komen

Uploaded with ImageShack.us
de astra waar alles af komt had met deze setup
323,5PS @ 4167 tpm en 621,5Nm @ 3458 tpmUploaded with ImageShack.us
dus ik kan niet wachten tot ik alles gemonteerd heb en met droog weer een stukje kan rijden.
EBkadett
Deelnemerik heb er gewoon een motortje van een deur cv in zitten.
met voor in de auto een schakelaar.
het nadeel is alleen dat de stroom er op moet blijven staan tot je de klep open getrokken hebt.
veel motortjes branden dan vast.bij een golf 3 kan het wel met een druk schakelaar
bij mijn kadett en corsa een schakelaar die je om moet zetten.dat andere systeen van de post hier boven heb ik slechte ervaringen mee.
die heb ik op mijn motorkap zitten en binnen 2 minuten had ik hem al stuk.
en bij de achterklep van de golf 3 van mijn vriendin kreeg ik hem niet goed werkend.EBkadett
Deelnemerdie kerel in die porsche zal wel goed balen.:D
is een uitbouw ala d nieboer niks met daar jou randen weer in
of deze lenner slopen
http://cgi.ebay.de/Sehr-seltener-Kadett-E-CC-Lenner-Breitbau-TUV-/270589191467?cmd=ViewItem&pt=Automobile&hash=item3f005f652bEBkadett
Deelnemerheb ook een garrett gt2871
met h profiel drijfstangen en arp bouten en orginele zuigers
groter inlaathoedje en intercooler 76mm downpipe groep a uitlaathier voor moet ik nog andere injectoren, druk regelaar en pierburgpomp
met een chip op maat kom ik volgens vmax tussen de 310-330pk
en met andere zuigers tussen de 360-400pkde mail van vmax
Guten Tag,um den Gt2871R Turbolader von seiner Leistung her auszunutzen benötigen Sie andere Kolben mit geringerer Verdichtung. Die originale Verdichtung von 9:1 ist zu hoch um den Turbolader auszunutzen. Auch die Einspritzdüsen wären in dem Fall zu klein. Mit den Serien Einspritzdüsen und Kolben ist der Turbolader nicht sinnvoll einsetzbar da die maximal Mögliche Leistung in diesem Fall bei 310-330PS liegt. Um auf 360-400PS zu kommen benötigen Sie 470-550ccm Einspritzdüsen sowie eine Verdichtung von maximal 8,5:1.
Bei diesen Leistungen und geänderten Einspritzdüsen empfiehlt es sich immer das Auto vor Ort Abzustimmen direkt am Fahrzeug. Ein fertiger “Chip” / Abstimmung von einem anderen Auto passt zu 99% nicht da die verbauten Komponenten wie Abgasanlage, Nockenwellen, Ladeluftkühler, Kat, etc. bei den meisten Leuten total anders aussehen und nie 1:1 alles identisch verbaut wurde. Dies führt dann wenn man eine Abstimmung von einem anderen Fahrzeug übernimmt zu Problemen wie z.B. Stottern und Aussetzer des Motors bei schnellen Schaltvorgängen oder ruckeln das Motors bei bestimmten Drehzahlbereichen oder im schlimmsten Fall zum Motorschaden wenn das Gemisch zu mager ist.
Deshalb würde ich empfehlen größere Einspritzdüsen einzubauen sowie die Verdichtung auf 8,5:1 oder 8 bis 8,2:1 zu senken und dann einen Termin vereinbaren um den Motor bei uns vor Ort richtig einstellen zu lassen.EBkadett
Deelnemerer komen zeker een aantal van opel freaks grunnen.
als de kadett weer klaar is neem ik die mee anders met de golf van mijn vriendin.
handig een merkvrije meetingEBkadett
Deelnemerorigineel gepost door Andre Botter
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
btw op het podium had je het er over dat als je nog bredere banden wou gaan gebruiken dat je dan de moest gaan zagen in je wielkasten.maar jou wielkasten zijn al goed breed, en dan “nog” maar 205 breed er onder…
is het niet een kwestie van velgen met de juiste ET waarde?
ik rij zelf op dit moment met 215 op 17 inch 8 j ET 35 en mijn wielkasten zijn lang niet zo breed als die van jou.
De semi slicks vallen veel breder uit dan gewone banden ik heb er 225-35-17 onder gehad is geen probleem.
En in semi slick zijn er maar heel beperkt maten leverbaar.
Ik ga nu kijken wat er gedaan kan worden om er meer rubber en spoorbrete onder te krijgen maar ik denk dat het drastische maatregelen worden:D
Of een andere auto:oIk zit nu lekker in Italië uit te rusten en na te denken:D
En ben van middag met de Astra Station Turbo nog even door de F1 tunnel in Monaco aan het knallen geweest:wors
Er werden gelijk foto’s van ons gemaakt (nee geen Politie):P
Die staan er wel vaak te laseren maar eerst een verkennings ronde gelopen:Dandere auto? :cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry
EBkadett
DeelnemerEBkadett
Deelnemerorigineel gepost door jblfreak
de gevarenlicht schakelaar word geregeld via de multitimermaar
je kan een schakelaar met stekker van een astra F pakken die zijn t zelfde qwa inbouw en die hebben geen multitimer dus zo er in te zetten :angel;);)
dank je hier heb ik wat aan.:)
ik moest morgen toch al langs de sloop voor nog wat onderdelen kan ik die schakelaar gelijk mee nemen.EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door jblfreak
ziet er goed uit moet k zeggenmaar wel je licht schakelaar ff aansluiten he :P
vind alleen je stuur niets maar is mening
de licht schakelaar doet het al:D
alleen de alarm lichten kom ik nog niet uit:wtf
bij de kadett heb je 2 zwart-groen draden die de knipper lichten aan sturen.
bij de astra g schakelaar komt geen kniperend signaal weg.
nu heeft de astra stekker wel 2 draden die niet uit mijn astra schakelaar komen:hmmz -
AuteurBerichten




