Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Waarom vraag je Andre botter niet die maakt uitlaten op maat van goede kwaliteit
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
Ja ik ook ze moesten een Manta gebruiken ipv een Kadett :ass
Als je Geduld tot december hebt zie je het ;-)
@mantadevil wrote:
klopt na mate je langer rijd komt er meer geluid uit
had ze ook altijd onder de manta zitten en geven een super geluid
wat ook wil helpen is even flink door trekken en hard rijden
dan versnel je het wat
hahahah maar dan is de kans dat je roze pasje weg is zo grootFf op vakantie na duitsland en gas erop helpt ook :D
@schrump wrote:
en hij loopt weer prima!
bleek ook een stuk pakking te missen van het inlaatspruitstuk, bij de 4e cilinder.Ah ok heb ik ook weer wat bij geleerd. Gélukkig dat de motor weer goed loopt
@wfvdijk wrote:
Vanmorgen op de A2 bij Den Bosch 2x New Kids manta op trailer. Onderweg naar de opnames?


Ziet er wel grappig uit me eigen Manta zo te spotte. Als die uitgeleend is :-D was inderdaad onderweg na de opnamens. Ik ga binnenkort een dagje kijke
1 juli 2011 om 16:23 In reactie op: Vreemde vondst marktplaats: dik inlaatspruitstuk C20XE #17867364@kadett4x4 wrote:
hier op het forum stond er een tijd geleden ook een te koop.
was van iemand die iets met een manta had, dacht ik.
dr anthrax, ofzoiets.groeten.
Klopt dat was ik die van mij is verkocht alleen was de mijne bewerkt samen met een gasklep. Scheelde wel een paar pk en merkte wel lichte verschil
@lenn0 wrote:
Klopt allemaal. Ik rijd met c20xe in mijn manta, met x20dth plaat inderdaad, en ja montage gewoon zoals het hoort.
Hillclimber16v die hier ook op het forum zit is bij mijn weten degene die heeft uitgevonden dat deze plaat geschikt is voor gebruik bij c20xe achterwielaandrijvers icm 1.8s bak.
Al weer een tijdje geleden was ik zelf op zoek naar een goede plaat icm plat vliegwiel, die je niet verkeerd om hoeft te monteren.
Hij had over deze plaat al eens wat opmerkingen geplaatst en mij nieuwsgierig gemaakt. Blijkt dat ie er al 5 jaar mee rijdt…
Grappige is dat op heel het internet verder niks over deze combinatie te vinden is. Terwijl er al vaak discussies zijn geweest over het andersom gebruiken van de 2.4 plaat bijvoorbeeld. (wel/niet gewenst van het andersom belasten van het verenpakket)
Ik nu zelf ook een klein half jaar met deze plaat zonder problemen. Kan genoeg vermogen aan (x20dth heeft standaard 230nm koppel), nog nooit doorgeslipt.Aanrader. :thumbup
ok mooi super bedankt dan ga ik hem bestellen want de nieuwe motor gaat met 240 pk rijden. kijken of die dat aan kan
thx :thumb
@lenn0 wrote:
Als je wil rijden met je platte aluminium vliegwiel, dan zou je al niet de combinatie kunnen maken met een c20let koppelingsplaat.
Wil je dan toch een goed passende turbo plaat in de juiste diameter, dan zou ik in jouw geval de x20dth turbo diesel plaat pakken. (oa vectra 2.0 16v turbo diesel)
De standaard plaat is al een mooi fabrikaat en kan aardig wat vermogen aan, wil je meer dan zijn er ook genoeg raceplaten beschikbaar, oa bij biesheuvel.
(wel even opletten dat je de juiste pakt, je moet de plaat hebben die origineel voor de F23 bak is, er is er ook een voor een F18 met andere vertanding)Ik gebruik deze plaat zelf al een tijdje en als het nodig is koop ik zo weer dezelfde. Omdat het allemaal gewoon past zoals het hoort vind ik dit een mooiere oplossing dan het andersom monteren van een c24ne plaat.
dus als ik het goed begrijp rij jij zelf met een c20xe in je manta? en heb je deze plaat erin. als dat zo is dat ga ik ook wel voor de x20dth. met deze plaat moet je dus niet met de tekst vliegwiel aan de juiste kant zetten?
