Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dr.Ed
DeelnemerWat voor bak heb je erachter?
Dr.Ed
Deelnemer17″ZCW Angel, dat gasflessie is voor een ander project :jerry

Dr.Ed
Deelnemer
Dr.Ed
DeelnemerAltijd beter als dat brok gietijzer!
Dr.Ed
DeelnemerStoer! Succes met de ombouw en zorg voor voldoende :kewlpics
Dr.Ed
DeelnemerKun je beter de kat er tussen uit halen en vervangen door een rechte pijp. Blijft het beschaafd en heb je een beetje (pk) winst. Voor de apk zal je hem er weer tussen moeten zetten. Je kan er maar donder op zeggen dat er voor de apk er ook steeds meer geluidsmetingen worden verricht….
Dr.Ed
Deelnemerx14xe heeft riem..
Dr.Ed
DeelnemerEngine code X20XEV
Engine size 1998ccm
Power 100kw
Compression 12.0-15.0bar
Minimum compression 9.0barDat zijn de cijfers die ik boven water krijg, cilinder 1 zit er een beetje onder, maar nog redelijk boven het minimum.
Dr.Ed
Deelnemer@Ivo1976 wrote:
ik weet niet wat je budget is, maar wat Robert_Corsa zegt. Waarom kijk je niet voor een corsa b uit de periode 97-2000
Hoor ik iedereen over, maar de ’97er dieseltje die ik 4 jaar terug verkocht was “krokanter” dan de ’94er GSI die nu in het hok staat…
Dr.Ed
DeelnemerFijn dat het weer opgelost is!
21 juli 2013 om 11:30 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302380Dr.Ed
DeelnemerWat is jullie verbruik na de ombouw? Bij een beetje normaal rijden met de 2.0-16v kom ik op 1 op 14-15 uit. Motortje hoeft eigenlijk niet te werken, en denk dat het op de lange afstand nog wel zuiniger kan….
Dr.Ed
DeelnemerAch ja, Marktplaats….Dit soort klussen moet je voor jezelf doen, niet voor iemand anders. Als dat blok straks weer in de auto zit, dan krijg je loon naar werken….
Dr.Ed
DeelnemerTemperatuursensor inlaatlucht…
Dr.Ed
DeelnemerJa, huidige motoren lopen allemaal een beetje arm ivm emissie-eisen. Bougiebeeld is daarbij niet verkeerd.
19 juli 2013 om 19:15 In reactie op: corsa 1.2nz, –> slangen vervangen, slaat nog steeds af #18150905Dr.Ed
DeelnemerDa’s je bobine, enne misschien verkijk ik mij maar steekt daar een losse zwarte draad uit de connector?
Dr.Ed
DeelnemerZat er ook een pakking tussen gasklep en de houder? Mooi klusje he :puke
Dr.Ed
DeelnemerUhhhh, krijgt ergens weerstand van dus. Niet van de remmen en assen, koppeling is niet versleten, mechanisch blijft over de versnellingsbak. Zit daar wel (de goeie) olie in?
Dr.Ed
DeelnemerKun je doortrekken tot in het rode gebied van je toerenteller?
Dr.Ed
DeelnemerWim, t is een benzine stoker…
Dr.Ed
Deelnemer@Vannos wrote:
iemand ervaring met dit probleem suggesties zijn welkom , donderdag gaat ik het sowieso bekijken
Kijk en huiver van de aansluiting op je gasklephuis naar het spruitstuk…
Dr.Ed
Deelnemerhttp://www.fsrs-opelwebshop.nl/carterpakking-oe-ref-652274.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dr.Ed
Deelnemerx20xev ?
Dr.Ed
DeelnemerHet is ook van de ratten besnuffeld wat je hier zoal leest, 900 eurie voor een afgebroken klep, 500 eurie voor het vervangen van de remmen voor…Alsof je een emmer leeggooit! Zou in dit geval mooi het bovenstaande advies volgen….Vastzetten die klep!
Dr.Ed
DeelnemerWordt gewoon een giga marge op onderdelen gemaakt. Kwaliteitsverschil is er zeker, maar de prijs maakt een boel goed. Zeker als je zelf kunt monteren. Doe ik al jaren! Voorpijp voor de x20xev b. v. Kun je in nl niet voor 170€ krijgen, betaal je op eBay 40€ voor. Hebben we het over een stukje pijp….
Dr.Ed
DeelnemerKun je best kopen, heb ook zon setje achter de F13 bak van de corsa b ( maar wel met 2.0-16v blok erachter). Gaat prima!
Geen idee wat de diameter daarvan is.
-
AuteurBerichten