Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Witte rook is toch kapotte koppakking?
Of ja, water bij de ontbranding..Hij neigt naar een rare kleur paars zeker?
Dat is meestal een teken dat ze bijna op zijn….En zorgen dat je spoiler goed recht zit! ;)
Anders zou het wel eens kunnen dat je auto gaat
afwijken naar links of rechts :DKitten kan maar voor de zekerheid zou ik wel schroeven..
De kofferdeksel is een los deel dus deze kun je eraf halen en
netjes monteren met schroeven (en beetje kit voor waterdicht)Als je weet waar je cilinders zich bevinden heb je de plek van de bougies eigenlijk al gevonden ;)
En zover ik weet zitten de bougies bij een 4 cilinder vrijwel overal op de zelfde plek :D
MM lampje gaat niet branden als je kabel stuk is hoor.. :D
Zou m ff uit laten lezen ;)
Soort winkelwagen effectje ;)
De kofferbak is een plastic kap die je eraf
Kunt halen.. Boutjes of schroefjes dan blijft ie wel zitten ;)Wel opletten dat je de spoiler goed plaats anders
Kan je auto gaan afwijken of opstijgen :Dop de sloop kijken? lijkt mij dat ze in een corsa ook zitten.. meestal met geluk zit de sleutel nog op de auto,
alleen je heb dan 2 verschillende sleutel (1 contact en 1 tankdop)Tikken zal wel de relais zijn? Als je dat geluid nagaat dan
Kom je ook bij de kast uit…Kan ook zijn dat er andere bouten inzitten hè ;)
Dan passen de dopjes niet meer (vrolijk wordt je er niet van als je ze moet kopen)ja zo gebeurd.. ff kruiskop erin steken en draaien ;)
handvat 3 stuks (kapje van de opener/tweeter eraf halen is een klik systeem)
en onder aan de deur zitten nog 3 schroeven..daarna moet je het paneel ff omhoog tillen en los is ie! (wel ff de kabel van eventuele elec raam losklikken)
denk dat je openen in het piepschuim blijft hangen ;) (binnenkant paneel)
-sleutel klopt niet (de grote is de “reserve sleutel”) die andere????? hoort een klapsleutel te zijn..
-wielen zijn verwisseld geweest (dopjes voor de bouten missen namelijk)
-waarom een foto van de zij-airbag?
-radio hoort er niet in?(verkeerde kleur)als je er niet ver vandaan woont kun je allicht een kijkje nemen..
voor de rest (zo te zien) ziet ie er netjes uit.. (wel gebruikerssporen in de auto)
maar voor die prijs met die km stand is het goed te doen..Wat wil je weten? ;)
Het dak moet goed werken en ook de kofferbak!
Deze kunnen wel eens weigeren en zijn mega duur als je ze moet vervangen.Een motor is een motor dus een mankement hoor je wel als
je er verstand van heb. Verder moet je de auto testen zoals
Elk andere auto.Goed doorgassen, stuur volledig draaien en gas geven (homokineet test)
Alle knopjes etc testen. Airco vol open en testen.
Achteruit rijden. Gas geven en remmen zonder het stuur
vast te houden (dan zou deze niet mogen afwijken)
Enz enz enz.Ik heb zelf ook een 1400 en meer als tevreden!
Heb m zelf gekocht met 76000 op de teller voor een prachtige prijs.En een APK moet je door een ander bedrijf laten uitvoeren.
Als ik zelf een APK mag geven zou ik m er zo doorheen loodsen
wanneer ik m kwijt kan, immers kom je na een kaar pas achter
eventuele gebreken die ze bij de APK hadden kunnen opmerken.Standaard tigra dingetje.. Uitlaat klem die niet gedraaid is ;)
Deze komt tegen je bodemplaat aan bij drempels..Ik vond 15″ zwaarder sturen als 17″.. Het is maar wat je gewent
Bent? Ik rij nu een tijdje in me nieuwe tigra en als ik in me oude
Tigra rijd vind ik m ook vrij zwaar sturen.. De pomp zit gewoon
Als je de stuurstang volgt tegen de achterplaat onder de motorkap..Die van mij was uit 96′ en daarbij was dat ook al ;)
@wim-v6 wrote:
Tigra van 1997 of nieuwer: Radio gaat pas uit als de sleutel uit het slot word genomen..
Willem
Zit er alarm op? Anders heb je kans dat er een auto start
functie opzit ;) dan blijft ook het contact aan en wellicht zit
er dan ook een startblokkering op zodat de motor niet aangaat..Niemand enig idee? Lijkt mij hetzelfde te zijn als een Corsa D?
Die zitten inderdaad gehaakt voor.. Slimste is om je stoel
helemaal naar voren te schuiven dan zie je ze zitten..
En als de tig echt voor sloop is kun je net zogoed de bouten
onder afslijpen (zitten namelijk gewoon door de bodemplaat ;))Dan zit ie waarschijnlijk op de startonderbreking..
En wellicht een back-up batterij in het kastje..Zoek ff online een schema van een alarmsysteem dan
kom je waarschijnlijk wel een heel eind ;)Die van dbilas ook? ;)
Anders ga ik m is ff bestellen!Ja denk wel dat de regels anders zijn want papieren
voor een uitlaat heb ik nog nooit van gehoord?Ook is het hier zo dat als je een keer (aangehouden)
gewaarschuwd bent dat je naam in de het systeem staat
dat je al een waarschuwing heb gehad dus dan kun je
Gelijk een boete krijgen denk ik..Ik heb Toyo’s eronder zitten.. Je had goedkopere van 110,-
Ofzo van fulda of karat.. Bandjes moet je niet op besparen..
Als je slechte heb dan rij je ook niet fijn..Met 17″ moet je op de hoogte van de banden letten..
Deze kunnen net onder de tigra-a als je niet verlaagd en
niet al te gek rijd.. Een echte bandenboer weet wat er
op moet.. Wel opletten dat de bandjes rond de 120,- pst
Kosten ;) -
AuteurBerichten