Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat en paar geweldige Fotos stender !!
Hier en link naar youtube voor de Lotusliefhebbers.
http://www.youtube.com/watch?v=QAmBxP49OvE” onclick=”window.open(this.href);return false;Gr. Peter
dit is de aktuele prijs bij KFZteile 24 .
heb de spullen daar ook pas 2 maanden geleden gekocht.
Als je ze nodig hebt kan ik ze graag voor je bestellen en naar je toe sturen.
Gr. PeterHallo
Carterpakking reinz 28 €Pakkingset kompleet met klepgeleiders 201 €
klepdeckselpakking reinz 28 €
maar ik heb die van en no name gepackt voor 29 € maar da zitten wel die middelste ringetjes ook bij wat bij reinz niet het geval isuitlaatpakking reinz 22 €
Koppakking reinz 78 €
Gr. Peter
5 juli 2011 om 23:36 In reactie op: iemand een idee voor een voorruit voor een commo B coupe ? #17908638heb hier nog merdere voorruiten voor b coupe liggen, maar alleen blanke ruiten.
Als je en gelaagde moet hebben moet je ens contakt opnemen met classic glas in duitsland da hebben ze die nog nieuw maar zonder antenne.
Gr. Peterkijken jullie dit jaar ook ens in het opel jaarboek welke modellen opel gebouwd heeft dat de lijst kompleet is dit jaar.
Gr. PeterDeze hier is echt abnormal !!!
http://www.youtube.com/watch?v=u0ye3qNyCkw” onclick=”window.open(this.href);return false;De snellste auto die ik tot nu toe gereden heb was mijn Omega A 24 V met en echte top van 253 km/u
Hetsnellste qua optreken en tussen accelleratie is mijn commodore.
http://www.youtube.com/watch?v=gm2zUS-MTa8″ onclick=”window.open(this.href);return false;http://www.youtube.com/watch?v=L9iW9lR1dHE” onclick=”window.open(this.href);return false;
Gr. Peter



14 juni 2011 om 22:02 In reactie op: Motoronderdelen verchromen. Tips, aanraders en prijzen #17873338Heb hier een aanzuigbrug laten polijsten, je moet bedenken dat die bruggen heel ruw zijn .
Heeft 160 € gekost en het resultaat was heel schlecht en de polijster zegt dat het niet beter kon en hij niet in de hoeken kwam .
Hoogglansverdichten heb ik ook gevraagd maar daarmee komen ze ook niet in de klijnste hoekjes.
Maar kost mij wel maar 500 € voor 4 velgen 15 ” ieder inch groter 100 € meer.
Bij dat bedrijv in duitsland ben ik tot nu toe het goedkoopste uit met het mooiste resultat.
Laat mij verrassen of het bedrijf in enschede het goedkoper kan, is en hele mooilijke klus.
En kleppendecksel van en 24 V kost ook maar 220 €
Gr. Peter[youtube:hule61vu]http://www.youtube.com/watch?v=uJTAyDHF7_M[/youtube:hule61vu]
Dat is ook mooi geluid14 juni 2011 om 19:50 In reactie op: Motoronderdelen verchromen. Tips, aanraders en prijzen #17873331Heb op merdere plaatsen nagevraagd in nederland allemal veel te duur.
Alleen het inlaatspruitstuk 650 €
Voor de C 30 SE kan je het beste hier zijn .
Het bestaat volgens mij geen goedkopere en betere.
http://www.chrom-gold-polieren.de/chromopel24V.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik ben in ieder geval dik tevreden.
Heeft wel 8 weken wachttijd , mijn spruitstuk komt er ook nog aan.

Gr. PeterEindelijk is het zover.
vorige Zaterdag op de erste meeting in valkenburg geweest.
Wel nog met en paar kleine hindernissen maar voor de rest , hui.
Ik moet wel zeggen, de remmen zijn onvoorstelbar goed, geen verglijk met de orgineele GSE remmen.remt als en anker.
De motor is zo sterk, bij mijn erste rit liepen de remmen aan, zodanik dat de rekord van mij hem niet van de plek krijg, de 4.0 had hed alleen iets moelijker met optreken
De 3 ” uitlaat is ook geweldig , denk dat ik de radio weer uitbouw.Hier en geluidsproef
http://www.youtube.com/watch?v=uJTAyDHF7_MHier nog en paar aktuele Fotos.




Gr. PeterHallo Paul
Heb gisteren met de 24 V motorrubbers en 24V motorsteunen geprobeerd dan komt de motor te ver naa achter en raakt de oliefilter de stabi.
Als ik de motorrubbers van de commodore gebruik met de steunen van de 24 v passt het goed maar ik heb wel geen plaats meer voor de viscovan.
Als ik demotorsteunen van de commodore pak komt hij toch weer te ver na achter of niet ?
Het zou prima zijn als je nog chemas hebt spaart mij veel tijd alles zelfs uittezoeken.
Welke tellerkabel heb je gebruikt ?
Heb de schakelpook al omgebouwd moet werken.
Gr. PeterHelaas vallen bij de opbouw toch merdere dingen tegen.
Enkele onderdelen , deels al in november bij de verschillende bedrijven ingeleverd zijn nog niet klaar.
Mijn electrigeen heeft op eens geen tijd en het moeilijkste , het aanpassen van de kabelboom moet nog gedaan worden.

