Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Astra Coupe op zijn dak :( gelukkig niemand ernstig gewond.
http://www.nufoto.nl/fotos/261150/twee-gewonden-bij-ongeval-gorredijk.html” onclick=”window.open(this.href);return false;http://auto.marktplaats.nl/opel/516747304-opel-astra-2-0-turbo-opc-200pk-leer-navi-recaro-bj-2003.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Astra G OPC station, zeldzame verschijning!!
15″ past ;)
28 december 2011 om 18:52 In reactie op: Allemaal fijne dagen en post je astra plannen voor 2012 #17769245Een gezond 2012 toegewenst!
Mijn plannen voor 2012:
-Voorkant overspuiten (Steenslag)
-Velgen reparenen (Beschadigingen)
-Nieuwe pook (speling op mechaniek)
-Originele opel koplampen (nu angel eyes)
-LMM vervangen (Geeft af en toe een foutcode)
-Remklauwen + dragers blauw maken (zijn al blauw, maar niet netjes, door vorige eigenaar…)Dingen die ik wil doen maar hebben geen haast:
-Direct air intake
-Grotere injectoren
-Grotere intercooler
-Dumpvalve (welke in en uit te schakelen is)
-Aanpassing software voor zo’n 260 pk, moet haalbaar zijn.Hitteschild boven de uitlaat los?
Mijn eerste auto: Vectra A 1995 C20NE


Standaard Coupe Turbo velgen met originele bandenmaat. 215/40 R17
Beschadigingen op de velgen word aan gewerkt ;)

@Astraman wrote:
Issie van jou??
Was het maar zo’n feest king: Het is een demo-auto van de Opel dealer waar ik werk.
Vectra OPC op zijn winterwieltjes gespot.

Vandaag nieuw binnen gekomen!



De Astra J van mijn ouders heeft het wel. Knopje open of dicht inhouden en voila.. Heb je electrische ramen voor en achter of alleen voor. Daar kan het verschil in zitten misschien.
@dion87 wrote:
ik heb het ook op m’n astra coupe z20let
en op mijn vaders wagen precies het zelfde liedje, astra H 1.8
maar erg storend vind ik het niet, gewoon een kwestie van mak aan doenIk heb daar geen last van met mijn astra coupe z20let.
http://www.mathijssentechnics.nl/?View=page&part_id=400023&hid=877&lhid=&lvid=&mid=93″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik heb deze, voelt vrijwel gelijk als de standaard koppeling. Maar in jouw geval is deze misschien nog te licht.Yup heb ik ook gehad, gescheurde vacuumleiding. Daardoor werkt de interne blow off in de turbo niet en gaat de turbo “blaffen”.
http://www.youtube.com/watch?v=6c_BDMMoL_Q” onclick=”window.open(this.href);return false;
Handige handleiding hoe de ketting makkelijk te verwijderen, in een volgend filmpje word de montage ook weer uitgelegd.De ketting van de balansassen en waterpomp hoeft dus niet los.
Zie het wel vaker bij koppelingen, dat ze trillen met optrekken. Dit heeft er vaak mee te maken dat mensen te weinig gas geven met optrekken.
VW heeft bolle bouten en Opel konisch
Mijn ouders zijn nu eindelijk ook overstag. 18″ Irmscher Turbo Star velgen met Vredestein Wintrac Xtreme winterbanden.

Ik zou voor Opel Structure velgen gaan, en deze dan wit laten spuiten.
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/498512726/1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
(deze, maar dan zonder doppen)Zafira 1.6 doe je jezelf geen plezier mee, deze motor is eigenlijk te licht voor de auto. De Astra J met 120 en 140 pk hebben allebei meer koppel dankzij de turbo. En een Zafira mag maar 1000 kg trekken, en de Astra 1200 kg.
Overigens kun je de lichtschakelaar vervangen door een xenon-lichtschakelaar, deze stelt automatisch dus deze heeft geen stelknopje dan hoeft het dus niet te werken.
Voorbeeld (van een belgische website)
10 oktober 2011 om 15:49 In reactie op: na reparatie weer koelvloeistof melding! 2.0 gtc ’05 #17902702Er zit ook een vlottertje in het tankje, deze gaan ook weleens stuk. Daarom adviseren wij altijd het tankje samen met de sensor te vervangen.
Ehmmm zojuist gespot op Nu.nl :hmmz
(heeft altijd binnen gestaan… :angel)

Is dat de montageprijs voor een nieuwe unit? Er is een bedrijf AC Tronics die de unit kan reviseren, voor misschien wel minder geld.
Zit inderdaad een soort puntlas achter, heb mijne eraf gehad. Bij de Calibra zit het volgens mij ook zo.
-
AuteurBerichten