Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ok maar bij staat alles uit en 13,6 is dan toch niet veel? heb er zelf last van als me lampen aan staat en ik op de start trap dat op hogere toeren hij stroom tekort komt. of zou dit aan een slechte massa liggen?
nou mensen probleem lag toch aan de uitlaat die achteren heel erg tegen de cardan aan kwam. we hebben de uitlaat stuk weg gehaald en stuk minder nu. volgende mnd gaat de andere uitlaat eronder dan is het helemaal weg probleem
ja bij mij was het nooit problemen begonnen sinds me uitlaat aangepast hadden, me uitlaat trilde toen al alleen viel het toen nog mee. maar nu zit hij achteren erg tegen. als goed is wordt de uitlaat binnenkort compleet vervangen voor een groep a.. denk dat ik hem misschien probeer volgende week te draaien
bedankt mensen ik zal vandaag even alle opties controlleren ik laat jullie weten als ik meer weet
origineel gepost door Maartuh
heb ik ook gehad door mijn uitlaat tegen een draagarm, ook dezelfde snelheid (c20xe blok)het is ook een c20xe ;) bedankt zal straks er even onder duiken
zoveel ik weet zit de veer erin… en hij trilt alleen boven de 110 daaronder kan ik zo hard optrekken als ik wil
origineel gepost door henk 400rr
Welnee, laat maar springen die bak, d’r zijn er nog genoeg over. :Dnog wel.. ;) denk dat over 3 jaar het aardig uitgedund zal zijn.
ben benieuwd of het lukt zit zelf dat weekend in duitsland bij oschersleben
zoek even op manta en gummi dan vind je ze allemaal
kijk even op ebay daar staan ze vaak nieuw:)
origineel gepost door louisgsi
origineel gepost door dr_antrax
origineel gepost door louisgsi
origineel gepost door Miruni
De 280 Grd. nokkenassen van Catcams staan inderdaad niet op hun site.gewoon even naar de nederlandse importeur bellen dus?..
of moet ik ze ergens anders weg halen?gaat om de nokkenassen die ik heb, als goed is kan het zijn dat ze er staan onder 278 grd. van catcam misschien dat je die wel vind.
die is er wel 277/278.
maar kunnen die er zo in of moet ik nog meer aanpassen?zoveel ik weet hoef er niks aangepast te worden. standaard blok verder. de lift is ook maar 9, nog iets dus redelijk tam
even kleine aanvulling op me vorige bericht. je hebt wel een goede inlaat nodig. heb zelf een oude type mtech sfi vervanger. de nieuwe type zorgde ervoor dat ik 7 pk miste.
en de uitlaat moet minimaal groep N zijn maar beter groep a omdat de nokkenas op hoge toeren helemaal open gaat. verder is hij nadat hij afgesteld is heerlijk om dagelijks mee te rijden.
als je me je email stuurt kan ik je de gegevens van de nokkenas mailen:)
ok bedankt allemaal weet ik voor volgende keer dat ze allemaal passen :)
origineel gepost door louisgsi
origineel gepost door Miruni
De 280 Grd. nokkenassen van Catcams staan inderdaad niet op hun site.gewoon even naar de nederlandse importeur bellen dus?..
of moet ik ze ergens anders weg halen?gaat om de nokkenassen die ik heb, als goed is kan het zijn dat ze er staan onder 278 grd. van catcam misschien dat je die wel vind.
origineel gepost door otdh
heb hier nog de L+R as van een b gsi liggenje hebt me nr haha ( en zie je morgen )
Marc
ok thx zie je morgen ;)
hij is leuk :kewlpics
origineel gepost door modfreak
is dat iemand van hier of wa ??zag m van middag, of is ie misschien gepikt.
zou best kunnen ergens in spijkenisse?:jerry
heb inmiddels al een gel accu gehaald tot nu toe geen problemen
als ik meer weet laat ik me mening wel wetenok en hoeveel sperr is het eigenlijk? of hoe werkt het
oldtimers hoeven geen sticker:angel
ben al meerdere keren door centrum van duitsland gereden met NL kenteken en nog nooit aan gehouden
ok mooi dan ga ik dit zeker gelijk doen als me nieuwe banden erop gaan
origineel gepost door brobbel1
http://www.bccp.nl/
ik heb nog wel 1 oude liggen met een nieuw revisie setje er in.
carb zelf is niet goed meer helaas.
mag je ook wel kopen teab.wat moet je hiervoor hebben en waar op te halen
ik heb zelf schrijven passend gemaakt voor een manta samen met 16v klauwen van een calibra. zoveel ik weet zijn die van een astra 1.6 16v zelfde.
het remt op hogere snelheden stukken beter alleen bij mij was het wel zo dat ik me rempedaal stuk dieper moest indrukken erna maar dat is alleen even wennen.
en is ook wennen dat ze sneller blokkeren omdat ze zo goed remmen :cool:
hmmm ik heb zo een compleet set nog de prullenbak in gegooit :P
origineel gepost door CC gek
12 kantige torx nr. 10Ik heb em hier liggen Marcel!!!!
En waarom zou je die bouten vernieuwen…omdat ze een beetje roestig zijn??
je ziet er niets van hoor!!!
Kom maar een keer ophalen..zijn inderdaad om de naven eraf te halen. ik weet nog dat bij de vorige keer eentje bijna dol was dus vandaar dat ik ze wil vernieuwen.
en waar is hier :P welke plaatsje en heb je de schroeven liggen of de dop
-
AuteurBerichten
