dr_antrax

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 441)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: corsa d 1.2 snelle maken #18267079

    @Corsa_GSi wrote:

    Tsja, die 25pk gaat wel in de papieren lopen.
    Opties:
    Chip
    Nokkenas
    Komplete uitlaat

    Een motorswap doe je ook niet even.

    Het enige wat ik zou aanraden is een Dbilas Flowtec inlaatspruitstuk (met chip afstemming) kopen en laten monteren.
    Kost een 1000 euro zonder montage.
    http://www.dbilas-shop.com/Produkte/Flowtec-Saugrohr/Opel/Corsa/Corsa-D:::7_25_41_238_247.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Aangezien ik de motorcode niet weet, kon ik niet verder voor je inzoomen op het juiste product.

    Eventueel aangevuld met een goed luchtfilter:
    http://www.txautosport.co.uk/carbon-fibre-cold-air-induction-kit-94-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Dank je ik had hem al gezegd niet teveel te investeren zei al voor optrekken op maat chippen, vliegwiel af te draaien en eventueel inlaat spruitstuk

    In reactie op: astra g coupe turbo 100 of 200 cell cat #18267870

    @NoFear1696 wrote:

    http://youtu.be/ciLdmJd_K9w
    3inch/76mm vanaf turbo met 100cell kat en midden demper :jerry

    Valt me nog mee mijne maakt meer lawaai nu met groep a zonder cat. Kan ook aan de andere nokkenassen liggen :thumb

    In reactie op: astra g coupe turbo 100 of 200 cell cat #18267867

    Dank je hebt pb :thumb

    In reactie op: astra g coupe turbo 100 of 200 cell cat #18267865

    En kwa geluid en vermogen hoeveel verschil is er?

    In reactie op: z20leh meer pk #18266122

    @Vannos wrote:

    Nee zolang je met de LEH turbo rijd lekker de actuator houden die er op zit. Kan genoeg hebben.

    draai er 293pk en 460nm mee dus dat zal wel goed zitten

    dank je :thumb

    In reactie op: corsa d 1.2 snelle maken #18267075

    @johanhummer9 wrote:

    Indd je moet hier toch aardig wat pleuros inpompen wil je echt wat meer pk

    Bij de proefrit niet achtergekomen dat ie wat langzaam was?

    hij ging voor zuinig ;)

    In reactie op: z20leh meer pk #18266120

    Klinkt redelijk ;) ik wil hem binnenkort opnieuw laten afstellen met verstelbare tandwielen andere uitlaat en betere dv.
    Is een versterkteactuator aan de raden of Is het niet nodig bij een z20leh turbo ?

    In reactie op: z20leh meer pk #18266117

    Ok en kwa gebruik wat zijn jullie ervaringen ?

    In reactie op: z20leh meer pk #18266115

    305 pk met eds inlaat en andere nokken? 330 pk moet toch haalbaar zijn???

    In reactie op: z20leh meer pk #18266113

    Bedoelde meer dat het niet zo moet zijn dat de turbo pas erg laat in komt. Alleen mijn vraag verbruikt een z20let meer als een c20let kwa benzine of heeft dat met de afstelling te maken en meer gewicht ? Vind me c20let met zelfde vermogen stuk zuiniger alleen weegt die ook 250 kg minder.

    En welk vermogen kan je met een leh maximaal halen met andere nokken en eds inlaat en 3 inch uitlaat iemand hier ervaringen mee?

    In reactie op: z20leh turbo koel slang #18265885

    Perfect dat Is hem super bedankt. Zal de site gelijk opslaan :thumbup

    In reactie op: C20LET opfrissen #18250087

    Hoi emiel ik rij in de manta ook met fase 3 en de manta pomp houd nog prima vol. Volgens mij pas vanaf 350 pk moet je die vervangen.

    Rij zelf met een licht vliegwiel waardoor de turbo k16 erg snel op spoelt. Als je vragen hebt laat me maar weten

    In reactie op: c20let actuator/ drukdoos #18234526

    @Mr. Bone wrote:

    Zit er in die vmaxx 310 een standaard druksensor?

    ik weet wat je bedoeld hij is niet standaard maar weet niet de precieze waarde dacht dat het tot 2 bar was

    In reactie op: c20let actuator/ drukdoos #18234523

    @Corsa_GSi wrote:

    M-Tech heeft ze, had ik er op zitten werkte prima.
    TX Autosport ook, die werken ook prima.
    Je hebt ze ook van Forge.

    dank je wel voor de tip maar alles wat je bij mtech kan kopen kan je ergens anders voor de helft kopen. ben niet zo een fan van mtech…..

