Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@okkie-001 wrote:
Ik heb thuis nog een setje pooten liggen dus meet het wel ff op voor je als ik thuis ben
Michel
Dat zou super zijn :thumb
Verstuurd van mijn HTC One SV met Tapatalk
zien er goed uit allebei de wagens hierboven mij :thumb :thumb
:wors :wors
Rij gemiddeld tussen de 12.7 en 13.2 standaard.
En dan heb ik soms toch echt de begrenzer in beeld.@blackX20XER wrote:
Maarre een opc rijden en nooit tot +6500 toeren door gaan is gewoon een zonde! :wtf
Gaan met dat ding daar zijn ze voor gemaakt!!
:thumb :thumb
Idd gister nog ff lekker over de weg gezweeft.Gisteren in de buurt van scheveningen een zwart vivaro VPC. Geweldig ding :wors :wub
gezellig, leuk !!
Als het lukt ben ik ook van de partij :thumb
Endje rijden, maar dat ik geen straks in welke OPC dan ook denk ik zo :D.Zal een leuk clubje worden dan, OPC hier, OPC daar, OPC overallll
dat kan ik je niet zeggen, ik heb tot nu toe nergens last van lekkage of iets dergelijks, gebruik ook nauwelijks olie
mooie bak hoor :wub
een 7000 toeren is de begrenzer jah, dat is geen probleem voor een OPC hoor. Raak het heel soms wel is aan als ik hem is lekker doortrek, geen probleem verder.
Maarre hij begint pas echt te trekken rond de 4000 toeren dus als je dat doortrekt tot 6 of 7 heb je gewoon vermogen.Gisteravond laat nog in de europoort een lang recht leeg stuk weg ff het gas open gedraaid, in zijn 3 tot 140 en doorgaan, geweldig gewoon.
maaar uiteraard zo nu en dan om de motor lekker wakker te houden, normaal rij ik ook veel rustiger, maar niet te want anders kakt je motor is, het is en blijft een toerenblokje :)
de mistlampen jah :D, wil wat proberen, maar dan wil ik wel eerst weten of het uberhaupt past anders hoef ik niet te beginnen :P
Welkom terug met die dikke bak van je. Nog meedraaiende hoofden meegekregen?
Jammer van het weer, maarja als je lekker in je wagen rijdt maakt dat misschien nog geeneens zoveel uit ;)ik denk dat je dan wel aardig in de richting zit.
Of je moet rijden als een oud omaatje :pmijn precies hetzelfde, soms langer starten, verder als een zonnetje :thumb
Verder sluit ik me aan bij de bovengenoemde punten, zo heb ik die van mij ook gekocht. onderhoud hou je altijd of puntjes, het is en blijft een 2e handse natuurlijk.
Maar goed kijken en luisteren doet een hoop. Beter te lang erover doen dan het snel afhandelen !!in de astra kan je 2 radio’s plaatsen, maar jammer genoeg in de zafira niet.
flink logootje
je cd wisselaar zull je moeten loskoppelen als je een aux in wilt maken. Het is in plaats van.
@Bartjex88 wrote:
Als ik het goed lees heb jij een aux in gemaakt op de ncdr?
Nee niet op me NCDR (al kan dat wel, als je de kabel van de cd-wisselaar hebt).
De NCDR zit als aux-in aangesloten op me andere radio. Zodat ik alles gewoon kan gebruiken.@DaanH wrote:
Is het verschil in vermogen ook echt goed voelbaar tijdens het rijden?
hij is wat soepeler met schakelen en het voelt wat rustiger allemaal.
Ik heb het nog niet echt uit kunnen proberen met echt gas geven, wel merk ik dat hij eerder begint met trekken.daarnet om 7.53uur op de A15 thv afrit Charlois/Rhoon richting Spijkenisse een hele mooie astra G OPC station :wub :wub
Ik gaf nog gas met me werkbusje om een foto te maken, maar kon hem niet meer inhalen.Bekende??
@Vec Station wrote:
Ja mooie audio :jerry
Zet ook je vermogensuitdraai is online, ben wel benieuwd :D
Die is verstopt die audio :jerry
Kijk bij unlimited tuning in het topic, daar staat het, moet het hier nog toevoegen.nieuwe update !!
Afgelopen zaterdag me B-stijlen zwart laten maken.
Wat een verschil is dat zeg :shock: , ziehier het resultaat.
Dit was nadat ik de auto had laten chippen, dat kwam mooi uit zeg :D
Een kleine fotoshoot gedaan vanavond nadat ik een watertje eroverheen had gegooid :)








Jah dat is bij mij ook, ietsje hoger achter opzich.
@Vec Station wrote:
@dj_lifestyle wrote:
Kom misschien ook wel buurten, samen met vriendin en goeie maat met zijn eigen wagen, Opel vectra c
En daar bedoel je mij zeker mee? slijmbal :puke :mrgreen:
Wie ben jij? kan ik jou? :jerry
-
AuteurBerichten
