Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt voor de informatie. Kan iemand me dan wel een goed adres geven waar ik de Op-com kan kopen. Wil namelijk graag de opel astra kunnen uitlezen. Heb nu programma’s werkend en die zeggen dat er geen fout codes in zitten. Maar denk zelf dat deze programma’s niet alles kunnen uitlezen.
Vacuum slangen van de turbo zou het kunnen zijn inderdaad. Maar dan zou de motor ook in noodstand springen. Dus heb je veel minder vermogen.
Succes met het probleem.
Heb je het al eens geprobeerd zonder lamda zonde. Om te kijken of de waardes dan anders zijn. Toevallig afgelopen week meegemaakt bij de APK van een auto die voor mij aan de buurt was. De waardes waren zo hoog dat de APK meester vertelde dat de lamda zonde kapot zou zijn. Hij zou een nieuw moeten plaatsen en dan zou volgens de APK meester de waardes weer goed zijn.
Succes en hoop dat er meer mensen zijn die je kunnen helpen met dit probleem.
Hallo Steven.
Wat ga je weer een mooi project uitvoeren. Je OPC is een geweldig project geworden. Echt top.
Groetjes,
Jos
Ik zelf hem namelijk nu een ELMSCAN323 ISO USB waarmee ik met andere programma’s heel veel kan uitlezen. Maar helaas krijg ik Op-com software niet werkend. Krijg namelijk de melding dat er een fout is opgetreden waarna het programma afsluit.
Mijn vermoede is dat het kan komen door de USB driver. Want heb nu de USB driver geinstalleerd wat WIndows XP automatisch herkend van de ELMSCAN driver usb.
Ik zou heel graag een werkend apparaat willen hebben om mijn eigen auto te kunnen uitlezen. En natuurlijk niet alleen voor mij maar ook voor mijn buurman en kennissen.
Waar raden jullie me aan om een goede OP-Com te kopen.
15 februari 2011 om 14:18 In reactie op: Auto Importeren vanuit buitenland voor onderdelen #17815517Een geldig duits kenteken lijkt me sterk. Want de kentekens van duitsland zijn regio gebonden. Als de eigenaar van jouw kenteken het niet heeft afgemeld kan hij ook geen andere kenteken meer rijden. Want de duitse kentekens zijn gebonden aan zijn naam.
Kijk dit zijn nog een nuttig tips waar je goed me kan uitzoeken.
Succes met het probleem op lossen.
Mijn astra G laten keuren en hij is zonder op of aanmerkingen door de APK gekomen. Dus is weer goed gekeurd.
Dat zijn de goede berichten.
Bij een vectra weet ik het niet. Bij de astra zit hij vul de tankdop.
Heb mijn kleine balasten aan de onderkant van de koplampen gemonteerd onder de bumper astra G. UIt het zicht en goed vastgemaakt met schroeven. Inmiddels 2 jaar geleden zonder problemen.
Kijk of je de velgen kunt overnemen. En de banden die uit 2007 komen en goed eruit zien zou geen probleem moeten zijn na mijn mening. Maar banden zijn wel de veiligheid van je auto. Dus als je het niet vertrouwd gewoon kijken of je alleen de velgen overneemt koop je zelf de banden.
Heb 6 maanden geleden ook 18″inch Irmscher Evo Sportstars overgenomen zonder banden. Die heb ik zelf
nieuw gekocht.Succes met je keuze.
IK zou als ik jouw was een diesel nemen. Heb zelf 3 Jaar lang Gas G3 gereden. Leuk aan de pomp maar niet leuk aan onderhoud. Steeds computer G3 problemen die maar niet weg gingen en herhaaldelijk terug kwamen. Rijd nu al weer ruim 4 jaar diesel en ben vele malen goed koper uit dan op G3 gas. Heb inmiddels ruim 100.000KM gereden en geen problemen meer gehad.
Maar nogmaals je moet geluk hebben met auto’s. Voor mij nooit meer een gas auto.
Veel succes met je keuze auto.
15 februari 2011 om 13:03 In reactie op: Astra g 3 deurs interieur in een astra g 5 deurs??? #17817767De Deur panelen zijn het enige probleem inderdaad. Maar ook meteen het grote probleem lijkt me. Helaas. Ik ben ook al lang opzoek naar een nieuw interieur voor een 5-deurs hatchback.
Ik heb nu ook 12 schadevrije jaren. Totaal opgebouwd met mijn scooter, daarna 4 jaar lang lease auto’s gereden te hebben en daarna pas mijn eerste eigen auto op naam. Maar heb wel totaal 12 schade vrijda jaren gekregen zonder enig probleem. Ik betaal op dit moment WA+ 33 euro per maand. Opel Astra G 2.0 16V DTI.
He Steven,
Wat een mooi project ga je nu weer uitvoeren. Jouw eigen OPC mag er zeker wezen. :D
Ben erg benieuwd hoe het gaat met de ombouw.
Voor mij helaas veel te ver maar lijkt me een geweldig mooi meeting weekend.
Voor de mensen die er naartoe gaan heel veel plezier alvast en maak mooi foto’s kunnen de mensen die er niet naartoe kunnen ook een beetje mee genieten.
Zoals Mr. Bone hierboven zegt zou ik ook die dingen gaan nakijken. Waarschijnlijk blijft de thermostaat dichtstaan waardoor de temp hoger word.
Wauw dat is een geweldig mooi KM stand KadAstra-EF. Hoop dat mijn astra het ook haalt.
Dat ziet er zeker heel netjes uit.
Ziet er zeker heel netjes uit.
Geweldig dat er mensen zijn die een OPC station G kunnen rijden en dan nog in Nederland. Diep deip respect. Het is mijn droom auto al jaren. Vooral lekker snel en met gezin erg handig.
Groetjes,
Jos
[rquote=1868956&tid=111022&author=gijzbed-opc][rquote=1868044&tid=111022&author=Dolby]Wat zijn jullie toch bofkonten dat jullie een dikke OPC kunnen rijden. Is voor mij al mijn leven lang een droom auto.
Met name dan de Astra G station OPC.[/rquote]Hier dan een Astra G member Station .:D
Ik lees toch wel af en toe erge onzin van z.g. monteurs bij opel.
Een pop-off die zou zorgen voor een slechte motor zoal die daaar stuk van gaat:angel
Op de motor zit normaal al een dump-valve,alleen intern.
Rijd nu al 3 jaar met z.n dump valve(pop-off) en nooit een probleem evenzo met de software van EDS Fase 1.
En denk niet dat ik het motortje niet heb belast hoor?
Er zijn 11 uur circuit rijden bij ;waarbij ik er niet zacht zinnig mee om ga.Dan ook nog div. cannonball runs gedaan,
Slechte benzine
open luchtfilter
Verkorte inlaat lucht
Dat zijn de 3 hoofd oorzaken van grote problemen.Mvgr, Peter (die weet het beter):cool:[/rquote]
Heb zelf een astra G 1.6 16V gehad met 101PK maar het rijdt lekker. En als je sporttief een keer wilt rijden kan het ook. Het is inderdaad geen snelheid monster maar hij haalt makkelijk de 200KM/U. Mag je in Nederland toch nergens.
Mooi dat er mensen bereid zijn om andere te helpen. Heel handig om een Op-com te hebben.
-
AuteurBerichten