Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zijn standaard Opel velgen.. Had ze ook op mijn Tigra zitten
En zijn mee verhuisd naar mijn nieuwe Tigra..Ik zou voor een goed merk gaan..
Kijk is voor een flowmaster van DBilas ;)Deze zijn beter als die nep sportfilters!
Als je minder wil uitgeven moet je voor een
Inlegfilter van K&N kijken..Bij spy (spy shop) kun je mooie setjes vinden
niemand?
Nou dat hard trekken zou ik niet doen..
Je moet ze schuin wegdrukken dan kun je ze zo eruit halen ;)Er zit ook een switch onder het rempedaal toch?
Kan ook zijn dat stereo niet meer beschikbaar is op de verbinding
Dan gaat ie over op mono en dan klinkt het ook zachter opeens..
Als je dan nogmaals op de voorkeurknop drukt dan gaat ie weer harder..Kan leuk zijn :D
Ik denk.. Hoe lullig het ook is.. We daarvoor naar Peugeot moeten
Omdat de Peugeot’s ook daken en de systemen hebben van heuliez..Haha precies.. Wat er niet op zit kan ook niet kapot ;)
Wellicht te maken met de oliedruk ofzo.. Bij warm weer dat
De olie wat meer volume heeft of dunner wordt?De klep sloot vandaag bij mij telkens in 1x.. Bij mij ligt
Het echt aan de warmte denk ik.. (of hoop ik) ;)Als ie bij mij niet sluit doe ik m weer 10cm open en dan
Weer sluiten.. 9 van de 10x sluit ie dan gelijk..Gewoon geel op rood en rood op geel.. Dan krijg jij wat je wil..
Zo niet, dan ligt het aan de radio…De gele radio draad moet namelijk constant voeding hebbe
Om alles te kunnen onthouden etc. En de rode zorgt voor de in en uit
Schakeling van de radio.. Dit kun je ook meten met een volt metertje oidDan krijgt alles continu of pas stroom als je contact aanzet..
Ik zou rood op geel en geel op rood doen..Nee zuurvrije vaseline.. En heeeel dun erop smeren!
Dat is al voldoende tegen kraken, piepen en extra afdichten.Ja die achterklep is af en toe wel vervelend ;)
Maar gewoon goed op het knippersignaal letten
Als je m dichtdoet..Bij mij weigert ie soms te sluiten als het echt warm
Is buiten en als ie in de volle zon heeft gestaan..
Maar dat is ff de klep weer een stukje open en weer
Dicht en dan sluit ie wel..Ik rijd er ook dagelijks in en ik heb nog
Steeds niets om over te klagen moet ik zeggen..Dat van de interval kwam ik niet over uit maar
Nu je het zo uitlegt ga ik het toch eens proberen! HahaHet is een twintop… Geen Tigra-a…….
Je moet je nokkenass kapjes laten aandraaien
Aangezien je een 2005 model heb (is genoeg over te vinden op Google)
Deze willen nog wel eens loslopen en dan heb je dus een
Kapot blokje waar je niet vrolijk van wordt..Ook belangrijk om een zwembad in je auto te voorkomen,
Er zitten 2 klepjes links en rechts als je de motorkap opent
Om het water af te voeren wat bij je ruitenwisser erin loopt,
Deze moet je goed schoonhouden!Verder is er weinig wat je echt moeten weten..
Als je de boekjes goed doorleest kom je al een heel eind.
Oh jah, de deur speakers willen nog wel eens zeik nat
Worden.. Dit is gewoon een domme fout van Opel..Chippen op een 1.4.. Als je je geld wilt weggooien ZEKER DOEN! ;)
Kijk eerst is ff op dbilas.com.. Een flow master is leuk en een
Inlaat is helemaal geweldig!En als je 5000,- over heb dan moet je zeker de turbo kit
Erin knallen :DJe moet de slangen die van de gootjes
Naar de sideskirts gaan nakijken!Stuur ff een pm met je email adres dan stuur ik je een foto :)
Denk dat ze gekit zitten….
Heb nog een clean bumper liggen ;)
Voor een paar tientjes mag je m wel
Overnemen..Bel Opel vrijhoeven in Heesbeen.. Die heeft 3 sloop
Twintops staan ;)De motortjes kunnen ook wel is vreemd doen als de zon
flink op de auto heeft gestaan.. Als ie wat uit de zon heeft
gestaan werkt vrijwel altijd alles weer soepel..Heb je m al uitgelezen met de opcom?
Een knalrose in Scheveningen richting den haag stad.
En nog een stel bij de haven ;)Zijn er genoeg in Scheveningen! :)
Wd40? Gaat m niet worden haha..
Je moet contactspray halen en inderdaad remreiniger
Om je gasklep etc te reinigen..In Heesbeen zit een Opel garage met alle onderdelen
Die je je maar kunt bedenken (ook de nieuwe types)
(Deze heeft een stuk of 80 nieuwere sloop Opels staan en
Een loods aan onderdelen)Die aardige man helpt je in alle mogelijke manieren
En vraagt minimaal aan arbeidsloon..!Als je zo al over Opel praat dan kun je m beter wegdoen..
Ik heb nooit wat met me tigra gehad (behalve de slijtage/gebruikers dingen)
Bougiekabels is wel een duur geintje hoor.. En vooral als het niets
Oplost.. Er zijn genoeg manieren om de kabels te testen..Je kunt ook wat makkelijker zoeken.. Begin eens
Met schoonmaken van je stappenmotor en EGR..
Bougies vervangen kun je zelf ook opzich, je velg losdraaien
Is zelfs nog moeilijker ;) -
AuteurBerichten