Weet iemand toevallig van wie deze commodore is, was vorig jaar op de big opels meeting, ben helaas zijn naam vergeten, hij had deze ombouw ook gedaan.
Heb deze week de motor al ens erin gelegd.
Als ik de orginele 24 V motorsteunen pak komt hij te veer na voren .
Nu heb ik de 24 V motorrubbers in de achterste gaten van de as gezet met de orginele 24 V steunen of kan ik misschien beter de motorsteuen van de commodore pakken.


Op het duitse opelforum krijg je wel en aansluitchema van de 24 klepper met schakelbak maar niet met automaat.
Dus als mij da iemand verder kan helpen zou ik heel blij zijn.
Wou eigenlijk graag op de meeting bij romijn volgende zaterdag maar dat zou wel niet meer lukken met al die tegenslagen.
Gr. PeterAangezien het en oude commodore B is, die normal en weerstandsleiding en ontsteking met kontaktpunten heeft die normal op 9 volt loopt en er nu en kontaktlose ontsteking inzit die twelf volt nodig heeft moet je effe meten of op kabel 15 , de groene op de bobine bij lopende motor min. 12 volt op zit.
gr. petergeef mij danmaar de commodore b, voor mij echt het mooiste opel model als je de bitter niet meetelt.

Nieuwe bumpers en nieuwe motor.


Motor is ook bijna klaar.
Kan het bijna niet meer afwachten en rondje te rijden.

Gr. PeterWeer en beetje verder omgebouwd.
Nieuwe injectietank, vers gepoedercoat, instelbare panhardstang met uniballs

omgebouwd op stuurbekrachting en motorruimte nieuw gespoten

rembekrachtiger en hoofdremcylinder van omega 3.0 24 V en nieuwe bumpers zonder rubberstrip

De assen zouden volgende week klaar zijn en de laatste chroomdedlen ook dus ik hoop net op tijd klaar te zijn voor de meeting bij romijn.
Het kriebelt al behoorlijk in mijn vingers.Heb nog merdere onderdelen van rekord E ook rechter spiegel.
Het hele paket , 4 deuren, achterklep, motorkap, merdere interieurdelen, 2 voorstoelen kan weg voor 150 € onderdelen natuurlijk ook enkel.
Plaats 52538 Selfkant , 1 km van Sittard, Limburg
Gr. PeterEn bekende van mij die lid van de bitter ownersclub is heeft van alle modellen ene in topstaat staan , werkelijk mooie autos , naja smaken zijn verschillend.
Heeft ook de rooie op manta basis en de eerste kadett aero die ooit van erich bitter gebouwd is.
Echt en geweldig collectie alleen zonde dat zulke verzamelaars nooit tijd hebben deze mooie autos ens op de weg te brengen.
Gr. PeterDe boetes hier zijn ondertussen echt belachelijk aan het worden.
Mijn zoon pakt de gsm op en is meteen 184 € kwijt.
Per kilometer 19,95 dus bij 55 ben je 100 € kwijt.
Ben laatst in duitsland geflitst met 88 waar 70 mocht koste 30 €
hier ben je dan meteen 360 € kwijt.
Wat willen ze hier eigenlijkmet de boetes en wegenbelasting en bpm betalen.
Als je het bekijkt betalen ze in nederland bij maar 11 miljoen autos met de bpm erbij bijna net zo veel belasting als in duitsland bij 56 miljoen autos. Heeft de konigin zo veel schoenen of waar gaan de centen alle naartoe.Laat mij dan maar de kabel, zou nooit meer eene met hydraulische koppeling willen hebben , met en gever en nemercylinder die kapot kan gaan en als je de kabel verrekt kun je nog rijden bij hydraulische koppeling niet.
Ik zeg altijd warom gemakkelijk als het ook mooilijk kan.
Gr. PeterAls je nog en mooie front zoekt.
Heb nog iets van mijn omega a met irmscherfront.
De voorbumper en de grillrand zonder roster .
Voorbumper heeft en paar scheurtjes aan de rechte zijkant wat wel gemakkelijk te herstellen is.
zo ziet het uit als het klaar is.

Gr. Peter
Is het voor en A senator ?
Dan heb ik deze hier wel voor je zijn geen borbet wel 17 “

BBS 8 x 17 ET 20 Vp. 500 €

R.O.D. 7 x 15 ET 18 Vp. 200 €

Remotec 7 x 15 Vp. 175 €Gr. Peter
Hier nog en paar mooie gegevens over de C 40 SE en ook nog veel zeldzamere 24 klepper.
Let op de koppel en het vermogen van de C 36 Biturbo.
http://senator-monza.de/?wM9QUSE1kJ1ITPElUTT1kJzMDN9QUSF10UmkDN8lTM9EkUBBVTGr. Peter
-
AuteurBerichten