Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
30 november 2008 om 21:22 In reactie op: kadett c stationcar zeer grote opknapbeurt (city tussendoor #17446272
Waar blijven de updates Hans?
BMW E28?
Vd Kerkhof in Veghel hè :vertag
Dat is de beste hier in de hele regio.Ik zou de ABS lekker laten zitten en een ander tankje zoeken/maken ;)
Gaaf ding :D:thumbup
Die mag toch blauwe platen voeren?
Waarom dan die gruwelijk lelijke gele kentekens erop :wtforigineel gepost door larsjeG40
volgens mij als je je banden zo ver naar buiten heb staan kun je elk jaar wiellagers wisselen
der komt tog een dwars kracht op te staan niet normaalWie breed wil zijn moet pijnlijden :vertag
Studiemodel van een DeLorean?
origineel gepost door crossagek
nu we het toch over verlagen bij een TR hebben , kan iemand mij vertellen wat corsa B gsi veren voor effect hebben op de TR , zakt hij veel en rijd het goed of is het een drama kwa wegligging omdat de auto denk ik een stuk stugger gaat veren :hmmzik wil de tr wat lager leggen , maar mijn vriendin wil niet net als mij scheef over de drempels moeten , want zegt ze dan we hebben de tr er bij als gezinsauto dus die moet practisch blijven , hoewel ik daar anders over denk :angel
Dan gaat ie iets meer dan 2cm omhoog.
Been there done that zeg maar :P@ sylvester1:
Ik denk dat je die -60 icm die wielen gerust kunt vergeten zonder aanpassing aan de wielkasten.
Bij mijn Sedan heb ik het geprobeerd maar dat was geen succes.Die rode Renault 21 komt hier uit de buurt, dat is een van de weinige nog in rijdende staat zijnde Renault 21 turbo’s.
26 oktober 2008 om 15:52 In reactie op: kadett c stationcar zeer grote opknapbeurt (city tussendoor #17446253Je kunt het beter een her-bouw noemen :P
Ziet er goed uit :D:thumbup
Kom je nog wel een beetje uit met de pedalen?18 oktober 2008 om 18:50 In reactie op: opel GT 2.2i deelrestauratie (momenteel colorsanding en poli #17394496origineel gepost door ErwinP
volgens mij gaat dat niet hoor met een 2delig systeem.de blanke lak zorgt er voor dat de basiskleur ook uithard, de basiskleur alleen hard haast niet uit, daar zit immers ook geen harder door.
denk niet dat je erop kan afplakken.
kun je niet eerst de witte strepen spuiten, dan de strepen afplakken, basiskleur spuiten, tape eraf, en dan blanke lak?
erg mooi project trouwens :thumbup
Bij een metalliclak zijn de kleurlak en de blanke 2 aparte lakken, beide hebben ook hun eigen verdunner en verharder.
Aller eerst wordt de kleurlak gespoten als deze voldoende is uitgehard wordt de blanke lak er overheen gespoten (sommige laksystemen vereisen nat in nat).
@ gvy:
Je kunt gerust over de kleurlak afplakken, er is immers ook geen andere mogelijkheid ;)
11 oktober 2008 om 17:44 In reactie op: opel GT 2.2i deelrestauratie (momenteel colorsanding en poli #17394493origineel gepost door gvy
Of kan ik eenvoudigweg de basiskleur leggen, hierop aftapen en spuiten van de strepen en airbrushmotief en tenslotte eindvernis?Dit is de beste volgorde ;)
11 oktober 2008 om 17:40 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17374779Smeer het maar eens lichtjes op een stukje koper dan zie je het vanzelf wel ;)
11 oktober 2008 om 17:33 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17374777Nee! absoluut geen top spul :cry
Dat spul vreet je bedrading weg!
Voor elektronica is er tin met hars kern dat is er speciaal voor gemaakt.S-39 is vroeger ooit bedoelt voor soldeerverbindingen in koperleidingen, maar dat mag nu niet meer gebruikt worden omdat het koper aantast. Tegenwoordig moet je een speciale soldeerpasta gebruiken daarvoor.
11 oktober 2008 om 17:24 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17374775Dat blauwe potje naast jou soldeerwerkje is toch geen S-39 hè?
origineel gepost door bordeaux beauty
ML is eigenlijk de enige tectyl die wel goed is,
deze is op wax basis alleen moet wel om het jaar even nagelopen worden.Dan zou ik nog eens goed op de bus kijken ;)
Tectyl is na 1 jaar al aardig hard aan het worden, al moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat de andere steenslagbeschermers ook hard worden maar die scheuren niet direct.
Over reeds bestaande steenslagbeschermers spuit je het beste die overschilderbare steenslagbescherming. Tectyl gaat reageren met die laag wat kan leiden tot totaal geen steenslagbescherming meer omdat alles er simpelweg vanaf dondert.Tectyl ML is ook niet echt aan te bevelen, de kokerbalken en holle ruimtes zijn behandelt met een wax-achtig goedje. Tectiel doet daar ook afbreuk aan.
Gewoon geen beschermingsproducten op teer basis gebruiken ;)
origineel gepost door vincent23
origineel gepost door Dirk
Tectyl droogt na verloop van tijd uit en dan gaat het scheuren.
In die scheurtjes blijft vocht achter, wat uiteraard weer roest tot gevolg heeft ;)Het beste gebruikt je de steenslagbescherming op rubberbasis. Die scheurt namelijk niet en reageerd niet met de al aanwezige steenslagbescherming, wat tectyl dus wel doet.
aha ok
ja dat als je het te dik smeert dat t dan gaat scheuren met als gevolg weer roest wist ik wel maare heb je misschien al een merk wat dan ter vervanging kan dienen ??
k moet ook nog smeren namelijk :angel:angel
greetzz
Brezan heeft het wel staan denk ik, het is een overspuitbare steenslagbescherming.
Tectyl droogt na verloop van tijd uit en dan gaat het scheuren.
In die scheurtjes blijft vocht achter, wat uiteraard weer roest tot gevolg heeft ;)Het beste gebruikt je de steenslagbescherming op rubberbasis. Die scheurt namelijk niet en reageerd niet met de al aanwezige steenslagbescherming, wat tectyl dus wel doet.
Is dat kort geleden?
Deze Blitz is volgens de RDW 17 september van eigenaar gewisseld.
Nee, het is een kleine vrachtwagen.
Massa leeg voertuig 2.270 kg
Laadvermogen 2.080 kg
Toegestane maximum massa voertuig 4.350 kgMaar dan moet alles gelijkgesteld worden en moet en een Europeesche APK komen.
Dit is doodsimpel het Nederlandse probleem bij de Belgen neerleggen.Dat zou inderdaad een beter optie zijn, ik vind dit een beetje flauwekul je zou dan voor vrachtwagens uit alle landen zoiets mogelijk moeten maken in de buurt van elke Europeesche haven.
Trouwens, als die vrachtwagens haast het hele jaar in België rijden is het veel goedkoper om die wagens op Belgisch kenteken te zetten :vertag
-
AuteurBerichten