Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door a-manta-turbo
maar een paar zware of lichte mensen in de auto
en je hebt hetzelfde effectHier is het standaard remsysteem enigsinds op berekend.
Maar ga je de standaard 4 pitter vervangen voor een 6 pitter zonder aanpassing aan de remmen dan kom je al snel richting de maximale capaciteit van je remmen.
Zou je dan een keer op stap gaan met wat mensen heb je geen extra remcapaciteit meer over ;)Lijkt ergens wel op een Astra G :hmmz
Ik heb opzich wel intresse, maar Almelo is helaas niet echt in de buurt :hmmz
Zou verzenden uberhaupt mogelijk zijn?Zorg je wel dat je het remvloeistof reservior iets hoger hangt dan de hoofdremcilinder.
Kon anders nog wel eens zeer onaangenaam aflopen ;)Weer een misverstand de wereld uit ;)
Volgens mij komt dat door het ontbreken van een steunlager in het vliegwiel.
Beide price assen zijn daar te kort voor, kijk eens naar de price as van een F10/13/15/16 die hebben een vlak stuk van +-20mm voor de spiebaan wat in het vliegwiel schuift.Nee gelukkig niet :P
Ik werd net door Cornel geu2ued dat ik aan de beurt was :P
Dus bij deze :vertag

De price as van een F28 met adapter plaat zit op nagenoeg gelijke afstand van de krukas als bij een F25.
origineel gepost door jblfreak
da s wel jammer opzichJij wilde toch niet serieus V6 gaan rijden zonder het op kenteken te zetten of wel soms?
Ik denk dat je een klein visualisatie probleempje hebt Willem.
Als je hier de foto’s goed bekijkt zie je dat bij een F28 met adapterplaat de price as haast net zo ver van het balkje zit (ok ok op 3 of 4mm na dan)
Dus de lokatie van de koppelingsplaat is bij beide nagenoeg gelijk.Het lijkt mij vrij sterk dat de price as in een steun lagertje valt, dat vlakke stuk voor de spie vertanding lijkt mi veelste kort voor fatsoenlijke steun.
Overrigens lijkt het mij zeer sterk dat Niels die adapterplaten zou verkopen als het niet goed zou werken.
Ik mag aannemen dat hij klanten graag ziet terug komen en dan niet tussen 6 planken.origineel gepost door Orang-pinda
Maar de bout van de krukaspoelie moet op 250NM !!Zet jij die met het juiste moment vast dan?
Dan ben je de eerste die ik tegenkom die dat doet, ver uit de meeste gebruiken de luchtsleutel.7 februari 2009 om 15:44 In reactie op: 16 kleppers projecten topic : d kadett station gte #17370535@ Louwe: je hebt u2u
Er zit een 7,4 (of ietsie meer) Cummins diesel in, dit is niet de originele motor.
7 februari 2009 om 12:46 In reactie op: 16 kleppers projecten topic : d kadett station gte #17370533origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door Dirk
Ja die diplo is daar toch net wat te mooi voor.
Ik weet misschien nog wel een suburban te koop (wel ff een slagje groter dan je bus ;) )
ik kan wel ff informeren.
Het is een 7, nog wat diesel, wel tax free :vertagzal n 7,4 zijn dan??
suburban is wel n optie
mits prijs enz mij aanstaanwil ook weer niet de wereld uitgeven
moet ook wat overblijven voor de vebrouwing van de boerderij
want anders hoeft er ook geen werkpaard te komen;)Ik zal eens voor je informeren.
6 februari 2009 om 19:19 In reactie op: 16 kleppers projecten topic : d kadett station gte #17370528Ja die diplo is daar toch net wat te mooi voor.
Ik weet misschien nog wel een suburban te koop (wel ff een slagje groter dan je bus ;) )
ik kan wel ff informeren.
Het is een 7, nog wat diesel, wel tax free :vertag6 februari 2009 om 19:10 In reactie op: 16 kleppers projecten topic : d kadett station gte #17370526Kermitkiller heeft een v8 te koop ;)
Ja staal kan ook maar op koper hecht het beter ;)
6 februari 2009 om 17:03 In reactie op: 16 kleppers projecten topic : d kadett station gte #17370523origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
i pitty the fool die dit op zijn geweten heeft…..echt sneu..
Hoezo dat? :wtf
5 februari 2009 om 16:25 In reactie op: 16 kleppers projecten topic : d kadett station gte #17370503:cry
5 februari 2009 om 14:09 In reactie op: 16 kleppers projecten topic : d kadett station gte #17370501Goddomme Louwe dat is ff schrikken! :o
Gelukkig heb je het er zelf goed vanaf gebracht.Aanhaalmomenten lager dan 20Nm kom je haast niet tegen in een auto.
Ja vooruit kleppendekselboutjes maar dat komt niet zo precies.Het argument wat eerder aangehaald werd dat dit een van de weinige nog “rijdende” origineel hollandse gsi’s is, houd ook weinig stand. Op het moment dat jij straks je v6 op kenteken hebt is het al geen originele gsi meer ;)
Gewoon de dett en de nex verschroten en de v6 in de corsa hangen :jerry
Dat is geen Jeep Wagoneer hè :P
Goed voorbeeld doet goed volgen hè ;)
Een zeer extreem verbouwde Hyundai H100?
-
AuteurBerichten