Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kleine tip op ebay koop je ze voor 25 euro. ben er zelf niet zo een fan van heb het 1x gehad op mijn kadett maar zou het niet nog een keer in bouwen
ok en hoe kan ik herkennen of het universele zijn?
vind hem beetje op deze lijken
http://www.youtube.com/watch?v=nefQuSFZLxI
http://www.youtube.com/watch?v=tUWpal43riI&feature=fvwhopen dat die niet net zo eindigd :angel
En nog iemand interesse :)
je moet het zonder url zetten.. hij zet het automatisch bij de link. krijg het niet weg
ik ga er niet veel meer op in gezien dat ik deze zaak na 2 mnd ruzie beetje voor mezelf heb afgesloten. wat mij betreft mag het bedrijf eyeworks failliet gaan, het is mijn ogen het lafste bedrijf dat ik ken. niks vertellen van schades en niet mij op de hoogte brengen ondanks contract. te laf om de telefoon op te nemen en niet terug bellen als er duidelijk in de mailbox wordt gesproken of per mail wordt gevraagd. en dan schuld op achterstallig onderhoud gooien ondanks dat de garage wat heel anders zegt.
ik kon met het schade bedrag de wagen herstellen omdat ik het zelf heb gemaakt, maar de werkelijke kosten bij de garage zijn veel hoger.
de manta rijdt weer ik haal hem morgen van de apk op.
waren inderdaad behoorlijk wat zaken kapot gegaan bij de opnamen van de film. doe ook zeker geen zaken meer met eyeworks. in mijn ogen het asociaalst bedrijf ooit. over de gasten van new kids en hun film maatschappij niks kwaads te vertellen alleen eyeworks hoef bij mij niet meer te bellen.
bedankt voor het aanbod alleen gaat de kadett de deur uit, blok gaat in mijn B manta
origineel gepost door jeroendett
hoi ik hep nog een zeer goede bak f28 te koop mijn let gaat in een c kadett ik had hem ook in mijn gsi liggen
de bak is 2 jaar geleden gereviseerd en compleet nagekeken en omgeboud naar voorwiel aandrijving hij moet 650 euro opbrengen
meer info 0628462687gr jeroen
eigenlijk is het probleem alleen binnen de gebouwde kom king: daar buiten niet.. maar waarschijnlijk gaat de kadett in de verkoop. wil geld gebruiken voor een turbo blok in de manta ;)
origineel gepost door vincent23
misschien is op asfalt gaan rijden marc :P:Pik hoorde je vrouwrje er ook al over klagen hahaha:jerry
bij speed equipment kost het 600 euro. zelf rijden ze vaak genoeg mee tijdens de time attack dus ze zullen wel aardig ervan af weten
kan ik me iets bij voorstellen :D ik vergeet die weg bij je ook niet zo 1,2,3 meer weet nog hoe langzaam ik moest rijden met de manta er. pffff suc6 iedere geval met je plannen
origineel gepost door Andre Botter
Er staan al genoeg auto’s voor de deur waaronder een RS4 en dat kost ook zat.
En ik rij nu al bijna nooit meer met dat ding.
Rij ik vanavond weer een keer met de kadett rij ik de hele zooi voor naar de klote (Splitter, Riegerlip en Bumper) op een stalen rijplaat die iets te hoog ligt.
Leuk zo’n dijk verzwaring voor de deur:fy1origineel gepost door GSI Racer
is niet op de bank afgesteldgewoon andere software erin
ik heb Dennis zelf ook al gemailt of dit mogelijk is;)
als hij niet op de rollenbank geweest is is hij niet op maat gechipt.
zoals eerder gezegt contact opnemen met miruni. hij heeft de mijne ook al 2x gedaan en uitstekend werk geleverd. je merkt het verschil duidelijk met een standaard chip. alleen na het chippen niks meer veranderen
andere vraag zijn het alleen a manta’s of ook B manta?
leuk stuurtje ook
oh geeft niet zijn we toch allemaal voor king:
origineel gepost door martijnenyvonne
heb een heel andere bak.
zal even een eigen topic aanmaken hierover.
@dr_antrax
sorry dat ik zo inbreek op jouw topicorigineel gepost door martijnenyvonne
ik ga ook weer een standaard luchtfilterbox in mijn kadett plaatsen.
kan iemand mij vertelen hoe deze vast zit in het motorruim.zal niet moeilijk zijn gewoon kast erop en volgens mij alleen een moertje of zo en hij is vast. maakt minder lawaai maar gaat wel sneller door meer koude lucht
wat kost eigenlijk een set om de f28 bak voor een voorwiel gedreven wagen de veranderen
alvast bedankt, maar als ik het goed begrijp heb jij niet de kabelboom gebruikt van een c20let? en koeld de motor goed genoeg met een standaard 16v radiateur?
verder werd mij iets verteld dat ik de baksteun nodig heb van een calibra?
origineel gepost door ISH
Hey man,Toevallig ben ik zo ongeveer net klaar met mijn inbouw!
Wat heb ik gedaan:
C20LET met F28 bak, met een ombouw naar voorwielaandrijving.
Radiateur heb ik gewoon van de 16V gehouden, maar de radiateurbalk met 3 cm verlaagd, zodat deze inderdaad tussen/onder de sluitplaat past.
En eigenlijk qua motorsteunen kan je die het best aanhouden van de 16V.
Motorkabelboom en autokabelboom zoveel mogelijk een op een op mekaar aansluiten, dan doet je startmotor het, maar je krijgt geen benzine, dus dan moet 3 draden vanaf de computer rechtstreeks doorverbinden met je autokabelboom. Welke dat ook alweer zijn zou ik even moeten uitzoeken, maar als je daar behoefte aan hebt, kan ik er wel een foto van maken. Nou, dan doet je benzinepomp het ook, en dan kan je starten en rijden.
Let wel! Dit was de situatie bij mij!
En voor de rest, een tip van mijn vrouw, een hele berg geld bij de hand hebben, want je komt geheid wel wat tegen om te lassen of te vervangen… ;)
Succes!
Groet, Ravi
nou mensen alles is gelukt. er zat nog een goede drukgroep in met de juiste diameter. koppeling werkt weer super en nog nooit zo licht geweest. bedankt allemaal. nu nog nieuwe groep a regelen en eronder en hij kan door de keuring
origineel gepost door otdh
orriginele bak met orrigineel filteris beter bevonden in meerdere tests als een k&n inlegfilter
ben zelf ook weer teruggestapt op een papierfilter
denk ga voor wat jij zegt en lekker terug na origineel. is nog goedkoper en beter ook
bedankt:thumbup
als ik het veranderd heb laat ik wel het resultaat weten
probleem is samen met mich gevonden, drukgroep was te klein. is er iemand die nog een drukgroep heeft liggen van een c20xe motor in de buurt van rotterdam. mag een goede gebruikte zijn. mijn telefoon is helaas zondag overleden dus ben al mijn nummers kwijt
ik ga vandaag bij de opel langs om eens een paar drukgroepen en koppelingsplaten te vergelijken. morgen haal ik alles los en kijken hoever ik kom. de koppelingsplaat komt van een omega a 2.4 vanaf alleen de drukgroep die ik los heb liggen heb ik mijn twijfels over. ik hou jullie op de hoogte
ok bedankt weet ik weer genoeg
ik zou persoonlijk gaan bij een turbo voor een grotere . temparatuur sensor solderen de meeste voor ongeveer 7,50 erin.
-
AuteurBerichten