Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Setje Camberbouten regelen.
Lijkt mij dan ook wel.
Al eens geprobeert om eerst eens te starten en dan verlichting aan. Weet niet meer welke type astra dat heeft maar daar doen de nieuwe lampjes het ook niet totdat je hem eens gestart hebt.
Heb je toevallig lampcontrole op je G? Dus dat ie aangeeft dat er een lampje stuk is.
Minuutje of 20-30 als je het rustig aan doet. Zit maar met 2 schroefjes per kant vast en 2 moeren aan de achterkant. Laatst namelijk zelf ook moeten doen voor plaatsen van afneembare trekhaak. Zat een vaste onder.
Weet niet hoe groot die deuk was maar klein deukje mag eigenlijk niks uitmaken voor het plaatsen van de trekhaak. Enigste wat moet gebeuren is 7 gaten boren in de achterkant. Zo zit de mijne in ieder geval vast.
18 juli 2010 om 22:51 In reactie op: opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!! #17515712Kom zaterdag even kijken. Is al weer 2-3 jaar geleden dat ik geweest ben:swear
origineel gepost door Nick-GSI
als ik het zo lees is dit de 1e keer dat je een riem gaat vv. Als je niet weet hoe het moet laat het dan doen, als het fout gaat dan kan je de hele cilinderkop eraf halen en ben je nog meer geld kwijtDacht ik net ook aan toen ik alles las. Gaat het fout met de riem dan gaat het goed fout. Gaat een hoop geld kosten dan.
Heb laatst met de eigenaar van een dieseltechniek bedrijf gesproken ivm met de Vectra B 2.0 DTI van mijn moeder. Ook wat betreft die brandstofpomp. Hij vertelde mij dat die pompen (elektronica) stuk gaan door het hard worden van de retourleidingen (kosten een paar euro) Hierdoor scheuren ze en zuigen lucht aan die hierdoor in het dieselcircuit komen. Nu schijnt het dat de elektronica gekoeld word door de diesel. Door de lucht in de leiding kan Vaporlock ontstaan waardoor de elektronica niet meer gekoeld word en deze dan stuk gaat door gebrek aan koeling.
Kan iemand dit verhaal bevestigen?
Zijn gewoon koppelstukjes voor te krijgen. Gewoon bij de automaterialen zaak te krijgen.
Kijk eens of de leiding niet kapot is bij de sponning van de auto naar de klep, dus bij de rubber doorvoer van de klep. Komt wel vaker voor door dat steeds open en dicht maken van de klep.
origineel gepost door TigraTunerke
:kewlpicsWil ik best doen, maar zoals gezegd “mits we het over hetzelfde model stuur hebben”
Als de topicstarter ook even zou willen laten weten welk model stuur hij heeft.Heb net even gekeken. Heb er toevallig eentje hier liggen. Is toch echt 1 geheel airbag+kap.
Mits we het tenminste over hetzelfde model stuur hebben.Dit middendeel is de airbag. Dus je zou een andere stuur airbag moeten hebben en die monteren
origineel gepost door febiansan
het is geen dikke brutte astra maar ik ben tevredenNiks mis mee hoor. Nette Astra.
Persoonlijk zou ik de grepen en stootlijsten in de kleur zetten.Had hetzelfde probleem een week of 2 geleden met mijn C1.8XE. Op aanraden van Wim ook de nokkenas sensor vervangen en loopt nu weer perfekt.
Passen die Nexia sloten ook in een Astra F Station?
Sensor vervangen en loopt nu weer mooi door in de toeren. Bedankt voor de oplossing Willem:thumbup
Was met diegene aan het mailen om het rollend chassis met schermen en achterklep over te nemen. Wil hem dan gewoon weer opbouwen met de Tieg van de vriendin. Die heeft namelijk een beetje last van kont-rot. Hopen dat ik het eens word met hem over de prijs. Toch zonde dat zoiets de pers in zou gaan.
Dit is een hulpstukje om je ventieldopjes los te draaien.:hmmz Zie er eigenlijk het nut niet van in, maar ja.
Bevallen zeker goed. Rijd ook wel lekker. Alleen een keer de schades van de velgen wegwerken en ze opnieuw spuiten. En dan kunnen er weer een tijdje tegen.(Als het dinnetje maar de stoepranden met rust laat:swear)
Bekende velgjes onder die blauwe Corsa. ;) Die zitten nu onder de Tigra van mijn vriendin.
Morgen maar even die sensor vernieuwen en dan kijken hoe hij loopt. Tot nu toe geen negatieve opmerkingen over de motor. Mis natuurlijk wel het koppel onderin zoals bij de C2.0NE.
Na ja, dan heeft ie wel een rare noodloop. Kunt er gewoon flink mee doorkachelen. 140-150km/h geen enkel probleem.
Maakt die kapotte sensor eigenlijk ook nog iets uit voor verbruik, koppel, enz?
-
AuteurBerichten