Dirk

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 458)
  • Auteur
    Berichten
  • Waar blijven de updates Hans?

    In reactie op: raad je het plaatje ? #17422340

    BMW E28?

    In reactie op: Restauratie Coupe SR '74 #17451187

    Vd Kerkhof in Veghel hè :vertag
    Dat is de beste hier in de hele regio.

    In reactie op: kadett gsi 2,5 V6 #17353082

    Ik zou de ABS lekker laten zitten en een ander tankje zoeken/maken ;)

    In reactie op: Restauratie Michalak Corsaspider (Verkocht) #17304902

    Gaaf ding :D:thumbup

    In reactie op: goeie dag eem #17450170

    Die mag toch blauwe platen voeren?
    Waarom dan die gruwelijk lelijke gele kentekens erop :wtf

    In reactie op: goeie dag eem #17450168

    origineel gepost door larsjeG40
    volgens mij als je je banden zo ver naar buiten heb staan kun je elk jaar wiellagers wisselen
    der komt tog een dwars kracht op te staan niet normaal

    Wie breed wil zijn moet pijnlijden :vertag

    In reactie op: raad je het plaatje ? #17422219

    Studiemodel van een DeLorean?

    In reactie op: kan dicht #17448792

    origineel gepost door crossagek
    nu we het toch over verlagen bij een TR hebben , kan iemand mij vertellen wat corsa B gsi veren voor effect hebben op de TR , zakt hij veel en rijd het goed of is het een drama kwa wegligging omdat de auto denk ik een stuk stugger gaat veren :hmmz

    ik wil de tr wat lager leggen , maar mijn vriendin wil niet net als mij scheef over de drempels moeten , want zegt ze dan we hebben de tr er bij als gezinsauto dus die moet practisch blijven , hoewel ik daar anders over denk :angel

    Dan gaat ie iets meer dan 2cm omhoog.
    Been there done that zeg maar :P

    @ sylvester1:

    Ik denk dat je die -60 icm die wielen gerust kunt vergeten zonder aanpassing aan de wielkasten.
    Bij mijn Sedan heb ik het geprobeerd maar dat was geen succes.

    In reactie op: weer een dagje nurburgring #17445904

    Die rode Renault 21 komt hier uit de buurt, dat is een van de weinige nog in rijdende staat zijnde Renault 21 turbo’s.

    Je kunt het beter een her-bouw noemen :P

    In reactie op: Rekord '63 motor wissel nieuwe foto's #17394704

    Ziet er goed uit :D:thumbup
    Kom je nog wel een beetje uit met de pedalen?

    origineel gepost door ErwinP
    volgens mij gaat dat niet hoor met een 2delig systeem.

    de blanke lak zorgt er voor dat de basiskleur ook uithard, de basiskleur alleen hard haast niet uit, daar zit immers ook geen harder door.

    denk niet dat je erop kan afplakken.

    kun je niet eerst de witte strepen spuiten, dan de strepen afplakken, basiskleur spuiten, tape eraf, en dan blanke lak?

    erg mooi project trouwens :thumbup

    Bij een metalliclak zijn de kleurlak en de blanke 2 aparte lakken, beide hebben ook hun eigen verdunner en verharder.

    Aller eerst wordt de kleurlak gespoten als deze voldoende is uitgehard wordt de blanke lak er overheen gespoten (sommige laksystemen vereisen nat in nat).

    @ gvy:

    Je kunt gerust over de kleurlak afplakken, er is immers ook geen andere mogelijkheid ;)

    origineel gepost door gvy
    Of kan ik eenvoudigweg de basiskleur leggen, hierop aftapen en spuiten van de strepen en airbrushmotief en tenslotte eindvernis?

    Dit is de beste volgorde ;)

    Smeer het maar eens lichtjes op een stukje koper dan zie je het vanzelf wel ;)

    Nee! absoluut geen top spul :cry
    Dat spul vreet je bedrading weg!
    Voor elektronica is er tin met hars kern dat is er speciaal voor gemaakt.