    In reactie op: c20let actuator/ drukdoos #18234522

    @Mr. Bone wrote:

    Ik rij met die van EDS en werkt prima.
    Maar 1.3 bar met een k16???

    1.1 bar met 1.5 overboost is echt een beetje de max voor een k16. Ook 300 pk is wel de max voor stock internals. En met welke software en druksensor ( in de ecu ) wil je gaan rijden dan?

    arp drijfstangbouten zitten er in. en grotere injectoren ook. rij met een vmax 310 maar wordt als goed is op maat afgesteld als hij weer rijdt. turbo is nieuw en tegen hogere boost als goed is bestand.

    versterkte drijfstangen zouden er nog met de tijd in komen maar dat zou pas komen als ik meer vermogen wou gaan rijden.

    en 300 pk zijn voldoende. meer houd mijn achteras toch niet vol op moment
    ;)

    nog advies????

    In reactie op: getrag 265 #18220595

    @henk 400rr wrote:

    Ik ga waarschijnlijk er zelf wel mee bezig, ik heb namelijk niet 1 bak die gedaan moet worden, maar een paar meer, momenteel ligt er al 1 bak uit elkaar die ik ooit voor onderdelen gekocht had, puur om even te kijken hoe lastig dat is.

    Ooit ook zo begonnen met motoren en differentiëlen, dus dit is misschien de volgende stap.

    Maar het kan maar net dat ik het uitbesteed als ik tijdgebrek heb, ik zie wel, voorlopig geen haast.

    zo ziet de mijne nu ook uit dus moet alleen in elkaar weer :thumb

    In reactie op: getrag 265 #18220594

    @louwe 16 klepper wrote:

    @henk 400rr wrote:

    En het probleem is dan???

    wat maakt dat nu uit :wtf , maar ik merk wel dat sommige bakrevisie bedrijven zich er erg gemakkelijk van af maken, onlangs kontakt gehad met 1 in Wiewerd en Stadskanaal, beide kan je niks mee.

    Je moet haast de grond onder hun voeten kussen willen ze nog wat doen.

    nmb groningen /hoogkerk

    al eens geprobeerd???

    ja heb waarschijnlijk een oplossing gevonden maar iedere geval bedankt voor de reactie

    In reactie op: getrag 265 #18220591

    @henk 400rr wrote:

    En het probleem is dan???

    wat maakt dat nu uit :wtf , maar ik merk wel dat sommige bakrevisie bedrijven zich er erg gemakkelijk van af maken, onlangs kontakt gehad met 1 in Wiewerd en Stadskanaal, beide kan je niks mee.

    Je moet haast de grond onder hun voeten kussen willen ze nog wat doen.

    klopt alleen 1 of andere ali neemt het aan waar ik me twijfels heb

    In reactie op: getrag 265 #18220589

    @GSE wrote:

    Hier in de buurt zit een bakken revisie bedrijf 1 mans zaak en die meneer kent de opel bakken uit zijn kop heeft nl veel ervaring met manta,s enz hij zal je die 265 wel in elkaar zetten:
    http://www.ptslottum.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Geef eens een belletje en ik denk dat je der wel uitkomt dan.

    heb de man gebeld maar hij wil er helaas niet aan beginnen omdat hij niet degene is die hem uit elkaar gehaald heeft :thumbdown

    In reactie op: getrag 265 #18220588

    @otdh wrote:

    Mars

    Zet t in n monza/senator deel
    Daar hoort n 265 namelijk in ;)

    ging er vanuit dat er niet zo een groot verschil zou zijn tussen een getrag 240 bak :angel

    In reactie op: getrag 265 #18220585

    niemand???? :wtf

    In reactie op: schema getrag 265 #18199990

    @Kadett68UF00 wrote:

    http://www.zwovierer.de/Dateien/Getrag265.zip

    ah super bedankt precies wat ik zocht :wors

    fijne kerstdagen vast

    @Stender wrote:

    Dat is de Manta B2.

    eigenlijk is het een B1 :jerry

    In reactie op: radiateur reviseren vergroten #18144800

    @2000 wrote:

    Ik heb gewoon een “originele” manta GTE radiateur. Koelt meer dan goed.

    ik rij zelf met een c20let maar tot nu toe had ik ook nooit problemen gehad met de koeling

    In reactie op: radiateur reviseren vergroten #18144799

    @mr-turbo wrote:

    Ik heb er wel eentje met een fijner net voor je 125 euro
    Best kans dat ie nog nieuw is ook , maar dat weet ik niet zeker meer

    je hebt pm :thumb

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 441)