Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Denk niet dat het alleen vanwege die motor was dat de papieren ingenomen zijn. Reed ook al maanden lang rond zonder APK
Blijkbaar toch de papieren terug gekregen nadat ie waren ingenomen.
Stuur me even je E-mailadres via U2u. Kan ik je de foto sturen.
Mocht je interesse hebben, ik heb nog van die stukken motorkap liggen waar die gsi-happers inhoren. Dus van die inlasdelen
Ik zou gewoon weer terug gaan naar de garage waar je hem gekocht hebt. Zoals je zegt heb je nog 2 maanden garantie. Dus laat hun het maar oplossen. Ze zullen je de Corsa toch wel verkocht hebben als zijnde goed.
Blijkbaar toch probleempjes ermee, dus terug gaan. Garantie is garantie.Lijkt me dan dat minimale maat 14 inch is. Denk niet dat je met 14ers voor en 13ers achter wil gaan rijden.
Blijkbaar is het sociale niet echt zijn sterkste punt
Niks is tegenwoordig meer veilig blijkbaar. Echt klote voor je.
Ik houd mijn ogen open voor je hier in omgeving Nijmegen/Cuijk.Heb er al eentje terug gevonden van iemand hier op het forum, dus hoop deze mooi Ascona ook te spotten.
Zijn de randjes van de schijven afgeschuurd, dus de buitenrand die blijft staan terwijl de rest afslijt. Kan zijn dat ze daardoor gaan piepen met de nieuwe blokken.
Hou er wel rekening mee dat zo een enkele plaat kan gaan resoneren als die in de auto zit. Is te verhelpen met een versteviging maar die zie je natuurlijk weer aan de binnenkant van de auto. Ook weer niet mooi om dat te zien.
Een jaar of 10 geleden heb ik er eentje gehad. Een grijze. Kenteken weet ik niet meer. Is toen dood gegaan toen de linker veerpoothouder kompleet afscheurde door rottigheid.
Is toen ook naar zijn laatste rustplaats gegaan.Gewoon even bij bedrijven navragen vanwege je kleur en of dat in folie te leveren is. Voordeel is wel als je het niet meer wil je gewoon de folie eraf kan trekken.
Vorige eigenaar van de mijne was net zo. Half bos in de goten en 20kg zand is de wielkasten:swear
Misschien een idee om het te laten folien in de kleur van je auto. Als ze komplete auto’s kunnen wrappen zal een ruitje wel geen probleem zijn.
Zou mijn C1.8XE ook niet meer willen ruilen voor de NE.
Dank je. Wel veel . tjes hoor:jerry
Geldt dat van die kleppendeksel ook voor de C18XE?
Beugels kunnen eraf maar dan moet je de hemel losmaken in de auto. Je zou eventueel de lijsten eraf kunnen klikken om overal bij te komen. Lijkt me net wat makkelijker. Zooi onder de lijsten zul je altijd wel houden. Heb die van mij 2 maanden geleden schoongemaakt en nu ligt er al weer een hoop zooi onder.
Zal waarschijnlijk wel terugkomen met verschuiven van de stoel. Heeft de Vec van mijn moeder ook last van. Schijnt dat na een tijd de stekkerverbinding een beetje lam word. Je zou kunnen proberen om even een klein tierapje om de stekkers heen te doen. Helpt meestal wel.
Ben zelf overgestapt van 20NE(115pk) naar C18XE(125pk) en moet toch zeggen dat ik zelf de trekkracht onderin mis van de NE. Bij en XE begint de lol pas vrij hoog in zijn toeren. Daarentegen ben ik wel blij met het verbruik van de XE is stukken lager dan de NE.
Olie verbruik heb ik bij beiden eigenlijk geen last van.Volgens mij alleen de slangen en de pomp.
Anders even langs gaan bij een bedrijf dat LPG inbouwt. Lijkt me dat die wel weten wat je nodig hebt
Kijk, nu komen we verder. Dus geen steekfitting. Doe maar even wat Kdebruijn zegt met het omdraaien van de draden. Dan zal ie het denk ik wel doen.
Nope, de G heeft weer losse fusees.
En dat probleem met de F heb ik zelf ook (17inch en 65mm verlaging). Ben zelf ook weer toe aan nieuwe banden. Er schijnen wel ook verstelbare toplagers te zijn. Nog niet echt in verdiept of ze voor de F te krijgen zijn.Had hetzelfde probleem met de Tigra van mijn vriendin. Camberbouten erin en het is opgelost.
-
AuteurBerichten