    S-39 is vroeger ooit bedoelt voor soldeerverbindingen in koperleidingen, maar dat mag nu niet meer gebruikt worden omdat het koper aantast. Tegenwoordig moet je een speciale soldeerpasta gebruiken daarvoor.

    Dat blauwe potje naast jou soldeerwerkje is toch geen S-39 hè?

    In reactie op: NL-TUNING TOPIC: #17376237

    origineel gepost door bordeaux beauty
    ML is eigenlijk de enige tectyl die wel goed is,
    deze is op wax basis alleen moet wel om het jaar even nagelopen worden.

    Dan zou ik nog eens goed op de bus kijken ;)

    In reactie op: NL-TUNING TOPIC: #17376231

    Tectyl is na 1 jaar al aardig hard aan het worden, al moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat de andere steenslagbeschermers ook hard worden maar die scheuren niet direct.
    Over reeds bestaande steenslagbeschermers spuit je het beste die overschilderbare steenslagbescherming. Tectyl gaat reageren met die laag wat kan leiden tot totaal geen steenslagbescherming meer omdat alles er simpelweg vanaf dondert.

    Tectyl ML is ook niet echt aan te bevelen, de kokerbalken en holle ruimtes zijn behandelt met een wax-achtig goedje. Tectiel doet daar ook afbreuk aan.

    Gewoon geen beschermingsproducten op teer basis gebruiken ;)

    In reactie op: NL-TUNING TOPIC: #17376229

    origineel gepost door vincent23

    origineel gepost door Dirk
    Tectyl droogt na verloop van tijd uit en dan gaat het scheuren.
    In die scheurtjes blijft vocht achter, wat uiteraard weer roest tot gevolg heeft ;)

    Het beste gebruikt je de steenslagbescherming op rubberbasis. Die scheurt namelijk niet en reageerd niet met de al aanwezige steenslagbescherming, wat tectyl dus wel doet.

    aha ok

    ja dat als je het te dik smeert dat t dan gaat scheuren met als gevolg weer roest wist ik wel maare heb je misschien al een merk wat dan ter vervanging kan dienen ??

    k moet ook nog smeren namelijk :angel:angel

    greetzz

    Brezan heeft het wel staan denk ik, het is een overspuitbare steenslagbescherming.

    In reactie op: NL-TUNING TOPIC: #17376226

    Tectyl droogt na verloop van tijd uit en dan gaat het scheuren.
    In die scheurtjes blijft vocht achter, wat uiteraard weer roest tot gevolg heeft ;)

    Het beste gebruikt je de steenslagbescherming op rubberbasis. Die scheurt namelijk niet en reageerd niet met de al aanwezige steenslagbescherming, wat tectyl dus wel doet.

    In reactie op: Nog een Blitz erbij #17430877

    Is dat kort geleden?

    Deze Blitz is volgens de RDW 17 september van eigenaar gewisseld.

    In reactie op: Nog een Blitz erbij #17430875

    Nee, het is een kleine vrachtwagen.

    Massa leeg voertuig 2.270 kg
    Laadvermogen 2.080 kg
    Toegestane maximum massa voertuig 4.350 kg

    In reactie op: APK komt naar België #17430032

    Maar dan moet alles gelijkgesteld worden en moet en een Europeesche APK komen.
    Dit is doodsimpel het Nederlandse probleem bij de Belgen neerleggen.

    In reactie op: APK komt naar België #17430030

    Dat zou inderdaad een beter optie zijn, ik vind dit een beetje flauwekul je zou dan voor vrachtwagens uit alle landen zoiets mogelijk moeten maken in de buurt van elke Europeesche haven.

    Trouwens, als die vrachtwagens haast het hele jaar in België rijden is het veel goedkoper om die wagens op Belgisch kenteken te zetten :vertag

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 458)