Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hmm net even gekeken maar ik kan ze niet zo snel, zitten ze zo goed verstopt? Iemand die mij misschien op weg kan helpen waar deze sensors precies zitten
Weet niet precies waar die zit zijn er twee volgens mij. Maar allebei loskoppelen?
Wat kom ik daar mee te weten als hij het zelfde blijf doen?Uitgelezen met de opcom en geen foutcodes
@bart-gsi wrote:
Kijken of iemand van het forum de clone software heeft…
Inmiddels download link gevonden dus vanavond na het werk even proberen of ik die clone op com nog aan de praat krijg
@bart-gsi wrote:
Verwijderen en opnieuw zonder update installeren…
Ik heb nu het probleem dat software geregistreerd moet worden. Dus kom niet verder wordt maandag een nieuwe halen denk
Nee niet specifiek van opel.
Wilde eigenlijk mijn opcom er aan hangen maar die doet het niet meer na updaten dus dat wordt een nieuwe halen@bart-gsi wrote:
Als het mml een keer gebrand heeft zal er altijd wat opgeslagen zijn… Ik vermoed je klopsensoren of bobine(s)
Zou je denken ik dacht het ook maar is dus niet.
Ik heb hem uitgelezen niks gevonden , 3 garages geweest en geen opgeslagen foutcodes.Vliegwiel heb ik ook aan zitten denken.
Maar ik vermoed toch dat het een verstuiver is.
Ik heb ze nog niet getest maar als de auto nu voor gloei en ik wacht iets langer met starten seconde of 15 dan start hij wel vlot.@Opeltje17 wrote:
Verstuiver lek test laten doen, wellicht dat er één of meerdere teveel retour lekt.
Die ga ik morgen even doen, maar ik vraag me nog stees af hoe ik deze waardes moet lezen.
Zoals ik ze nu lees is er met injector drie iets aan de hand waardoor hij op 3 en 4 corrigeer@wim-v6 wrote:
Snap zowiezo niet wsarom je meermaals het Contact uit en aan draait.
Maar klinkt als lucht in brandstof systeem of slechte verstuiver.
Startmotor gaat de eerste slagen ook niet heel hard.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Ik laat hem meerdere keren voorgloeien omdat uit te sluiten.
Nu weet ik sowieso niet waarom je denk lucht in het branstofsysteem te horen maar die slechte verstuiver daar zou ik wel in kunnen komen, vandaar de waardes boven vermeld met correctie per slag. Alleen nog iemand vinden die weet van af wanneer je kan zeggen dat de waardes niet goed zijn.
De startmotor vind ik echt niet verkeerd klikken.
Ik heb een filmpje gemaakt van de koude start met een paar keer voorgloeien.
https://www.youtube.com/watch?v=huzFfqSdcVk” onclick=”window.open(this.href);return false;
@wim-v6 wrote:
Startmotor slecht aan het worden??
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Maar volgens mij zijn de afwijking van de verstuivers te groot, alleen hoop ik dat iemand dit kan bevestigen.
Ik heb de retour slangetjes vandaag ook vervangen.Mocht de start motor slecht zijn dan zou ik dit toch wel horen?
De startmotor draait vrolijk rond, weet iemand hoe ik deze het beste kan meten?Niemand die hier iets meer over kan zeggen?
Hij start alleen slecht wanneer het lampje brand als hij voor moet gloeien, dus zeg maar na 10 uur stil staan.
@DeKleineMan wrote:
Mooi dat het gelukt is :thumb
Ik heb trouwens 2 tabbladen; 1 audio en 1 boordcomputer. Navigatie ontbreekt terwijl dat er wel op zit :???:
En kun je die verlichting check ook uitzetten met de opcom waar in de post hierboven gepraat word? Mijn vectra geeft al een half jaar aan dat het linker mistlicht stuk is terwijl dit niet het geval is. Uiterst irritant die melding….vooral als hij door het navigatiebeeld heen komt :swear
Je kan met opcom heel de check uitzetten
Het is gelukt, ik heb vandaag een opcom aangeschaft en de functies van de boordcomputer werkend gekrgen.
Nu heb ik ook meteen een check aan kunnen zetten als je dan auto op contact zet zegt hij welke lamp kapot is of als je vloeistof bij moet vullen.
@arjontje wrote:
Heb je wel 3 (of 4 met bluetooth) tab bladen in je scherm

Als je met de grote knop (of de linker knop van het stuur) draait maar het autotje dan hoor je dit te zien

Druk je op de bc knop (of drukken op het linker scrol wieltje op het stuur) dan krijg je dit te zien.

Ik heb maar twee tabbladen, radio en navigatie.
Niemand een idee?
Uit gelezen en middelste sensor gaf storing. Er stonden nog wel met storingen in. Dus denk dat ik ga kijken voor een opcom zodat ik zelf alles kan controleren scheelt me elke keer weer 30 euro om hem uit te laten lezen
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
@arjontje wrote:
Klopt als 1 sensor niet werkt dat schakels het systeem zit uit.
toch blijft het apart dat ik ze voor wel voel klikken en achter niet, en dat hij het soms wel doet voor .
Maar deze zijn dan in serie geschakeld ofzo? anders trok ik er 1 voor 1 los om te kijken welke niet werkt
@arjontje wrote:
Uitlezen. Als het icoontje op het dash brand dan is er een storing.
Ik laat hem vanmiddag uitlezen ben benieuwd aangezien ze het soms wel voor doen. En heb begrepen als er 1 is die niet werkt dat het hele systeem wordt uitgeschakeld
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
-
AuteurBerichten