Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
EBkadett
DeelnemerEBkadett
Deelnemerdie van mij staat inderdaat open bij stationair draaien.
klinkt in iedergeval logisch dat als ik de koppeling in trap en gas los laat dat hij dan uit valt.
EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door Vinci
http://link.marktplaats.nl/356574709je krijgt er zelfs de dashboard steun bij:hmmz
EBkadett
Deelnemermooi werk deef!
ziet er echt professioneel uitEBkadett
Deelnemerhet vacuum zit op gesplitst. hij komt van het gas klephuis aan de voor kant en gaat naar de dumpvalve
en naar de vacuum aansluiting naast de stekker onder het inlaathoedje ik weet niet wat dit ding doet maar er staat pierburg op
deze

het is een bailey dumpvalve op de boven kant zit wel een moer maar volgens mij is hij niet in te stellen

EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door DEEF
eej sander…. :jerry mooie kadett is ’t geworden…en retesnel ook zo te zien. :P
succes met het probleem……dank je, snel is hij zeker.
het word tijd dat ik weer een x naar een treffen ga waar jij ook bent.
ik ben benieuwd hoe je zafira er in het echt uit ziet.EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door bd.
ik zou die vmax brandstofdrukregelaar maar vervangen door een andere. naar wat ik er van heb gehoord/gelezen, gaan deze nogal eens lekken ;)
die lambda meter moet je volgens mij toch aansluiten op een aparte(wideband) lambda.de vmax drukregelaar is een omgebouwde orginele drukregelaar. als hij gaat lekken haal ik wel een andere maar ik denk dat het wel mee valt.
volgens de beschrijfing kan de meter op de orginele lambda aangesloten worden.
EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door sw16v
filmpje is wat onduidelijk hier buiten op de laptop. maar staat die helemaal open zolang je geen gas geeft, en als je gas geeft trekt ie dicht?die rail met meter zit de zelfde instelbare drukmeter op als Vmax, daar komen ze namelijk vandaan.
Nesoracing verkoopt geen rotzooi. en zal wel passen. maar je turbokap past dan helaas niet meer!
die jonge van Nesoracing heeft ook een bruuuuuuuuute corsa turbo :D
inderdaat hij staat open en als ik gas geef gaat hij dicht.
ik wil wel de turbo kap er weer op hebben.
en heb al een druk meter van freek gekochtEBkadett
Deelnemerorigineel gepost door freek corsa
Ik heb wel een druk meter die in een plaatje zit, dat plaatje past op je brandstof rail ;)u2u
EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door sw16v
niet lukraak gaan draaien, plaats netjes drukmeter er op. dan weet je de juiste druk!!!dat uitvallen bij koppeling intrappen kan ook je dumpvalve zijn die open blijft staan……
kun je er zo een druk meter tussen maken zoals op deze foto?
ik heb zelf ook het idee dat de dumpvalve te veel open staat.
film
EBkadett
Deelnemernog een vmax instelbaredrukregelaar vraag
hoe geef je meer druk inbus aan de boven kant naar binnen of buiten.
ik merk bijna geen verschil als ik hem in of uit draai?EBkadett
Deelnemerik heb de inlaat buis verlengd en nu zaagt de auto niet meer.
maar de afr meter schommeld nog steeds als de motor warm is.
als de motor koud is staat hij eerst op 17 en loopt dan langzaam terug naar 14.5als ik het gas in trap staat de meter goed en als ik schakel of gas los laat gaat hij gelijk weer naar 19
als ik in het zelfde tempo blijf rijden schommeld de meter weer?film.
http://www.youtube.com/watch?v=SGdyHcynvxUals ik rijd en ik trap de koppeling in vald hij uit.
ik trap gelijk de koppeling in eerst regeld hij zelf nog wat bij maar niet genoeg.film.
http://www.youtube.com/watch?v=8sw49_-Ifxwen nog 1 voor de lol met de telefoon van mijn vriendin 2e en 3e versnelling dit is toch fukking niet normaal:o
en dan trek ik nog niet eens echt hard op.
http://www.youtube.com/watch?v=FHXWZz9ifEImaarja wat kan mijn probleem zijn toch de temperatuur sensor?
in het spruitstuk zit weer 1 klein scheurtje op de foto in het midden rechts
kan dit ook het probleem zijn?

Uploaded with ImageShack.us
EBkadett
Deelnemerwat voor motor is het?
halgever?
EBkadett
DeelnemerEBkadett
Deelnemerdie klauwen zijn ook al behoorlijk duur
ik denk dat ops klauwen voor een stuk minder te krijgen zijn.EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door bd.
ik heb zelf ook porsche klauwen icm. rh zw1 velgen en dat past toch gewoon hoor ;)maar dan heb jij zeker 5 gaats?
hier zijn die porsche rem klauwen die ik bedoelde
http://cgi.ebay.de/Porsche-Bremsanlage-C20let-Gsi-Vr6-Turbo-Opel-/110549442510?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19bd429fceEBkadett
Deelnemerer staat een porsche set op ebay maar voor 4 gaats komt er een adapter van 20mm bij en dat gaat bij mij echt niet passen.
ik heb al wel antwoord van hennie
zijn antwoord:
klauwen passen niet plug en play
hartmaat aan de fusé is groter van de klauwenEBkadett
Deelnemerorigineel gepost door Andre Botter
zit je lucht massameter heel dicht op de turbo?
Dan is dat je probleem door de werveling van de lucht bij de turbo ingang meet hij niet goed..hij zit inderdaat maar ongeveer 20cm van de turbo
dit moet ik sowieso nog wat aanpassen omdat mijn lucht filter nu ook niet mooi zit.
dit ga ik nu eerst wel even doen.EBkadett
Deelnemerorigineel gepost door armando
Als ik dit zo lees kan het heeel goed te maken hebben met je Dumpvalve.
Deze blokken zij er heel gevoelig voor.
Als ie verstelbaar is staat ie te open. Anders FF testen zonder externe dumpvalve. Niet gaan lopen knallen dan,maar gewoon rustig kijken wat ie doet.En phase 3 is eigenlijk niet voor een Garrett turbo,maar kkk16/24/26
deze zijn trager in opspoelen.het is een bailys dumpvalve die niet is in te stellen.
ik heb geen idee hoe hij normaal hoort te doen dus hier een film.
het laatste stuk zie je mijn meter met koude motor.http://www.youtube.com/watch?v=zwf1-dV5qt4
en de meter met een wat warme motor
en na 2x gas geven valt hij wer uitEBkadett
DeelnemerEBkadett
Deelnemerorigineel gepost door axel
Moet je geen Bosch Bougies hebben, type FR6DTCeds geeft aan dat je Bosch F6DTC bougies moet nemen
als je die besteld krijgen ze deze binnen FR6DCEBkadett
DeelnemerEBkadett
Deelnemerorigineel gepost door sw16v
trek die zooi er is tussen vandaan!gewoon laten lopen zonder fancy meters enof sensoren er tussen.
dus enkel op motronic + ongehobbyde kabelboom
ga ik morgen wel even proberen als ik dat nu doe krijg ik ruzie met de buren.
ik heb inderdaat een hobby kabelboom die heb ik voor het cleanen op meerdere plekken verlengd-verkort
EBkadett
Deelnemerdie ook de motronic bestuurd
EBkadett
Deelnemerals hij warm is schommeld hij veel meer en valt dan ook gelijk uit als ik er geen gas op hou.
nu beweegt alleen de meter heen en weer maar als hij warm is ook de toerener zit trouwens geen kat onder
-
AuteurBerichten


































