dragon1

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 125)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: C2.0NE chronische hik #17537464

    Gisteren weer aan het zoeken geweest. Helaas nog niet verholpen.
    Moest ook even het thermostaat vervangen omdat deze open bleef staan, Nu begint het probleem van het pruttelen enz veel sneller omdat de temperatuur weer sneller oploopt. Ook nog even compressie-test gedaan maar alles gewoon netjes (10.5-11)

    Iemand nog ideeen wat het probleem kan zijn? Begin nu steeds meer aan een andere motor te denken, word er een beetje hopeloos van.:(

    In reactie op: drukbegrenzer nodig? Ja of nee. #17543721

    Heb je toevallig zoiets liggen dan?;)

    In reactie op: dakrails astra station F #17549713

    Om de dakrails los te halen moet je de hemel losmaken. Rails zijn vanuit de binnenkant geschroeft.
    Volgens mij zijn ze wel eens zo (origineel?) geleverd, want er zijn dakgootlijsten voor een station zonder rails te krijgen.(worden in Duitsland wel eens aangeboden)

    Nog een setje over toevallig?

    In reactie op: Astra coupe Wegmisbruikers #17547134

    Die mannetjes daar hebben altijd wel wat te zeiken. Heb de aflevering niet gezien, maar zo gaat het altijd. Spreek uit ondervinding. Mijn rekord staat op 8x in 1 week aangehouden. Ook al konden ze me niks maken.

    Blij dat ik nu een station rijd. Kijken ze bijna niet naar om.

    In reactie op: post hier je km stand #17500639

    Astra F Station CD uitvoering
    bwj. 1992
    motor: C2.0NE
    kmst: 277.000

    In reactie op: achterruiten wisser #17544737

    Achterwisser hoort toch gewoon rechtop te staan in rust stand. Ieder geval was bij die van mij ook zo voordat ik het zooitje gecleant heb.

    In reactie op: Stationtopic Astra #17389628

    origineel gepost door astra tje
    dit is mijn astra geweest een jaar of eeehhh 4 geleden :P

    Hoeveel was deze verlaagt? Ziet er mooier uit dan mijn 40mm verlaging.

    In reactie op: C2.0NE chronische hik #17537462

    Kabelboom heb ik al van je.

    In reactie op: C2.0NE chronische hik #17537460

    Zal hem morgen eens lostrekken. Kijken wat er dan gebeurt.

    In reactie op: C2.0NE chronische hik #17537458

    Die ook maar eens nakijken dan. Weer iets voor op het lijstje.
    Kom er anders wel eentje bij jou ophalen Bjornno;)

    In reactie op: C2.0NE chronische hik #17537456

    was mijn gedachten ook Sjoerd

    In reactie op: vragen over doorlassen of 'puntlassen' en alu. of #17524271

    Ben dan zelf plaatwerker en moet zeggen dat wat Niels op de foto’s laat zien gewoon netjes is en zoals het hoort. Natuurlijk wel jammer voor die proplasjes ipv puntlasjes Maar zo een machine is ook echt schreeuwens duur.

    Tegenwoordig word trouwens ook niet meer gelast maar hardgesoldeert ivm warmte inbreng. ;)

    In reactie op: vragen over doorlassen of 'puntlassen' en alu. of #17524267

    @bbg_gendt

    Denk dat de jongens die in de autoschade zitten elke dag wel weten hoe ze iets moeten lassen aan de auto.

    Maar je moet me toch eens vertellen hoe je iets strak krijgt als je eerst alles afsmeert met kit.

    In reactie op: cleanen deurklinken #17527561

    Dus als ik het goed begrijp mogen de achterdeuren en de achterklep van een station ook niet gecleant worden?

    In reactie op: C2.0NE chronische hik #17537453

    Ploffen doet ie niet. Mist gewoon vaak 1 cilinder. Eigenlijk geen vast patroon in dat missen. Hoor hier vaak iets over originele bougies. Denk dat ik dat maar eens ga proberen.

    Koppakking denk ik haast ook van niet. Olie en koelvloeistof gewoon netjes op pijl en geen gekke kleuren of andere dingen.

    In reactie op: C2.0NE chronische hik #17537451

    Tja als overslaan kun je het ook bekijken. Bij warme motor is het stationair gewoon op 3 cilinders lopen. Met optrekken is het pruttelen en bijna niet trekken tot een toerental van 2500/3000. Daarboven doet ie weer een beetje normaal. Als ik dan normaal rijd en wat gas wil bijgeven om in te halen dan is het ook weer pruttelen en niet trekken. Soms ook alleen maar stoten, dus ook weer 1 cilinder missen. Moet dan echt 1 versnelling terug om toeren te maken zodat het een beetje weg is. Word er echt gek van

    Ga wel gewoon van die reiniger erin gooien. Zoals je zegt. baat het niet, schaad het niet.

    In reactie op: C2.0NE chronische hik #17537449

    Ga ik daar wel even zoeken. Wat is de beste manier om die injectors te reinigen? Van dat goedje/reiniger in de tank?

    In reactie op: C2.0NE chronische hik #17537447

    Zou die dan niet hetzelfde doen bij koude en warme motor?

    In reactie op: Bumpers/Spoilers etc. Je vindt het hier! #17289346

    Heb eens een afdekking gezien die over de paravan en ruitewissers komt. Loopt dan gelijk met de achterrand van de motorkap.
    Weet iemand waar ik deze kan kopen?
    Al even via Google aan het zoeken geweest maar kan niks vinden:(

    In reactie op: Tigra wilt niet aanslaan X14XE #17510515

    Goed om te horen. Wat was het probleem nu?

    In reactie op: inlaatcollector verschil x1.4xe Tigra/Corsa #17530561

    Zou zelf voor Mantzel of Dbilas Dynamics kiezen.

    In reactie op: show hier je tigra……! #17287887

    origineel gepost door tomj

    origineel gepost door Kaneda
    doe ik bij deze ook maar ff een fototje van me tigra

    ongeveer een half jaar terug

    Wow gave bak man
    vooral die mooie blauwe kleur.
    je lak is wel wat gekreukt he..
    :wtf

    Net gewassen. Moet alleen nog even gestreken worden:P

    In reactie op: inlaatcollector verschil x1.4xe Tigra/Corsa #17530553

    dan daar maar eens over nadenken. Eerst maar eens geheel cleanen die Tigra body. Motorisch komt dan wel later

    In reactie op: inlaatcollector verschil x1.4xe Tigra/Corsa #17530551

    Heb er dus de korte versie op zitten. Dus gewoon die erop laten zitten volgen jou? Ben nu niet op zoek naar megapower. Maar beetje meer mag altijd wel;)

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 125)