1.8s
Volgens het Programma van de Brezan is de vertanding van een koppelingsplaat van een Omega 2.4 en een c20let hetzelfde ik ga wel rijden met een plat vliegwiel omdat ik een aliminum vliegwiel heb
@eddepet007 wrote:
mja had der 1 staan voor ze maar ze weten niet van door pakken dus die is immidels weer verkocht maar heb der nog wel 1 staan mochten ze intresse hebben evt ook wel zonder motor
gsi intrieur heb ik ook nog wel staan 150 euro tjes losze hebben beide mijn nr wel
mochten ze het lezen mijn nr is 0611141316Dank je Eddie voor het reageren. Ik ben net terug van het bedrijf dat ze nodig had alleen zijn ze inmiddels voorzien
@eddepet007 wrote:
ja komt een nieuwe zwarte doet ook weer mee
hoorde ikklopt volgens mij hadden ze jouw gebeld voor de gele manta
ze zoeken nog een sloop manta. hij hoef te rijden maar mag niet teveel kosten. 500 euro zo en 1000 als hij dezelfde bumpers heeft als de mijne. maar mag geen opendak hebbendus als iemand er nog 1 heeft kan hij contact met me opnemen op nummer 06-48676250
er wordt ook nog een standaard manta gsi interieur gezocht@brobbel1 wrote:
@dr_antrax wrote:
Ja ze gebruiken de mijne. Ze hebben die dag mijn wagen niet nodig voor de opnamens
gaat je manta weer in een film mee doen dan??????????
ja dinsdag gaat de wagen erna toe. kan helaas niks vertellen over de film maar dit keer komt er een groene manta bij voor de stuntscenes.
@sinister wrote:
nog een keer de Lexmaul (enkel mist de voorbumper, deze is van csr als ik het goed heb)

hey me oude kadett :jerry was inderdaad een csr bumper
Ja ze gebruiken de mijne. Ze hebben die dag mijn wagen niet nodig voor de opnamens
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
@dr_antrax wrote:
een mooie golf 2 of 1 16v gti zou ik wel erbij willen. lekker om te jagen. alleen zijn wel stuiterbakken
Dat is vloekken in de kerk golf 2 :puke
altijd handig voor de winter ;) heb nog een winterauto nodig voor als de manta in de stalling gaat. maar eerst volgende maand na de opnames de nieuwe motor inbouwen zodat ik eindelijk eens vrij rijden kan mee doen
@louwe 16 klepper wrote:
@dr_antrax wrote:
een mooie golf 2 of 1 16v gti zou ik wel erbij willen. lekker om te jagen. alleen zijn wel stuiterbakken
de laatste type 1 8 klepper
is sneller dan een type 2 16 klepper ;)
type 1 16 klepper is er origineel nooit geweestja wist wel dat er origineel bij de golf 1 geen 16v in was bedoelde met omgebouwde. maar wist niet dat de 8v sneller was dan de golf 2 16v.
een mooie golf 2 of 1 16v gti zou ik wel erbij willen. lekker om te jagen. alleen zijn wel stuiterbakken
Na ja denk dat de gemiddelde 16v gti van een Manta wint. Wel is een c20xe in een Manta sneller dan een g60
@Fearless wrote:
volgens mij wordt het weer een beetje regenachtig……
bij regen zie je mij niet op circuit komen :P heb al teveel pech gehad met regen :jerry
@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
owja 214 niet 216
als je een c22xe wilt gaan maken en grotere injectoren wilt
turbo injectoren van 304 cc bedoel je van een c20let?
de stap na c20xe injectoren zijn volgens mij die van de rode ecotec x20xev de zijn rond de 250 cc rond de 3 bar weet het exacte hoeveelheid niet maar zijn wel groter dan c20xe injectoren.
ja die van een c20let. ik krijg wel een remap maar denk dat de c20let nog steeds teveel van goede zijn. denk die van een x20xev klinken beter. heb alleen nu wel welke liggen van een c20let dus ga nog kijken wat ik doe
@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
rond de 235 a 240 meen ik bij 3 bar
heb het ooit eens uitgerekend was iets van 4 of 6 cc meer dan dat je de creme injectoren op 3 bar zet…
verschil is in mijn ogen dus te verwaarlozen.
Hmmm ok thx dan ga ik toch de turbo injectoren gebruiken voor me c22xe
Maar hoeveel cc waren de blauwe die waren meer
@corsaboy wrote:
zag jouw wagen idd op een gegeven moment staan voor die sigaretten keet.
Blijft een dikke wagen hoor :Ddank je ik had geen te lopen dus had ik de wagen daar geparkeerd :jerry was wel makkelijk toen ik me nieuwe 400 stoelen kocht en de rest. ik kreeg nog een speciale plaats aangeboden van de organisatie maar had geen zin dit keer om zonder auto te zitten.
@mooiwark wrote:
wij hebben jou ook een paar keer gezien… zondagmorgen reed je nog langs ons, op ons (bagger)/prive veld…. maar als je een nl kenteken had ging het al van junge!!!! we zijn ook wel 100x gevraagd of wij de man met de goene manta konden…. :???:
ik had nog gekeken of ik bekenden auto’s zag maar ik zag alleen andre botter en pastry kort toen ik vrijdag aankwam. was van jullie dat veld waar op het hek stond wir sind die hollander?
-
AuteurBerichten