Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kleine voorraad
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel veilige kilometers toegewenst.
Heb je hem ook al of nog niet?
Zo snel mogelijk :kewlpics posten
Welkom Walter, snel die :kewlpics :kewlpics plaatsen wnt daar zijn we dol op


Verhaaltje bij de plaatjes:
This car is a 1972 Opel Rekord and is fitted with a V8 twinturbo engine These pictures are from the Evo3 version featuring an Chevy 302 with Garret T04 turbos, Zytek Formula 1 engine management system, Carillo rods, Wiseco pistons, Brodix Heads, Jesel Gear drive and rockers, Competetion cam etc. This engine dynoed 880 hp at 5000 rpm. It is supposed to rev 7000, but when dynoed the wastegates couldn’t keep up with the boost (1,75 kg and rising) so further runs were aborted. The gearbox is 3 speed TH-400 with a Gear Vendor Overdrive on all gears. This car has run the 1/4 mile at 12,0/140mph. The high ET is caused by the Ford 9″ 2,75 final drive.The car is currently undergoing further modifications as Kinesis 18″ wheels, Brembo brakes F:378mm/8 piston R:315mm/4 piston. Engine target: 1200 hp and some serious aerodynamic work. Top speed around 400 km/h
nou is dit eigenlijk al een wolf, maar toch nog ietsje meer wolf gemaakt:


V10 past er dus ook in :wors :wors
2 mooie manta’s
9+
We hebben het nagevraagd, en ze worden niet bij de set bijgeleverd, als het wel nodig is bij zo’n set worden ze er direct bijgeleverd.
Bij auto’s van de VAG-groep schijnt dit het geval te zijn
@Fearless wrote:
Vaste verlaging of schroefset?
Bij vaste veren wil het wel eens dat de veer strak op zn aanslagpunt ligt onderin de veerschotel. Dat knapt met volledig sturen/inveren. Hou hier minstens een cm ruimte tussen.
Sommige schroefsets hebben de neiging om te veel speling op de zuigerstang te hebben, wat kan knappen.
Het gaat om een schroefset, vorige eigenaar heeft er geen last van gehad, dat is het rare.
Kan ik er iets aan doen aan die zuigerstang??
@astralover wrote:
Maar hij is goedgekeurd, mag ik hiermee het forum versterken :D
Als je hem niet nog mooier gaat maken, dan mag het voor deze ene keer :jerry :jerry :jerry .
Ben erg benieuwd of je er uit gaat komen.Zag op 1 foto van een velg dat deze licht beschadigd was (niet om lullig te doen, maar kijk hem goed na).
Toch nog even logisch na zitten denken, maar de veerpootlagers lijken me sterk, dan zou je het continue moeten horen.
Het is dus alleen met maximale stuuruitslag , verder hoor ik helemaal niks en issie perfect.Iemand nog eventuele tips???
welkom en enjoy
mooie gts!!
8,5
Moeten we dan maar eens even na gaan kijken (als het iets koeler is……)
@arjontje wrote:
Zitten de veerpootlagers nog wel goed.
Die zitten toch bovenin in zo’n plastic ring???
Die hebben we wel open gehad en opnieuw ingevet
De vectra uit laten lijnen
Vreemd kenteken :hmmz :hmmz
8
Die van jullie stond toch niet daarbij John of wel, want dan heb ik er erg overheen gekeken
mooie corsa
8,5
Net in Breugel op de Piet Heinlaan een mooie zilveren B station met 17″ antraciete velgen gezien kenteken 21-FK-..
Zag er zeer mooi uit, iemand van hier???
I know :D :D :D :D :D
Ik ken de beste man ook niet, ook al is iets niet mijn smaak, wel altijd respect houden voor het werk wat gedaan is.
Meer doe ik ook niet
:jerry :jerry :jerry :jerry RESPECT :wors :wors :wors
@GTS Power wrote:
@drempelvrees wrote:
Vanmorgen even de schroefset naar mn zin afgesteld, stukken beter nu
uiteraard :kewlpics :kewlpics :kewlpics
:D :D :D
Zie mijn topic :thumb :jerry :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics
Ze zeggen wel eens van het zijn de kleine dingen die het hem doen.
Vanmorgen heb ik de schroefset afgesteld zoals ik hem toch mooier vond en het ziet er nu echt perfect uit, mooi een geheel.
Tevens een kleine fotoshoot gedaan:

Kwam toevallig een originele vectra tegen dus de mijne er maar even langs gezet (deze had wel een OPC-line paket erop zitten)


Hij is hier nog niet gepoetst zoals ik zou willen (helaas geen tijd voor)




Vanmorgen even de schroefset naar mn zin afgesteld, stukken beter nu
-
AuteurBerichten