Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@tamiya wrote:
@tamiya wrote:
Dus voor achter een set verlagingsveren? En schokdempers?(las ergens van Monroe) Hoe laag komt dat dan als ik bijvoorbeeld 30 mm pak(mindere verlaging kan volgensmij niet) Wil voor niks veranderen, wil eigenlijk helemaal niet omlaag i.v.m. drempels in woonwijk.
Nu kan ik goedkoop aan een setje achterveren komen(30 mm verlaging) en monroe schokbrekers(gas veren). Is dit een goede combinatie op een stijvere achterkant te krijgen? Of voldoen de originele dempers ook nog wel? Heb zo’n gevoel dat dit fietspompen zijn :hmmz
Ik zou een koni sportkitje kopen, kan je jarenlang mee vooruit en ligt lekker op de weg. Zelf ook een jaar mee gereden.
@tamiya wrote:
Vanavond bij een forumlid een MID van een Astra G opgehaald. Het begin is er voor de MID inbouw :agent
Je hebt nu een voorbeeld hè ;)
Hoi tamiya,
Ik heb nog een mid liggen met de benodigde stekker, hendel en kap. Heb het ooit aangeschaft maar nooit ingebouwd.
Mocht je interesse hebben..
Grtrz
Ik heb een roller liggen als het goed is. Zal vanavond even kijken, mag je wel overnemen voor een paar tientjes.

H3 fitting
bezind eer ge begint zou ik bijna zeggen ;)


ik doe het nooit meer :D
Is logisch dat de binnenkant ook gedaan wordt… Bij hoogglans verdichten wordt de velg in een bak gegooid en gelijkmatig verdicht… Die van mij blinken ook aan de binnenkant.. En tja dat vagvolk rijdt erg vaak met dikke velgen :)
23 september 2012 om 07:17 In reactie op: [Corsa B]Verschil sierlijsten/spatbordranden GSI/NIETGSI? #18067945de randen achter zijn korter als je het 1ste model gsi hebt. de randen van een normale corsa passen dus niet.
De jongen heeft ook nog een corsa b 4×4. Op migweb staat een topic hierover.
http://m.youtube.com/watch?v=0bgkDO9_n-c
Grtrz,
Patrick
@trashmetal wrote:
@PeterNoFear wrote:

Dít is gepolijst ;)
dit is dus duidelijk chroom
die ricky liet zien zijn gepolijst ;)in de winter heel licht insmeren met zuurvrije vaseline
die velgen zijn hoogglans verdicht en niet verchroomd en ik zou hier ook niet mee in de winter gaan rijden.
Hier een voorbeeld van mijn hoogglans verdichte velgen:

@nova…. wrote:
hahahaha..
Is teveel poetsen :jerry
Hoeist ermee patrick?? Sevenum toe?
Alles goed hoor en daar? Ja ik kom zondag ff.
Ik heb je zien rijden vorige week dacht ik op de Antony fokkerweg. Je draaide af richting de stadGeen Porsche c2 onder de kadett? ;)
@BlackDevil wrote:
@Haasje17 wrote:
Hoe gaat dat uitrollen in zn werk en als je enkel hetopstaande randje wil platrollen?
Blik flink warm maken en met een rubberhamer zo ver als nodig omkloppen.
ik heb het opstaande randje ook omgerold met een wielkastroller, ging goed :)
@FabianGT wrote:
Thnx! Ziet er wel erg fraai uit zo als het er bij jouw onderzit, bij mij was het écht geen porum haha.
je kan een stukje van de wielkast wegslijpen, net onder de bevestigingspunten van het plastic wielkastrandje. Of je rolt voorzichtig stuk voor stuk je wielkast naar buiten en kijkt elke keer of je wielkastrandje nog goed past. Ik heb dit gedaan met een wielkastroller die je op je naaf zet.
ik heb een koni schroefset in hard en hoogte verstelbaar en achter de stelschroeven verwijderd.
oke hier wat foto’s , de eerste foto’s zijn de wielkastranden wel licht bewerkt



Deze zijn ook 7 en 8 j

Onderstaande foto zijn de wielkasten wel helemaal aangepast

@FabianGT wrote:
Wielen verkopen?! :jerry
Haha nee ik ga even verder zoeken naar orginele opel wielen of een set met de juiste maten., tot die tijd hobbel ik even verder op wat 15 inchers.
thnx
je kan ook gaan voor 7j voor en 8j achter met 195/40/16 :), als je foto’s wil moet je het maar ff zeggen
@FabianGT wrote:
En weer eronderuit, teveel werk om knap passend te krijgen en wil niet op Range Rover hoogte rijden.
Weer verder zoeken… :sleepingHoeveel lopen ze aan dan? Ik rij zelf ook met 16 inch en ik heb eerst de wielkasten wat naar buiten gezet zodat de wielkastrandjes nog pasten en toen ging het goed met een schroefset.
ben er vandaag (zaterdag) geweest en er lag geen sneeuw :thumbup
dus het heeft weinig zin om morge te kome kijken :P..kan je me de nieuwe planning u2u’en?
grtz,,
origineel gepost door bettus accu
helemaal spuiten van binnen en van buiten. de corsa is van DunNow op het forum.ik weet dat er een andere motor in komt, ik geloof de 1.6 16v. de assen zijn schijven voor en achter. ik dacht voor geventileerd en achter gewoon massief. als ik het zo op het eerste blik zag waren de assen ook voorzien van PU bussen.
voor meer specificaties kan je beter de eigenaar even een mailtje sturen, of misschien dat de eigenaar hier zelf wel reageert…:thumbup
ehh :p
nee motor is hetzelfde alleen beetje aangepast.. en de schijven achter zijn ook geventileerd ;)
ik heb hem ook bij stroeve motorsport gekocht:

Ik zou zo niet weten wat de motorkap weegt.
origineel gepost door st3nnis
die carbon delen heb ik in england besteld ,ben even de naam van het bedrijf kwijt ,ik zal vanmiddag even kijken.
maar nu heb ik een paar vragen ,nlop mijn achteras zitten geen stalen remleidingen meer op en deze moet ik laten maken ,weet iemand de diameter van de leiding en schroefdraad?
en is dit bij elke auto onderdelenzaak te krijgen?en ik heb dit weekend mijn naven ed weer terug geplaatst met de schroefset en velgen maar nu lopen de originele velgen (de banden zelf) aan tegen de schroefset heeft iemand dit ooit meegemaakt?
alvast bedankt!
Achter de stad zit mascotte zuid, bij de brug richting de tongerestraat, deze maakt de remleiding voor je met felsrand :)
ik zou ze ook laten coaten.. ik laat me spullen altijd coaten bij v/d kerkhof in veghel, niet duur en super service.
Tel. 0413 – 364598
ik heb nog wel de electrische raammechanismen liggen en ook nog wel de deurbak met de schakelaar..de andere kant moet ik even zoeken.. bekabeling heb ik verder niet.

ik heb nog wel een remus einddemper liggen voor een corsa b 16, hetzelfde als je nu hebt maar dan met 2 rechte pijpen
grtz
-
AuteurBerichten